pixies - where is my mind
"YA HAYIR, İSTEMİYORUM! DURUN BİR! BAKIN ÇOK KÖTÜ OLACAK..."Beni kollarımdan tutan iki kişinin itmesiyle havuza düşerken içimden tekrar tekrar küfrediyordum. Anlık panikle kafamı sudan çıkartıp tutunabildiğim ilk bedene sardım kollarımı. O an kim olduğu gerçekten umurumda değildi. Ta ki yüzünü görene kadar...
İzin verin baştan alayım.
Kampüsten çıkarken eve gitmek için hızlı hızlı yürüyordum. Chae'nin dersi erken bittiği için çoktan eve gitmiş, Jieun annesiyle yemeğe çıktığı için bugün gelmemiş ve Eunbyul'u ise Jaehyun kaçırmıştı. Geriye blok derslere kalan yalnız bir ben kalmıştım. Arabamın önüne geldiğimde omzumda hissettiğim el ile durdum.
"Selam güzelim. N'apıyorsun?"
Gülümseyerek arabama yaslanan Felix'e karşılık verdim. Ne ara geldiklerini anlamadığım Chris ve Hina da onun yanındaki yerlerini alırlarken selamlaşıp sarılmıştık.
"İyiyim, kızlar bugün yok. Eve gidiyordum."
"Akşam işin yok değil mi?"
Biraz düşündükten sonra yanıtlamıştım Felix'i, "hayır yok. Neden?"
Hina elini Chris'in elinden çekti ve havaya kaldırarak neşeyle bağırdı. "Çünkü... PARTİ VAR!"
Yüzümü buruşturdum, "ben gelmiyorum."
Chris tek kaşını kaldırdı ve kafama vurdu. "Ne demek gelmiyorum? Bütün üniversite orada olacak. Hem parti benim partim sen de benim en yakınımsın. Tabi ki geleceksin! Söz hakkın bile yok..."
"YA İSTEMİYORUM." sesimi alçaltıp devam etmiştim, "hem Malibu'yu yalnız bırakmam."
"Yüce Malibu'yu bahane etme bana, hem ben Jeongin ile konuştum. O bakmayı kabul etti. Liseli olduğu için üniversite partisine gelemiyor zaten." Cümlesini sırıtarak bitiren Felix sarı saçlarını gözünün önünden çekip göz kırpmıştı.
Ne ara Malibu'yu bile ayarlamışlardı? Demek ki kabul etmeyeceğim o kadar barizdi. Ama vazgeçecek gibi de durmuyorlardı. "Of tamam! Geliyorum. Kızların haberi var mı?"
Hina kafasını sallayıp cevap verdi, "tabii var. Jisung Eunbyul ile konuşmuş. Eunbyul aradı az önce, Chae ve Jieun da dahil hepsi geliyorlar."
Şaşkınlıkla konuşmuştum. "Benden önce haberleri var bir de öyle mi? Siz cidden... Neyse, sadece senin partin olduğu için geliyorum. Bunu da unutma yakışıklım."
Bir elimle Chris'in omzunu patpatladığımda kahkaha atıp elimi tuttu ve sıktı. "Biliyorum, biliyorum..."
Hepsiyle vedalaşıp eve gittikten sonra akşam olduğunda hazırlanıp partiye gelmiştim. Kapıda beni bekleyen kızlara baktığımda yine taş gibi olduklarını fark ettim. Bu resmen bana ve herkese haksızlıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
honeypie
Fanfiction❝Çünkü sen benim ballı turtamsın.❞ girl × nakamoto yuta (nct members) [completed] fluff au¡ start: 06.11.2020 finish: 27.04.2021 • book cover by @preallens © laviniabel | 2020 all rights reserved