Hoofdstuk 6

1K 15 1
                                    

Myron Koops Pov.
Larissa en ik dekken de tafel we gaan met z'n alle  ontbijten. Lekker gezellig. "Mag ik Noël wakker maken mama?" Vraagt Larissa ik knik en geef haar de camera van Enzo ze knikt en ik zie een gemene lach op haar gezicht komen. Ze zet alles aan en filmt dan Noël "Noël!" Gilt ze kijhard Noël schrikt wakker. Hahahhah Larissa schiet in de lach en haar lach vult de kamer. Noël slaat een arm om haar heen en trekt haar in een knuffel. "Mocht jij mij zomaar wakker maken?" Vraagt hij Larissa doet de camera uit en legt haar hoofd in Noëls nek. Ze vinden elkaar echt leuk kan niet anders... die twee moeten bij elkaar komen. Ik film stiekem met mijn telefoon. Ze zijn zo cute samen, gisteren ook al Noël was al zo lief en voorzichtig gisteren toen ze een  nachtmerrie had.

Larissa Knol Pov.
Ik lig op Noël en leg mijn hoofd in zijn nek. Ik had weer een nachtmerrie en durfte niet meer verder te slapen. Ik voel me moe worden en na een tijdje zit ik in dromen land.

Droom
Samen met Noël word ik in de slee gezet en dan glijden we van de berg af. Weeee... "LARISSA!"

Zo dat was een korte droom zeg.. ik kijk moe op huh. "Lig je lekker?" Vraagt Thijs ik knik en knuffel Noël stevig. "Was je aan het dromen?" Vraagt Noël . Ik knik. "Ja, we gingen samen met de slee de berg af." Vertel ik. "Droom jij zomaar over mij." Zegt Noël en gaat zitten en ik knik. "Ja misschien. Maar vannacht droomde ik over iedereen hoor. Maar toen werden we onthoofd..." zeg ik zacht. "Awh gelukkig leven we allemaal nog. Ik kleed nog even om en dan kom ik erbij." Zegt Noël ik knik en zucht ik ga bij de rest op tafel zitten. "Jullie zijn echt cute samen. Jullie zouden een goed stelletje kunnen vormen." Zegt Papa. Glimlach wat en wacht op Noël.

Enzo knol Pov.
Ik sta in de keuken de vaat te doen samen met Noël. Larissa en Myron zijn bezig met omkleden daarna gaan ze een paar dance workouts doen. Zeiden ze aan tafel. "Dus gevoelens voor mijn kleine prinses?" "Ja... sorry..." "Hey, ik weet wie je bent en ja het is misschien raar maar jullie zijn zo cute samen. En eerlijk hoe je haar hielp toen ze een nachtmerrie had was echt alsof jullie al maanden samen waren." Zeg ik. Noël kijk me aan. "Ik... ik vind haar echt leuk... maar ik denk zij mij niet op de manier dat ik haar leuk vind." Zegt Noël. "Oh geloof me ze vind je echt wel leuk op die manier. Noël ze heeft een soort van blik die je aleen hebt als je iemand echt leuk vind." Zeg ik en dan lopen we samen naar de studio om wat dingen te regelen voor de live stream.

Myron Koops Pov.
Larissa en ik zijn nu een warming up aan het doen. Als we daarmee klaar zijn gaan we een dans workout doen. Ik zie de jongens binnen komen, Larissa begint het moeilijk te krijgen. "Kom op Larissa! houd nog even vol." Roept Enzo. We gaan verder naar de squats "Ah ik kan niet meer!"  "Kom op je kan het het! Al moeten we je dragen de volgende dagen." Zegt Noël huh wat bedoelt hij daara mee.

Noël Dekkers Pov.
De video is bijna afgelopen. Larissa heeft me ooit verteld dat ze zwakke knie banden heeft en dat niet echt fijn is om squats te doen. En dat ze dan amper kan lopen door alle pijn die ze dan heeft. Ik pak een boterham zakje en doe daar ijsklontjes in en doe die dan weer in de vriezer. Als ik terug keer zijn de laatste secondes in gegaan. "Nog 10 secondes!" Roept Thijs we zijn de meiden flink aan het aanmoedigen. En zo te zien helpt het erg. Als de video is afgelopen laat Larissa zich op de grond vallen. "Ik kan niet meer lopen..." Hoor ik haar zuchten. Ik grinnik. Ik til haar op en zeg "Kom ga lekker douchen. Lekker opfrissen dan voel je je vast veel beter en als niet er ligt een zak met ijsklontjes in de vriezer." Ze kijkt me aan met een glimlach. "Dank je Love." Zegt ze en staat op en loop langzaam weg.

"Wat is er?" Vraagt Enzo bezorgt. "Larissa heeft me ooit verteld dat ze zwakke knie banden heeft en  dat ze niet echt squats kan doen want daarna kan ze bijna niet lopen maar ze wilt ze wel doen want misschien kan ze zo wel wel haar spieren sterker maken." Zeg ik als antwoord. "Help..." hoor ik Larissa zeggen ze is in haar kamer. Ik zie Mhron al weg lopen.

Larissa Knol Pov.
Als we helmaal omgekleed en fris en wel zijn gaan we naar de woonkamer mama en ik gaan vandaag de woonkamer leuk aankleden in de kerst sfeer.

Ik pak een krukje en een punaise ik heb een misletoe gemaakt van papier en die ga ik in het pladfond prikken. "Is kijken of er wat kusje gegeven worden deze kerst!" Zeg ik blij als ik trots naar mijn creatie kijk.

Enzo knol Pov.
Ik loop de kamer in en Larissa en Noël liggen weer op de bank. Ofcourse kan ook niet anders die twee. "Kom we gaan eten, en daarna gaat Thijs ons les geven." Zeg ik Ze knikken en Noël tilt Larissa op. Ze laat een plijnlijke kreun. "Auw..." zegt ze zacht. "Kom ik zet je op de stoel." Zegt Noël. Ik neem Larissa over. "Kom maar dan mag je je benen op de stoel tegen over je zetten voor deze keer." Zeg ik en zet haar neer naast mij. Noël geeft haar de zak ijsklontjes. "Is de pijn te doen?" Vraag ik en ze knik langzaam. Iedereen krijgt zijn eten en begint te eten. "Ha ik ben eerste die klaar is." Zeg ik blij. Iedereen lacht.

Na het eten gaan we alles klaar zetten voor de video opnamen die we gaan doen. Thijs gaat ons les geven Namelijk.

Larissa Knol Pov.
Ik word weer opgetilt en weer op een andere stoel gezet. Tice zegt een woord in het brabants denk ik en wij moeten die op schrijven met de betekenis. Ik heb het schrijven redelijk goed elke keer maar de betekenis niet. Jammer. Zelfs ik doe het beter dan Noël iedereen ligt weer eens dubbel omdat papa weer grappig doet. Wat is het gezellig zeg... ik ben blij dat ik zulke mensen om me heen heb..

De dochter van EnzoKnol Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu