Noël Dekkers Pov.
Larissa ligt met haar hoofd op mijn schoot haar benen op getrokken en een warme kruik. Ze heeft erge krampen... een hand heeft ze vast en in m'n andere hand heb ik mijn telefoon. Ik heb gehoord dat Larissa nog geen ontmoeting heeft gehad met Irma en de rest van de familie."Ik ben bang..." fluistert ze ik kijk haar aan we staan om het hoekje terwijl Thijs de cadeautjes neer legt en als hij weg rent gaat de deur open. Enzo vlogt, dus ik hou een oogje in het zeil. Ik pak haar hand en zie duidelijke angst in haar ogen. "Komt goed." Fluister ik. We wachten en dan komen we te voorschijn. "Hi." Zeggen we Irma is blij om ons te zien. "Mam, dit is Larissa. Onze dochter." Zegt Enzo. Ik voel haar grip sterker worden. " Het is oké." Zeg ik ze ademt in en uit. Ze stap naar voren en zwaait. "Hallo, leuk u te ontmoeten..." ze laat mijn hand los. Ik zie Myron haar kant op lopen.
Myron Koops Pov.
Ik zie dat ze het echt super eng vind, knap dat ze Noëls hand los laat. Ik loop naar haar toe en pak haar hand vast. Ik zie Irma naar Larissa kijken iets in mij zegt dat ze het niks vind. "Hoe oud is ze?" Vraagt ze "19 mevrouw." Zegt Larissa . "Hmmm. Relatie, werk, school?" Vraagt Irma weer. "Euhmm ik heb geen relatie, ik doe YouTube en ik zit in het examen jaar van mij opleiding." Ik zie Irma knikken. We geven de cadeautjes.Larissa Knol Pov.
Nadat we bij Irma en Gert zijn geweest gaan we naar Henk en volgens mij Marietje. Mijn overgrootouders. Ik stel me weer eens voor. Maar ook hun geven mij een gevoel dat ik niet welkom ben ofzo. Irma was ook al niet zo blij ofzo tenminste zo kwam het over. We geven de cadeautjes en dan gaan we naar de ouders van mama.Thuis gaan Noël en ik samen een kerst diner maken. Ik begin weer heel erg moe te worden. Na het eten gaan we zelf de cadeautjes uitpakken. Ik zit gezellig met mama op de bank. Papa is aan het vloggen en mama legt het ook uit hoe we de cadeautjes gaan uit pakken.
Noël Dekkers Pov.
Ik moet mijn cadeautje openmaken met m'n mond. Als ik die open heb zie ik een Iphone 12 liggen. Wacht... nee echt. "Echt waar?" Vraag ik en Enzo, Myron en Larissa knikken. "Owh wow." Ik ben blij ik kan het niet geloven. Ik geef ze een knuffel. Wow ik ben hier zo dankbaar.Larissa Knol Pov.
Iedereen heeft zijn cadeautjes uitgepakt nu zijn we een film aan het kijken. Noël zit naast me en staat op. Hij staat onder de mistletoe. Ik sta stilletjes op en knuffel hem. "Noël, we staan onder de mistletoe..." zeg ik zachtjes. Hij kijkt omhoog... "Owh wel Euhmm dan moeten we maar een kusje geven hè. " zegt Noël blij. Ik lach. Is dit hoe ik mijn eerste kus krijg. En dan ook nog eens met de jongen waar ik de grootste crush op heb. Ik knik en Noël tilt me op en dan komen onze lippen dichter bij elkaar en voor ik het weet kussen we. Wat is dit... huh alles kriebelt en tintelt... is dit wat ze noemen een bom van vlinders?Noël Dekkers Pov.
Ik zet Larissa neer. Ik merk dat we beide blozen en wat verlegen worden. Maar wat was dat geweldig. Ik weet heel toevallig dat dit haar eerste kus is en ik voel me blij en gelukkig. Ik voel drie paar ogen naar ons kijken. Ik draai me om en zie de rest naar ons kijken. "Wat is er?" Vraag ik. En iedereen schiet in de lach.
JE LEEST
De dochter van EnzoKnol Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa een verlegen meisje dat verwaarloosd word oor haar ouders, in een weeshuis beland en word geadopteerd door EnzoKnol en Myron Koops. Wat als Corona nog niet weg is en Lockdown 2 eraan komt. Enzo besluit om twee goede vrienden in huis te nemen...