Larissa Knol Pov.
Ik ben zo bored ik ben vrij van school en ik heb niks te doen... dus heb ik besloten om live te gaan terwijl ik een beetje aan het editen. "Do you have a crush?" Krijg ik en zucht. Niemand is hier dus ja en niet iedereen weet wie Noël is. "If I have a crush. Yes I have a Crush." Zeg ik en voel mezelf rood worden. "Awh look she is blushing!" Zie ik voorbij komen. "When a new video?" Krijg ik de vraag. "Well guys i am editing right now the new video..." Zeg ik en laat het zien. "Larissa, heb jij de vaatwasser uitgeruimd?" Vraagt Enzo ik knik snel. "If i have a Boyfriend? No i don't have a Boyfriend. I am a single lady" zeg ik lachend. "I love you, you saved my life!" Zie ik langs komen. "Larissa how do you handle anxiety?" Lees ik. "Well i have people who helps me a lot." Zeg ik en kijk Enzo aan. Hij kijkt me blij aan. "Ben je live?" Vraagt hij zacht ik knik. "Kan ik er even bij zitten?" Ik knik. "Hi guys, iam Enzo!" Zegt papa blij. Ik lach. "Guys this is my adoption dad but he feels like my real dad. He is a dutch youtuber and he vlogs everyday!" Zeg ik trots. Papa slaat een arm om me heen. Ik zie allemaal lieve berichtjes. Ik ben zo blij met mijn nieuwe fanbase. "Jongens we gaan zo weg!" Hoor ik Mama roepen. "Okay guys i have to end this live. Because i have to go." Ik sluit de live af en pak mijn spullen in.Gisteren hebben Noël en ik de tekst voor de nieuwe intro geschreven. En vandaag gaan we naar Nicky Romero om die op te nemen.
Enzo knol Pov.
We hele rit zit Larissa al rare geluiden te maken. "Larissa wat ben je toch aan doen." Vraag ik. "Stem op warmen zo dat je geen stem problemen krijgt." Zegt ze ik knik en even later doet iedereen het geluid. Hahaha. Na een tijdje word het wel stil. Ik kijk om en zie Noël om zijn telefoon zit en Larissa is in slaap gevallen.We zitten in de studio en Larissa is aan het in zingen. "Okay Larissa ik wil wat ander proberen kun je tweede stem op je eigen stem zingen?" Zegt Nicky. Zo te zien is hij flink onder de indruk. "Ah ja dat kan ik wel." Zie ik Larissa vrolijk zeggen. En ze begint tweede stem te zingen ik zie aan Nicky zijn gezicht dat hij onder de indruk is.
Noël Dekkers Pov.
Ik vond het altijd al leuk als ze aan het zingen was. Ze heeft echt een mooie stem. Ik word aanngetikt door Thijs. "Hey, niet weg kwijlen bij haar stem he." Zegt hij zacht. We lachen en ik knik "Nee hoor. " zeg ik en luister naar haar stem. Ik zweer ze doet echt dingen met mij...Myron Koops Pov.
Na een lange dag in de studio gaan we snel naar huis en dan gaan we ons klaar maken voor de eerste twitch stream van Enzo. "Mam. Wat gaan we eten?" Hoor ik Larissa zacht en moe vragen. Ze ligt op de bank. Het was een dag vol prikkels voor haar. Snap ik ook wel. "Larissa, doe maar even je oogjes dicht.. ik maak je wel wakker als het eten klaar is." Zeg ik ze knikt en slaat de dekens over haar heen.Ik breng het eten naar de jongens Thijs komt samen met ons eten. "Je ziet er erg moe uit Liz. Gaat het wel goed?" Vraag ik. Tice knikt en kijkt haar ook aan. "Ik ben kapot moe. Ik kijk de stream wel morgen terug." Zegt ze moe haar ogen kan ze amper open houden. "Is goed schat hetvwas een druke dag vandaag." Zeg ik. Thijs heeft een bezorgde blik Larissa knik en eet stil haar eten op. Ik zie Larissa weg lopen en even later komt ze in haar pyjama op de bank liggen. Thijs gaat weer terug naar de studio en ik blijf bij Larissa. Je weet maar nooit..
JE LEEST
De dochter van EnzoKnol Ft. Noël Dekkers
Fiksi PenggemarLarissa een verlegen meisje dat verwaarloosd word oor haar ouders, in een weeshuis beland en word geadopteerd door EnzoKnol en Myron Koops. Wat als Corona nog niet weg is en Lockdown 2 eraan komt. Enzo besluit om twee goede vrienden in huis te nemen...