Hoofdstuk 13

837 12 0
                                    

Larissa Knol Pov.
Ik word wakker van mijn telefoon... "schat... je telefoon." Zegt Noël moe. Ik druk mijn wekker uit. Ik blijf nog even liggen totdat mijn tweede wekker gaat. "Wat ben jij van plan deze ochtend schat." Hoor ik Noël verbaast zeggen. Ik zucht en zeg "School werk afmaken. Zodat ik eerder een paar weken vrij ben zo dat ik rustig mijn stage periode in kan." Noël knikt. "Wanneer en waar loop je stage?" Vraagt hij ik draai me om en zeg "vanaf 8 februari bij papa." "Mag dat?" Ik knik. "Ik heb uitgelegd dat ik erge last heb van paniekaanvallen enzo, dus vond school het goed dat ik bij papa in het bedrijf mee loop. Plus papa vertelde dat hij al veel werk voor mij had. Maar wel dat ik het kan handelen." Noël knikt en zucht. Over twee dagen gaan we naar huis en gaat Noël ook naar huis wat betekend dat we elkaar niet kunnen zien. Ja misschien in het weekend. Ik geef hem een kusje. "Goede morgen schat!" Zeg ik vrolijk en we schieten in de lach. Noël pakt me vast en kust me teder. De deur vliegt open "OH..." Ik zie Thijs in de deur staan snel trekken we terug en hoor ik Thijs "Enzo je dochter doet het met Noël!" Keihard naar papa roepen. Papa komt de kamer binnen rennen. "Dat werd tijd." Zegt hij ik kijk hem met open mond aan. "Maar komen jullie... We gaan zo ontbijten." Ik kijk Noël aan en schiet weer in de lach ik kijk op mijn mobiel owh kan de tijd nog sneller staan.  Het is al 8 uur. "Kom jullie gaan zo naar buiten doe wel wat warms aan maatje." Zeg ik en pak mij kleren en een naar de badkamer. Ik maak me klaar en loop naar de woonkamer. Iedereen zit al aan tafel en ik schuif snel aan. "Wel jullie doen het wel zachtjes en veilig je?" Vraagt Thijs ik kijk naar hem. En verslik dan ook duidelijk in m'n drinken. "Thijs!?" Roept Noël verontwaardigd uit. "Gaat het?" Vraagt Noël terwijl hij zachtjes op mijn rug klopt ook papa kijkt me bezorgt aan. "Ja... Kugh..." Ik zucht en begin stil aan mijn broodje. Na het ontbijt ruimen Noël en ik alles op en zet ik mijn laptop klaar en alles. Ik zucht en geef Noël nog een kusje en pak mijn camera dan. "Hello, good morning. Today I Will work on some school work and after that I Will Go to my parents... " Zeg ik en loop naar mijn werk plekje ik maak wat shots dat ik aan het werk ben en zucht ik neem wat pauze en daarna ga ik door met mijn portfolio. Ik wil die deze week af hebben zodat ik die kan laten aftekenen en dan moet ik nog twee andere dingen doen. Maar dat doe ik wel ik een andere keer. Cait mijn vriendin belt me in op teams en we werken tot ongeveer 12 uur door en dan stoppen we en maak ik me klaar om naar buiten te gaan.

Noël Dekkers Pov.
We zijn net klaar met een soort golf... Pitch en putt... Ik loop achter de groep aan we gaan lunchen. Larissa komt als het goed is weer bij ons toevoegen. "Baby!" Roept er iemand in m'n oor als die op me springt. Degene gaat van me af jeetje ik schrik me rot joh... "Hahah schrok je goed hè, heb ik van papa geleerd." Zegt Larissa lachend ik lach wat is ze ook grappig.. we gaan lunchen, Larissa zit naast mij en verteld hoe haar dag online was. "Ik heb nu bijna mijn portfolio af en dan hoef ik nog 2 anderen opdrachten en dan kan ik hopelijk alles af laten tekenen." Zegt ze trots. Ik grinnik, ze stresst altijd zo veel maar ik heb er altijd wel in gelooft dat ze het kan en de deadline zou gaan halen.

Myron Koops Pov.
Ik kijk de tafel rond we zijn precies met z'n zessen dus teams van twee straks tijdens het klootschieten. "Mama...?" "Ja schat..." "Wat geen we zo doen??" Vraagt Larissa ik zie dat ze toch wat gespannen is... "We gaan zo met de auto naar een plek waar we gaan klootschieten." Vertel ik. Ze knikt en drink haar drinken op. Iedereen is bezig met elkaar. Ik zie Noël en Larissa als enige samen praten en knuffelen... Zouden ze samen zijn? Ze zijn wel cute, niemand heeft het in de gaten of ze doen alsof...

Noël stapt bij Thijs en Damian in de auto en Larissa komt bij ons in de auto zo zijn straks ook de teams want we hebben maar twee ballen nu...als we bij de bestemming zijn leg ik Larissa even alles uit aangezien ze het nog steeds niet snapt. "Snap je het?" Vraag ik ondertussen is Noël erbij komen staan "Nee... Maar misschien moeten we wel gewoon het spel spelen. En dan zien we wel hoe het gaat." Zegt ze ik knik en heb echt wel gezien dat tijdens de uitleg Noël zijn hand die van Larissa vast pakte. Oke nu weet ik hoe de kijkers zich voelde over mij en Enzo lol... "Schat, komt goed je gaat het wel snappen..." Hoor ik Noël nog fluisteren naar haar... "Schat?" Dat zeg je toch alleen als je in een relatie zit? Ja oke het kan ook vriendschappelijk zijn natuurlijk. "Oke we gaan nu klootschieten, dat hebben we eerder gedaan. Maar deze keer ga ik even laten zien hoe het nou echt het hele plaatje in elkaar zit." Zegt Enzo... Team Brabant tegen Team Knol...

Enzo Knol Pov.
Na een lang rondje komen we weer aan bij de auto. Larissa heeft een knie blessure opgelopen Noël heeft haar op zijn rug genomen. Mag ook wel nu hij haar vriendje is. We gaan weer richting het huisje en Noël draagt haar naar binnen en legt haar op bed. Ik kom erbij kijken. "Ik moet hem even buigen schat..." Hoor ik Noël zeggen. Hij pakt haar been vast en buigt hem zachtjes Larissa kreunt een beetje van de pijn. "Zeg Noël ik hoef nog geen oom te worden!" Roept Thijs Larissa schiet in de lach wow. Iedereen lacht en ik zie Noël rood kleuren. Jongetjes ook...😂

Larissa Knol Pov.
Ik zit aan tafel tegen over Noël en ik eet mijn patatje me mayo... Ik eet en ondertussen kijk naar Noël ik ben helemaal in mijn eigen gedachtes "Larissa!" Word er geroepen en ik zie Noël naar me zwaaien. "Als je Noël wilt op eten moet je het gewoon zeggen hè" zegt Damian ik verslik me weer  maar nu in mijn eten. Noël staat gelijk op ik krijg het gevoel dat ik geen adem krijg en ik voel dat ik in paniek begin te raken. Iedereen kijkt me geschrokken aan. Ik weet niet meer zo goed wat er met me gebeurd. Op een gegeven moment schiet iets los en krijg ik weer adem "Babe gaat het?" Ik hoest en houd Noël goed vast. "Jemig jongens jullie moeten echt ophouden met zulke grapjes zeg." Zegt papa geschrokken. Noël tilt me op en zet me op schoot en gaat zitten. En knuffelt me de rest van de tijd.

Ik zucht en zit op de bank op m'n telefoon Thijs is ook bezig op zijn telefoon terwijl de rest Yahtzee aan het spelen zijn.  Na een paar keer gooien begint papa weer te vloggen zegt wat tegen de camera. Na het potje zijn we allemaal verbaasd dat Noël echt heel veel Yathzees heeft gegooid. Dit kan niet... Ik vind dit een beetje eng... " Wie wil je bedanken?" Vraagt papa "Jullie en euh... Dit park voor de dobbelstenen." Zegt Noël "Oh ja!" Zegt mama Noël schud het bakje en gooit de dobbelstenen op de tafel 3x5 ogen, 1x6 ogen en 1x3 ogen. "Kijk wat hij nu gooit... Ja hier... Ga door!" Zegt papa Ik kom erbij staan... "Hij gooit drie 5en. Dit is niet normaal hoor wat hij doet." Zegt papa. Noël kijkt me aan en lacht en zet het bakje neer en halt hem weg 2 dobbelstenen die alle twee een 5 aan geven. Nee dit kan niet... "AAAAAAHHHH" Roept iedereen en rent weg van de tafel ik ga op de bank zitten nee... Dit kan niet.... "Nee houd op hoor, jullie zien het het!" Roept papa "Ik wil weg!" Roept mama "Jullie zien het!" Zegt papa weer "Ik wil weg, ik wil weg, ik wil weg!" Zegt mama ik zit met mijn knieën tegen mijn borst aan nee nee nee dit kan niet. Noël komt op me af gerent. En knuffelt me "Het is niks Babe er is niks.." stelt hij mij gerust.. tenminste dat probeert hij..

De dochter van EnzoKnol Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu