Hoofdstuk 9

950 12 3
                                    

Larissa Knol Pov.
Ik lig op de bank en probeer te slapen maar ik kan niet slapen. Ik ben zo aan het woelen. "Hey, wat is er? Kan je niet slapen?" Hoor ik Noël zeggen ik stop met bewegen en kijk hem aan. "Ik weet niet ik word gek van m'n eigen gedachtes." Zeg ik zacht. "Kom hier." Zegt Noël ik kruip in zijn armen. "Weet je hersens het is tijd om te slapen. Laat dat denken maar zitten. Ga morgen maar verder nu moet je rusten." Zegt Noël tegen m'n  hoofd. Ik lach, echt waar hij is echt de perfecte jongen voor mij. Ik leg me neer en al snel val ik in slaap.

Noël Dekkers Pov.
Ik lig achter Larissa ze is zo lief als ze slaapt misschien moet ik ook maar is slapen. Ik kijk naar Larissa "lk houd van je" zeg ik en geef haar dan een kusje op haar haar. Ik ga goed liggen en sla mijn armen stevig om haar heen. Ik voel haar hand mijn arm pakken. En al snel val ik in slaap.

Enzo Knol Pov.
Al vloggend loop ik de woonkamer in. Ik zie Larissa en Noël samen knuffelend op de bank liggen. Wat cute. "Kijk jongens en meiden, dit is zo cute he. We hebben de comments wel gezien hoor dat Noël en Larissa samen een stelletje moeten vormen. Wel volgens mij hebben ze best wel wat gevoelens voor elkaar." Zeg ik en loop naar de keuken ik maak een foto en dan komt Myron binnen lopen. "Kom laten we ze schrikken." Zegt ze ik knik. En pak m'n camera erbij. "Goede morgen!" Roept Myron en beide schrikken ze wakker. "Mam moest dat nou!?" Vraagt Larissa geschrokken ze kruipt verder onder de dekens.

We gaan ontbijten en daarna gaat iedereen aan het werk. Larissa is aan haar schoolwerk en de rest helpt mee om weer nieuwe dingen voor de stream te maken.

Noël Dekkers Pov. 
Ik ben benieuwd wat Larissa aan het doen is. Ik ga naar de woonkamer en zie haar met haar hoofd op tafel liggen.  "Hey love. Hoe gaat het hier?" Vraag ik. "Euhmm ja, ik weet niet wat ik verder moet doen." Ah stress... "kom hier." Zeg ik en ze komt naar me toe lopen. Ik sla mijn armen om haar heen. "Het komt goed, als school straks begint dan kun je de docenten vragen hoe dat nou komt. Maak je er geen zorgen over." Zeg ik en leg mijn hoofd op haar hoofd. "Ik wil niet dat je weg gaat... het is Veel te gezellig hier met jou." Zegt ze. Ik grinnik, ik wil ook niet weg maar ik moet van de week werken, dus ik koet wel terug naar huis.

"Ik denk dat ik dan maarten ga koken of ni et soms." Zegt ze ik grinnik. "Waarom niet voor de laatste keer samen koken?" Vraag ik. Ze draait zich om en kijkt me aan. "Dat klinkt als een goed idee." 

Myron Koops Pov.
Ik loop de woonkamer in ik hoor al een hele tijd gegiechel en gelach uit de keuken komen. Enzo loopt achter me aan als we de keuken half in lopen zien we he Noël en Larissa samen aan het koken zijn en zo te zien hebben ze ook koekjes gebakken.  "Kijk Hoe cute ze samen zijn." Zegt Enzo en slaat een arm om me heen. "Eerlijk ondanks de paniek en angst afvallen die onze kleine meid heeft is ze het beste wat we ooit zouden kunnen hebben. " Zeg ik blij. "Ja helaas vinden onze families dat niet. Maar voor ons blijft ze het beste in ons leven." Ik knik. Enzo en ik kijken nog even toe en dan zeggen we "Wij dekken de tafel wel." Larissa kijkt om en knikt.

Na het eten gaat Larissa weer achter haar computer zitten en gaat de rest de studio in want we gaan reageren op Oostenrijk vakantie vlogs. Wat was die vakantie to nu ook.

Larissa Knol Pov.
Iedereen is weg en er schiet bij mij een idee te binnen. Ik ga een liedje zingen.  Ik zoek liedjes die makkelijk te zingen zijn. Ik kan ook piano spelen.

Put a little love on me van Niall Horan
"Last I la a wake
stuck on the Things we say
And when i close my eyes the first Things i haar you say is

Put a little love on me
Put a little love on me"
Zing ik en open mijn ogen. "I love you, Noël." Zucht ik. Ik neem alles op en zet alles dan op de laptop en maak me klaar voor bed.

Noël Dekkers Pov.
Ik loop de woonkamer in en zie dat Larissa al in slaap is gevallen. Ik maak me ook klaar voor bed en pak alles alvast in. Ik kruip naast Larissa en sla mijn armen om haar heen. Ik ga haar missen. Ik kan niet zonder haar, ik houd van haar. Ik ga het morgen tegen haar zeggen.

"Noël opstaan ik heb ontbijt gemaakt voor je." Zegt Larissa.  Langzaam maak ik mijn ogen open. En zie Larissa staan met een hond en wat drinken. " Awh love dat is lief." Ik neem alles aan en even later komt ze terug met har eigen ontbijt. En komt naast mij zitten. "Je komt wel terug hè? " vraagt ze zacht. Ik knik "Tuurlijk, ik kan je niet achter laten." Zeg ik lachend. Ze lacht terug. "Larissa ik ga je echt missen." Ze grinnikt.  "Ik jou ook Noël." Zegt ze en kruipt dichter tegen me aan.

"Daar gaan we dan" zegt Enzo ik pak mijn jas en loop naar buiten "Wacht!" Hoor ik Larissa roepen. Ik draai me om en zie haar op me af rennen ze springt op mij en ik houd haar stevig vast in mijn armen. "Ik ga je , is en maatje" zegt zeik zucht en zeg "Ik jou ook,  maatje. Ik houd van je." Fluister ik.

De dochter van EnzoKnol Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu