Larissa Knol Pov.
Iedereen is aan het inpakken en in laden we gaan naar huis... Dat betekend dat het de laatste paar uurtjes met Noël samen zijn is. "Ik wil niet naar huis..." Zeg ik zacht... "Ik ook niet." Hoor ik Noël zeggen terwijl hij mij van achteren knuffelt. Ik draai me om en knuffel hem terug ik druk mezelf goed tegen hem aan ik wil hem niet los laten. "Hey, zijn jullie koffers klaar? Kan ik die alvast in de auto zetten?" Hoor ik papa's stem zeggen. "Ja die van ons zijn klaar Enzo." Zegt Noël en houd me stevig vast. "Schat... Kom laten we alvast in de auto zitten." Zegt Noël. Hij wilt me los laten maar merkt dat ik hem niet los laat hij tilt me op en ik sla mijn benen om zijn heupen. Hij pakt onze jassen en loopt naar voren. "Awh kijk dat dan baby koala wilt haar boyfriend niet los laten..." Hoor Thijs zeggen... "Wat hebben jullie wat!?" Vraagt mama verward ik knik jup na twee dagen moeten we elkaar heel lang missen... ik houd me steviger vast ik zet haar in de stoel en zet haar vast met de riem... "Hmmmm nee..." Zegt ze zacht "ik ga aan de andere kant zitten schat." Zegt Noël ik kijk hem aan en zucht...Noël Dekkers Pov.
"Pap wat gaan we naar toe?" Vraagt Larissa ik heb haar hand vast... "We gaan even langs Daniël en Francis. Daniël is vandaag jarig." Zegt Enzo. Ik knik onderweg stoppen we even bij een tankstation ik zie een knuffel beertje liggen en koop hem "ga je alleen dat kopen?" Vraagt Myron ik knik ik hoef geen drinken of eten ik heb broodjes gemaakt misschien koop ik nog wat lekker voor Larissa. "Babe, kun je wat chips en of Maltezers mee nemen... Ik geef het je terug..." Lees ik als ik mijn mobiel open omdat hij trilde. "Wil je nog wat drinken?" Vraag ik "hebben ze thee? Ik voel me niet zo goed..." Zegt ze terug ik wist het ik kon het al aan haar zien. "Myron... Hebben ze hier thee of iets warms wat Larissa kan drinken ze voelt zich niet zo goed." Zeg ik Myron en ik lopen naar de warme dranken en ik vind thee... Bingo ik haal wat eten en drinken voor Larissa en mij en ga dan afrekenen. "Wat lief datje aan je vriendin denkt Noël." "Ja, ik ga vanaf vanavond weg dus wil ik haar een kleine aandenken geven... Nu ze zich ook niet zo goed voelt..." Antwoord ik Enzo... "Dat word rustig aan rijden dan maar." Zegt Enzo oh ja weet je nog laatst Enzo reed best wel stevig door en het optrekken beviel Larissa's lichaam niet echt. Ik maak de achterklep open en pak uit mijn koffer mijn luchje en spuit die over het beertje.. ik stap snel in als ik de achterklep dicht heb gedaan. Ik geef haar het beertje "Babe..." Zegt ze schor en zacht. "Zo hoef je me niet te missen..." Zeg ik "ruik is." Zeg ik weer ze kijkt me raar aan maar ruikt en zegt "Je luchtje!" Zegt ze vrolijk ik zie dat ze zich echt niet goed voelt... Ik geef haar haar eten en drinken en ze kijkt me dankbaar aan "Hoeveel krijg je van me." Zegt ze terwijl ze haar telefoon al pakt ik houd haar tegen. "Je hoeft niks terug te betalen." Zeg ik "je krijgt dit van mij schat." Zeg ik er achteraan. Ze kijkt me dankbaar aan.Enzo Knol Pov.
Ik kijk in mijn achteruit spiegel en Larissa ligt met haar Hooft op Noël zijn schoot. En hij wrijft over haar buik en de andere hand heeft zijn telefoon vast. Larissa ziet er niet goed uit. Ze slaapt nu ook... Ze heeft last van een migraineaanval niet zo heel erg fijn dus. Myron heeft haar een plastic zak gegeven stel ze moet overgeven. "Noël als je wilt dan mag je gewoon blijven zitten in de auto met haar dan laat ik de sleutel bij jou." Zeg ik zachtjes. Noël kijkt me aan en knikt "Ja ik wil haar ook niet wakker maken enzo..." Zegt hij. Ik knik we blijven niet lang want ik moet straks ook streamen.Noël Dekkers Pov.
Larissa heeft de hele tijd geslapen. We komen bij Enzo thuis en Larissa rent naar binnen met de huissleutel "Noël ga met haar mee!" Roept Enzo ik knik en ren achter haar aan. Ik zie dat deur open is en de wc deur ook. Ik hurk bij haar neer en wrijf over haar rug "gooi alles er Maar uit, schat ik ben hier." Zeg ik en houd haar haar vast als ze weer voor over buigt om over te geven. Ik wou dat ik niet weg hoefde en langer met haar kon zijn. Als ze klaar is spoelt ze door en kijkt ze me zwak aan ik til haar open laat haar haar tanden poetsen en breng haar dan naar de bank ik doe haar schoentjes uit en laat haar liggen op de bank de rest komt binnen met alle spullen. "Moet ik nog wat uit de auto halen?" Vraag ik Enzo schud zijn hoofd "Hoe gaat het met mijn kleine prinsesje?" Vraagt hij "Niet goed denk ik ze heeft echt goed overgegeven." Zeg ik en leg haar schoenen in de gang. "Oke kom we gaan nog even snel chillen in de studio zodat Larissa niet getriggerd wordt door lawaai." Zegt Enzo ik knik. "Jongens ik ga koken en dan kan Enzo live gaan en dan kan Noël nog rustig al zijn spullen bij een pakken." Zegt Myron ik knik en zucht.Larissa Knol Pov.
Ik kijk op als ik twee armen om me heen voel. Ik draai me om, ik voel me veel beter na een beetje slaap ik zie dat Noël bij me ligt en dat de tv de stream van papa aangeeft "Noël ik ga even mijn spullen in laden die van jou zitten al in de auto... Daarna kunnen we weg." Hoor ik Damian zeggen ik zucht en sla mijn armen om Noël heen ik wil niet dat hij gaat. Maar hij moet, school en werk maar Noël heeft me al wel beloofd dat hij elke dag contact zal opnemen. Ik ben zo blij om hem als mijn vriendje te hebben. Ik wil hem nooit meer kwijt. Raar toch dat een vreemde mijn maatje is geworden en nu mijn vriendje is... Ach ja ik zeg je liefde doet rare dingen met je 😂Ik sta bij de deur en Noël geeft me nog een knuffel "App als je in de trein zit en als je thuis bent." Zeg ik en geef hem nog een laatste kus. "Zal ik doen ik bel je zodra ik thuis ben." Zegt Noël ik zucht... ik knik en knuffel hem nog een keer stevig... "Doet schat." "Doei maatje" zeg ik zacht en glimlach dat naar hem hij loopt de lift in en zwaait nog een keer voordat hij weg gaat. Ik ren naar de kamer van papa en mama waar ik het raam open zet en wacht op Noël en Damian. Ik zwaai ze uit tot ze uit de straat zijn.
Nu ben ik weer alleen.... Ach ja ik moet straks toch ook naar school en hij ook en ons doel is om samen te gaan slagen.
"Larissa bijna jij er?" Vraagt mijn docent. Ik unmute mezelf en zeg "ja ik ben er!" Ik mute me weer en luister naar wat de docent te zeggen heeft. Nadat we voor ons zelf moeten werken en uit de les mogen bel ik mijn vriendinnen op. "Holla!?" Zeg en pak al mijn spullen bij een. Ik sluit mijn tekentablet aan en zucht. Ik wil niet maar ik wil dit ook zo snel mogelijk af hebben.
Die woensdag avond
"Noël ben je single?" Leest hij uit de chat. Ik zie hem denken en zucht... "Ja ik ben nog steeds single." Zegt hij ik zucht ik vind het naar dat hij moet liegen tegen zijn fans en kijkers. Ondertussen zet ik de eerste cover online. Ik ben benieuwd.
JE LEEST
De dochter van EnzoKnol Ft. Noël Dekkers
FanfictionLarissa een verlegen meisje dat verwaarloosd word oor haar ouders, in een weeshuis beland en word geadopteerd door EnzoKnol en Myron Koops. Wat als Corona nog niet weg is en Lockdown 2 eraan komt. Enzo besluit om twee goede vrienden in huis te nemen...