Larissa Knol Pov.
"Als je nou de foto's nog netter uitlijnt en nog is kijkt naar de kleuren dan kijk ik of ik hem daarna kan aftekenen voor je." Zegt de docent ik knik en schrijf alles op zodat ik alles goed kan verbeteren. Ik ga gelijk aan de slag als ik er net zo lekker in zit belt Noël ineens via teams huh hoe heeft hij mij gevonden... Ik neem op. "Ik mis je schatje!" Roept hij blij als hij mij ziet ik lach "ik mis jou ook schat..." "Waar ben je mee bezig schat." "Oh ik ben bezig met de laatste puntjes op de i te zetten voor mijn opdrachten hoef alleen nog in portfolio op te leveren en dan ben ik klaar..." Zeg ik en zucht... Ik maak de laatste aanpassingen terwijl Noël me bij praat over wat hij heeft meegemaakt op school." Ik ben klaar en zeg "oke het kan dat ik zo even weg ben maar een ben ik even met m'n docent aan het praten hopelijk kan ik hem nu wel opleveren." Als ik de docent heb gechat. "Is goed schat." Zegt Noël ik word gebeld en neem op ik laat mijn werk zien aan de docent en hij vind het goed en tekent het af en dan bel ik weer verder met Noël ik loop naar de woonkamer in met m'n laptop "en hosting je les schat." Vraagt mama "Wel goed. Toen ik ineens gebeld werd door jongetje." Zeg ik lachend "Hoor ik daar jongetje!?" Vraagt Thijs als hij binnen komt ik knik en laat mijn laptop zien. Iedereen zegt hi. "Geen sexting!" Roept papa als hij naar de studio loopt. "Pap!" Roep ik verontwaardig uit. Ik zie Noël lachen "ga je lekker schat?" Vraag ik lachend. "Oh ja hoor.." zegt hij terug. Ik knik en zucht.... Ik wil hem knuffelen... "Schat ik stream morgen weer ga je weer kijken?" Vraagt Noël dan ik kijk hem aan "Ja natuurlijk ga ik dat doen." Zeg ik blij.Noël Dekkers Pov.
Ik bel met Larissa, ik mis haar zo erg... Ik ben blij dat ik haar op Teams heb gevonden. Ik wil haar zo hard knuffelen. "Larissa ga je mee naar buiten?" Vraagt Myron Larissa schud haar hoofd. "Oke dan ben je alleen thuis..." Ze knikt haar blik is veranderd... Gaat het wel helemaal goed? Ik hoorde deur en dan vraag ik "Gaat het wel goed schat?" "Nee..." Zegt ze en ik tranen in haar ogen vormen.... "Ik weet niet waarom maar ik voel me zo leeg en alleen... Terwijl ik omringt ben door de liefste mensen... De gedachte dat ik niet goed genoeg ben als jouw vriendin. Maakt het me niet echt gemakkelijker." Zegt ze terwijl ze haar tranen weg veegt. "Owh Liz... Je bent precies wat ik zoek in een meisje. Er zou niemand jouw plaats in kunnen nemen. Weten papa en mama hoe je je voelt?" Vraag ik ze schud haar hoofd. "Nu wel." Zegt Enzo ze staan in de deuropening "schat waarom heb je niks gezegd?" "Ik weet het niet... Ik weet niet meer wat ik moest doen... Ik weet niet wat ik met m'n leven moet oké!" Roept ze verslagen uit. Ik hoor dat ze in paniek raakt. Oh ik wil haar zo graag in m'n armen nu. Na een lang gesprek met Myron, Enzo, Larissa en Thijs neem ik afscheid moest ik nog even moet leren. Maar als er iets is dan kunnen ze altijd bellen natuurlijk.Myron Koops Pov.
Larissa ligt op de bank en kijkt Lars zijn video ik kijk mee ineens komt er een fanfiction voor mij "AAAAAAHHHH DAT BEN IK DAT IS MIJN FANFICTION!" Roept Larissa ineens ik kijk haar aan ze is helemaal aan het flippen ik maak een video en stuur dat in de huid Knol app waar Larissa niet in zit. "Wow... Je hebt haar echt laten springen Lars." Stuur ik "ik wist niet dat het haar fanfiction is... Nu ga ik hem verder lezen." Krijg ik terug zal niks zeggen tegen Larissa. Denk ik bij mezelf. Ik zie dat ze nu de stream van Noël gaat kijken... Horror... Hmmmm ik denk dat ze vanavond bij ons slaapt dan.We zitten voor de tv en eten pizza. Ik zie Larissa helemaal los gaan... Noël ligt op de grond "oh jongens..." Zegt hij terwijl hij weer omhoog klimt. Hahah... Noël en horror geen beste combi maar wel grappig.
Enzo Knol Pov.
Ik en Larissa zijn alles voor haar stage aan het klaar maken. Larissa heeft er wel zin in zo te zien. Ik ben zo blij voor Larissa dat ze gewoon bij mij kon stage lopen... Denk dat het echt haar goed doet. "Ik doe deze dan even op de bus." Zegt ze en pak haar spullen... "Kom ik ga met je mee." Zeg ik en zucht."Enzo, Larissa willen jullie koekjes maken?" Hoor ik Myron roepen ben niet nu. "Ja ik wil." Zegt Larissa blij en rent naar de keuken ik kijk waar mee ze mee bezig was. Awh Nice. Het is vrijdag 12 februari en dat betekend dat het de laatste dag van de eerste stage week is Myron en ik zijn beide eigenlijk Larissa haar stagebegeleiders.
Ik heb haar wat vrije tijd gegeven om haar hoofd wat rustiger te krijgen ze stond op en keek me aan met tranen in haar ogen. "Noël maakte het uit, in mijn droom.." zei ze zacht. Ze mist hem heel erg dus haal ik hem zondag morgen op en dan blijft hij de hele dag en dan maandag breng ik hem weer thuis want wij hebben een afspraak ergens in de buurt dus ja. Dus Larissa kan dus mee Noël weg brengen... Toe valling heeft Noël geen school uren die dag.
14 februari 2021
Het is 6 uur en ik stap de auto in. Ik open de vlog en rijd dan naar Brabant. "Heeey maatje!" "Heyyy maatje!" Zegt Noël blij en komt in de auto zitten. "Klaar om je meisje te verrassen?" Vraag ik Noël knikt blij "Ja ik ga een liedje zingen voor haar..." Ik knik ik ben zo benieuwd hoe Larissa gaat reageren... Als we binnen komen doen we zachtjes. En zie ik dat Larissa met haar rug naar ons toe zit. " Schat je moet eten..." Zegt Myron oh meer niet weer hè... Ik kijk Noël aan en hij pakt de ukelele. En begint te spelen. En na een tijdje zingt hij
"I met you in the dark, you lit me up
You made me feel as though I was enough
We danced the night away, we drank too much
I held your hair back when
You were throwing upThen you smiled over your shoulder
For a minute, I was stone-cold sober
I pulled you closer to my chest
And you asked me to stay over
I said, I already told ya
I think that you should get some restI knew I loved you then
But you'd never know
'Cause I played it cool when I was scared of letting go
I know I needed you
But I never showed
But I wanna stay with you until we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let goI'll wake you up with some breakfast in bed
I'll bring you coffee with a kiss on your head
And I'll take the kids to school
Wave them goodbye
And I'll thank my lucky stars for that nightWhen you looked over your shoulder
For a minute, I forget that I'm older
I wanna dance with you right now
Oh, and you look as beautiful as ever
And I swear that everyday you'll get better
You make me feel this way somehowI'm so in love with you
And I hope you know
Darling, your love is more than worth its weight in gold
We've come so far, my dear
Look how we've grown
And I wanna stay with you until we're grey and oldJust say you won't let go
Just say you won't let go
I wanna live with you
Even when we're ghosts
'Cause you were always there for me when I needed you mostI'm gonna love you 'til
My lungs give out
I promise 'til death we part like in our vows
So I wrote this song for you, now everybody knows
That it's just you and me 'til we're grey and old
Just say you won't let go
Just say you won't let goJust say you won't let go
Oh, just say you won't let go"Larissa Knol Pov.
Ik hoor een Ukelele spelen en kijk om ik zie Noël staan en hij zing Wat hij won't let go van James Arthur. Ik kijk hem aan met tranen in m'n ogen zo lief en mooi... Als hij klaar is spring ik in zijn armen. En laat ik de tranen lopen... "Ik houd van je, Lizzy" "Ik houd ook van jou. Noël." Zeg ik terug.
JE LEEST
De dochter van EnzoKnol Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa een verlegen meisje dat verwaarloosd word oor haar ouders, in een weeshuis beland en word geadopteerd door EnzoKnol en Myron Koops. Wat als Corona nog niet weg is en Lockdown 2 eraan komt. Enzo besluit om twee goede vrienden in huis te nemen...