Hoofdstuk 12

876 11 4
                                    

Enzo knol Pov.
Larissa is druk alles bij elkaar aan het rapen. We gaan naar landal een paar dagen voordat Noël weg gaat... Larissa wilt niet dat hij gaat maar weet dat ze beide goed hun best moeten doen op school aangezien ze beide in het examen jaar zitten. Beide verwachten ze dat ze gaan slagen...

Ik zit in de bijrijders stoel en Larissa zit met Noël achterin.  Myron die rijd de hele tijd. We stoppen bij een tankstation om ontbijt te halen.

Larissa Knol Pov.
Ik zit in de auto naast Noël ik kijk hem aan en krijg een glimlach op m'n gezicht als ik terug denk aan vananacht. Ik ben ook best wel moe nog. Ik vlog ook vandaag dus ik pak mijn camera erbij en maak wat sfeer shots ik pak mijn laptop er bij en maak een nieuwe intro. Sinds kort heb ik ook met After effect leren werken door school dus ben ik nu al dagen bezig met filmen voor materiaal voor de intro. Ik edit wat en ik zie Noël mee kijken ik draai m'n laptop zijn kant op en speel de video af. "Ziet er goed uit love." Zegt hij "Thanks ik heb er hard aan gewerkt." we rijden naar een tankstation waar we wat eten en drinken gaan halen. Ik kijk haal wat m&m's, warme en koude chocolade melk want dat is gewoon heerlijk. Ik pak nog een zakje chips en dan ga ik betalen als ik klaar ben staat de rest nog te praten. "Ik vind het gewoon zielig dat je zo'n wild beest in een tankstation zet." Zegt Thijs. "Haha nou ja weet je ik heb een getal in gedachten. En dat getal dat heb ik in mn hoofd onder de tien. Ik ga hem bij Noël in zijn oor fluisteren. Als jij dat getal goed raad, dan koop ik hem voor je jaa." Zegt papa terwijl hij zijn camera op hem gericht heeft. "Ja is goed." Zegt Thijs.

Noël Dekkers Pov.
Enzo fluisterd "nummer 4." Naar mij ik knik. "Oke ik heb het verteld."zegt Enzo en keert de camera op Thijs. "Ik heb serieus een goed gevoel hier over.. zes." Zegt Thijs. "Wat was het?" Vraagt Enzo en filmt mij. "4!" Zegt ik. Jammer Thijs "Getal onder tien Noël." Ik knik. "Maar wat als hij hem goed raad koopt jij hem voor hem." Vraagt Enzo aan Thijs. Thijs knikt. "Oke... twee." Zeg ik "Ja, lets go!" Zegt Enzo lachend. Ik lig helemaal dubbel hij gaat hem ook echt kopen.

We lopen al lachend de shop van het teanlstaion uit. "Ey Noël kom hier dan ik heb hem speciaal voor jou gekocht." Zegt Thijs ik keer me om en pak de tijger aan. Hahah. Nieuw maatje. Lachend lopen we naar de auto. Ik ga zitten oh ja Larissa zit er ook... hmmm... Larissa pakt de tijger over. "Kom maar hier."zegt ze en zet hem op haar schoot en zet haar laptop daar weer op.

Aankomen op het vakantieterrein gaan we de kamers bekijken. Larissa opent de deur en kijkt rond. "Yes... dit word onze kamer!" Zegt ze enthousiast.  Ik kijk haar aan "Ja papa zei dat ik bij jou op de kamer moest slapen. Dat vind je toch geen probleem?" Zegt ze "Nee joh echt niet alleen maar gezellig en leuk." Zeg ik en sla een arm om haar heen. "Jullie lijken wel een stelletje." Zegt Damian die langs loopt. Ik glinlach ja mocht ik willen...

Larissa Knol Pov.
We gaan naar buiten, voor iedereen staat er een fiets buiten. We nemen de fietsten en dan gaan we het park verkennen. Ik raak al snel buiten adem,  en ik ga langzamer fietsen als ik aan kom staat iedereen al aan de kant met hun fietsen en proberen ze in de water fietsen te komen. " Ah daar ben je..." Zegt Thijs. Ik lach en zucht. "Kom je bij ons in het bootje lieverd?" Vraagt mama Ik knik en loop voorzichtig naar het bootje en ga op het midden stuk zitten.

Na een lange dag zit ik op de kamer aangezien ik niet echt in de mood ben om heel veel prikkel binnen te krijgen daar en zit daarom ook op de slaapkamer. Ik zit op bed naar buiten te kijken... Vind ik Noël echt leuk? Of is dit gevoel voor even maar ik krijg hem niet uit mijn hoofd wat als ik een fout maak of al hij mij gebruikt? Nee Noël zou dat nooit doen... Wat als ik niet goed genoeg ben om zijn vriendin te zijn?

Noël Dekkers Pov.
Ik loop de slaapkamer in en zie Larissa op bed zitten, zo te zien zit ze diep in gedachtes... Ik kijk is goed naar haar. Wat is ze toch een lieve meid he. Noël stop dit is fout nee dit kan niet... Waar kijkt ze naar? Ik ga naast haar zitten en kijk naar het raam, hmmmm volgens mij is ze flink in gedachtes. Ik kijk naast me en zie  een traan over haar wang. Ik sla mijn armen om haar heen, ik zeg niks gewoon knuffelen is goed.

"Niemand houd van mij..." Zegt ze zacht. "Dat is niet waar... Je vrienden, Enzo, Myron, Thijs, Damian en ik houden van je en vergeet je fans ook niet." Zegt ik tegen haar en knuffel haar stevig. "Als ik niet van je zou houden zou ik je dit niet vragen..." Zeg ik en draai haar om. "Ik weet dat het de meest niet romantische manier is om je te dit te vragen. Maar sinds we beide al onze gevoelens hebben uitgesproken. Wil je mijn vriendin zijn?" Vraag ik haar... 

Larissa Knol Pov.
Ik zucht en kijk Noël aan is dit een droom een glimlach vormt zich op mijn gezicht natuurlijk wil ik zijn vriendin zijn. "Ja dat wil wel." Zeg ik blij en geef Noël een knuffel.  "Ik houd van je vergeet dat niet schat." Zegt Noël Ik knik, wat moet ik toch zonder hem. Ik draai me om en kus hem op de lippen. "Ik houd ook van jou." Zeg ik dan. "Noël, Larissa komen jullie eten kindjes!" Hoor ik papa roepen. Ik lach. "Ja we komen." Zeg ik en we lopen naar beneden. Als we beneden komen zie ik dat mama de openhaard buiten heeft aan gekregen. We gaan zitten maar het is toch wel koud buiten. Ik haal snel mijn jas binnen en kom dan weer naar buiten. Ik ga naast Noël zitten. "Eet je eten eerst op Larissa daarna mag je naar bed." Zegt papa Ik knik...ik ben moe van alle prikkels die ik vandaag heb gehad. Ik zit of lig op de bank met m'n laptop op schoot ik ben bezig met de cover te editen. "Fullhouse!" Roept papa Elke keer. Ze spelen yahtzee. "Je moet vier gooien!" Zegt Damian en ik zie dat Noël het bakje in handen heeft hij schud het en zet het op tafel... Hij haalde en pakje weg "JAAAAA!" Roept iedereen blij ik denk dat iemand Yahtzee heeft Noël staat op en geeft mij een knuffel ik lach en knuffel hem ook.

Ik maak me alvast klaar om te gaan slapen, de rest ruimt nog even alles netjes op. Ik ga alvast in bed liggen. Na een tijdje komt ook Noël in bed liggen. "Slaap lekker love." "Slaap lekker baby." Fluister ik kruip tegen hem aan ik voel zijn armen om me heen en zucht. En al snel val ik in slaap.

De dochter van EnzoKnol Ft. Noël DekkersWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu