31 maart 2021
Larissa Knol Pov.
De dagen zijn snel gegaan vandaag is de dag van de verbouwingen... En over een paar maanden kunnen we in het huisje. Wat een geluk dat ik stage loop bij mijn papa, ik loop samen met papa door het huis. Wow ik ben zo benieuwd naar hoe het uiteindelijk er uit komt te zien. "Liz kijk hier komt de bank met de salon tafel de tv en de kasten..." Zegt papa en wijst alles aan mama laat alles zien op haar tablet, zo kan ik zien hoe het eruit moet komen te zien. Vet cool de kleuren zijn mooi en wow alles valt straks hopelijk goed op z'n plek. Ik loop samen met papa en mama door het huis we lopen de trap af "Ik zie me zelf al vallen van deze trap..." Zeg ik lachend."2 maanden later
Alles is zo'n beetjes al klaar en ik ben zo blij dat de dag nu hier is dat ik mijn kamer mag inrichten en dat we kunnen intrekken. Noël komt straks om te helpen ik ben zo blij dat ik straks een eigen kamer heb...
"Heeey..." Zeg ik als ik de deur open maak en Noël binnen laat. Papa en mama zijn naar het huisje en nu Noël zelf een auto heeft aangezien dat , papa, mama en mijn cadeau as voor zijn verjaardag kan hij nu naar mij toe rijden. "Hoe was de rit?" "Wel oke... Bijna aangereden door een aso maar voor de rest wel oke." Zegt Noël ik kijk hem geschrokken aan. " Nee ik had hem echt wat gedaan als ik wist wie het was... Zulke mensen horen niet op de weg." Zeg ik en knuffel Noël. We pakken de dozen en doen daar al mijn kleding in. "Schat hoe gaat het leven hier? Door stage spreek ik je niet zo erg veel." "Ja het gaat wel als het echt niet gaat dan zegt papa dat ik 8 uurtjes heb gewerkt die dag maar dan mag ik bijvoorbeeld dingen doen die ik leuk vind. Ik heb bijvoorbeeld een tekening van jou gemaakt. Of een nieuwe logo herontworpen voor mezelf..." Vertel ik. Noël knikt en kijkt me aan " kom is hier..." Zegt hij ik kom bij hem zitten en hij trekt me op zijn schoot en geeft me dan een kus "ik heb je gemist." Fluistert hij ik grinnik en zucht... "Ik jou ook."
Noël Dekkers Pov.
Ik rijd naar het nieuwe huis en zie Larissa toch gespannen kijken, ik pak haarband vast en knijp er in. Als ik aan kom zie ik allemaal fans.... Shit... Ugh waarom luisteren fans soms niet? Ik snap het ook wel maar privacy please... Ik pak mijn jas en mondkapje. "Ja, kunnen jullie niet luisteren naar Enzo?! Kom niet naar zijn huis had hij toch gezegd wat doen jullie dan nog hier!" Roep ik een beetje boos. Ik heb een bange Larissa ik zie Thijs naar buiten lopen ik sein dat ze in de auto zit. Ik zie dat de fans gewoon blijven staan ik zucht ik ren naar de auto. "Schat, kom ik breng je naar binnen we moeten zo lijken dat we close Friends zijn..." Zucht ik ze knikt en pakt haar mondkapje. Samen lopen we naar het huis. "Zie ze zijn samen." "Blijf van Noël af hij is van mij!" "Je verdient het niet om Enzo zijn dochter te zijn!" "Aaah zie je wel!" Beginnen fans te roepen. Ik voel hoe Larissa zich omdraait "Luister zij mijn Vaderdag jullie hier mochten komen!?" Ze krijgt de Helle groep stil. "Nee, maar we willen hem zien zo dat we hem kunnen vertellen datje zijn vlogs verpest!" Zegt een meid van dezelfde leeftijd als haar. "Goed ik zal hem erbij betrekken maar eerst zeg ik je dit. Ga een leven zoeken stelletje kleuters, zal ik jouw ouders is vertellen wat hij dochter allemaal wel niet zegt over anderen..."Larissa Knol Pov.
Ik kijk nog eens goed maar dit is mijn ex zus... "Is kijken wie nu de baas is het Lisa! Ben je blij dat je me hebt gevonden... Ik zeg het leven zonder jullie is me nog beter afgegaan. Ik ben blij dat ik ouders heb die echt van me houden... Ik vrienden heb die echt om me geven... Want jouw ouders die ooit mijn ouders waren zullen er nooit zijn voor je wanneer je ze nodig hebt." Zeg ik recht in haar gezicht. Ik ben er klaar mee zo ging het al die tijd... Ze geeft me een klap in het gezicht ik voel dat iedereen kijkt. "Je wilt vechten!?" Vraag ik haar. Ik duw haar naar achter en geef haar een klap. "Ze zullen er nooit zijn voor je bitch. Jij weet niet wat liefde is. Je zal een van de slechtste mensen op aarde zijn." Zeg ik terwijl ik haar meer klappen geef. Ik voel twee handen mij optillen mee naar binnen dragen "Hey, rustig..." Zegt Thijs "Ze is het waard..." Fluister ik boos... "Het is gewoon een fan! Larissa! Je kan niet zomaar iedereen slaan!" Zegt papa boos.... Yeah right nu bent ik de bad guy (Duuuh). "Ze is mijn ex zus ze heeft mijn leven een hell gemaakt en iedereen hier denkt dat ik niet het recht heb om haar te slaan? Ze heeft me van ee heuvel in het bos geduwd waardoor ik mijn enkels brak...niemand gaf wat om mij..." zeg ik en sta op en open de deur naar de tuin...Enzo Knol Pov.
"Het is gewoon een fan! Larissa! Je kan niet zomaar iedereen slaan!" Zeg ik boos.... "Ze is mijn ex zus ze heeft leven een hell gemaakt en iedereen hier denkt dat ik niet het recht heb om haar te slaan? Ze heeft me heuvel in het bos geduwd waardoor ik mijn enkels brak...niemand gaf wat om mij..." zegt ze boos terug en staat op en opent de deur naar de tuin... ze loopt weg... Ik kijk naar de voor deur... "Laat haar maar even..." Hoor ik Myron zeggen tegen Noël die achter haar aan wilt gaan... Met z'n allen ploffen we op de bank... Ja wat moet ik hier mee. "Eerlijk. Dat meisje was het zelf ook aan het uit lokken..." Zegt Noël en staat op en loopt weg... Ik zucht wat moet ik hier nu mee... Mijn telefoon gaat "Docent Larissa..." Staat er "ja hoor dit kan er ook wel even bij... Haar school die belt." Zucht ik. Ik neem op..."Myron! Kun je inde agenda zetten dat we morgen een docent over de vloer hebben?" Schreeuw ik van uit de gang. Ik zie Myron de gang in lopen met een betraand gezicht... "Hey wat is er aan de hand?" Vraag ik bezorgd. "Heb je Larissa haar story gezien?" Vraagt ze ik kijk snel op Instagram en zucht. "Schat... Kom laten we haar opzoeken." We lopen de tuin in en achter een grote berg zand hoor ik iemand huilend praten... "Het was altijd zij of mijn andere broers... Ze peste mij dat ik op m'n 10 nog geen eerste kus had gehad of dat ik normale kleding droeg en geen merk kleding... Ik kreeg niks ik moest koken voor mezelf op m'n 9de ik moest me maar zien te redden... En nu denkt iedereen dat ik een gestoorde gek ben omdat ik haar sla. Zij lokte het uit.." ik zie Noël met haar op schoot zitten... Ik had niet zo moeten reageren... Ik weet ongeveer wat haar verleden is dus is het niet fair hoe ik het reageerde. "Gaat er ooit iemand echt begrijpen wat ik voelen heb meegemaakt... Kom ik een keer voor mezelf op is het nog niet goed." Zegt ze zacht... Haar hoofd ligt op Noël zijn borst. Ik zucht en kom naast hem zitten "Liz... Het spijt me dat ik zo boos werd... Het was verkeerd dat ik zo heb gereageerd. Sorry..." zeg ik Larissa kijkt me aan en zucht... "Ik had me gewoon moeten in houden..." Zucht ze. Ik zucht. Ik schud mijn hoofd ik snap het wel. Iedereen heeft het ook nog eens gefilmt.. ik maak een insta story en zeg. "Luister als je denkt dat mijn dochter fout zat... Heb je het fout er gaan video's rond die niet de volledig situatie laten zien want de vrouw of meid hoe je het ook wil noemen. Zij lokte het uit. Ik heb niet alles gezien maar wel gehoord... Als je denkt dat je nu zielig kan doen ga zielig doen bij andere maar van mij krijg je echt geen medelijden." Larissa kijkt me aan remeber dat we altijd een camera buiten hebben hangen..." Zeg ik tegen haar.
Noël Dekkers Pov.
We zijn allemaal weer bekomen van de situatie heel internet staat al vol iedereen haat Larissa nu... Ene Lisa.Romani heeft alles opgestookt "Ik haat mijn oude achternaam." Had Larissa gezegd we zijn nu haar kamer aan het inrichten terwijl Enzo en Damian aan haar bed sleutelen. "Waarom lukt het niet het moet toch zo!?" Zegt Enzo gefrustreerd... "Pap het moet zo." Zegt Larissa die is gaan kijken. Wat een slimme meid is het toch.Die avond
"Denk je dat mensen deze video goed gaan opvangen?" Vraagt Larissa zodra we in bed liggen. Ik kijk op haar mobiel. "Ik hoop het schat." "Dit is de waarheid dus ja, het is aan hun of ze me nou wel of niet geloven..." Gelukkig heb ik wel mensen die om me geven en me steunen.
JE LEEST
De dochter van EnzoKnol Ft. Noël Dekkers
Fiksi PenggemarLarissa een verlegen meisje dat verwaarloosd word oor haar ouders, in een weeshuis beland en word geadopteerd door EnzoKnol en Myron Koops. Wat als Corona nog niet weg is en Lockdown 2 eraan komt. Enzo besluit om twee goede vrienden in huis te nemen...