9: dude, he's flirting

980 116 238
                                    

conan gray - heather

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

conan gray - heather


Minho ile derslerimiz bittikten sonra buluşacaktık. Yuta ona çarptıktan sonra hızla kapıdan çıkmış, geriye şaşkın bir Minho ile delirmiş bir ben bırakmıştı. Bu geri zekalının amacı neydi? Kafamı karıştırmaktan başka bir halta yaramıyordu.

Aradan geçen birkaç saatin sonunda kafeteryada Jieun ile birlikte oturmuş diğerlerinin dersten çıkmasını bekliyorduk. Önümdeki ballı turtamı yemeye çalışırken oynayıp bırakmıştım. Canım hiçbir şey istemiyordu. Jieun şaşkınlıkla bana bakarken konuştu, "Ballı turta bile mi yenmiyor? En sevdiğin şey hani. Ah benim kızım..."

Gözlerimi devirirken çatalı tekrar elime aldım ve göstererek turtayı ağzıma attım. Jieun memnun bir şekilde gülümserken sordu, "Ya hep söylüyorsun da aklımda kalmıyor. Neden ballı? İlk defa sende görmüştüm."

Omuz silktim, "Çünkü elmaya alerjim var, annem de ben küçükken ballı yapardı işte. Ve ayrıca mükemmel bir şey. Diğer çeşitleri bu kadar güzel değil." deyince Jieun kafasını sallamıştı.

Uzaktan gülerek gelen Chae ile Byul ikilisini görüp ikimiz de ayaklanmıştık. Yanlarına gittik, "Müthiş bir şeydi. Bir daha dinlemek istiyorum." dedi Chae.

"Neyi?"

"Konservatuar öğrencilerini, grup şeklinde çalıyorlardı aşağıda. Baya iyilerdi. Jeon Jungkook vokaldi." sorumu Byul yanıtlamıştı. Jieun ile ben kafamızı salladıktan çıkmaya yeltenmiştik. Bizi durduran şey Jaehyun, Jaemin ve Johnny olmuştu.

Jaehyun karamel rengi saçları, beyaz hoodiesi, siyah kotu, aynı renk botları ve deri ceketiyle seslenmişti. "Eunbyul bir bekler misin?" Byul ona dönünce devam etti. "İyi misin?" Byul kaşlarını çatarken cevap vermişti, "İyiyim. Neden?"

"Dün gece bana pek kendinde gibi gelmedin çünkü."

Dün gece? İçmiştik ama Jaehyun bunu nereden biliyordu?

Byul düz bir ses tonuyla "O ne demek?" deyince Jaehyun yüzüne yerleştirdiği sırıtmasıyla "Dün gece beni arayıp çok yakışıklı olduğumu söyledin." dedi. Gözlerini kapatan saçlarını eliyle dağıtmıştı.

Arkasında duran Jaemin ile Johnny gülmemek için dudaklarını dişlerlerken bizim tam tersi şaşkınlıktan ağzımız açılmıştı. Eunbyul bunu yapacak dünyadaki son insan bile değildi.

Byul açılan gözlerini Jaehyun'a dikti ve titrek bir ses tonuyla konuştu, "Başka ne saçmaladım?"

"Baya kahkaha atıyordun. Bir ara hiç sesin çıkmadı, bekledim ama uyuyakaldığını bile düşünmüştüm." Kendi kendine önüne bakıp kıkırdamıştı. Tekrar gözlerini Byul'a dikti ve devam etti.

"Bütün kızların ağzına sıçtığımı söyledin. Benden hoşlanan erkekler bile tanıyormuşsun."

Byul utançla yüzünü eğerken hatırlamaya çalışıyor gibiydi. İnkar etmediğine göre de Jaehyun doğru söylüyordu. Jaehyun yüzünden hiç silmediği sırıtmasıyla devam etti. "Benim hakkımda böyle düşündüğünü bilmiyordum."

honeypieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin