*كان وليد واقف بجوار نعمه وهى تختار الخضار حتى سمع صوت يعرفه جيدآ صوت انثوى قوى وكأنها خناقه...ذهب وليد الى اتجاه الصوت بعدما قال لنعمه انه ذاهب يتمشى فى السوق لحين انتهائها من المشتريات.......
●●●●:"》 ده انا لسه مشتريه منك اولت امبارح الكيلوا بعشره دلوقتى ليه بتقولى ب 15 جنيه...
*كانت ليلى تتحدث بهذه الكلمات بغضب مع البائع...
(البائع)..بلماضه..》 ذى ما انتى شايفه كل حاجه غاليه عاجبك اشترى مش عاجبك بلاش يكون احسن..
(ليلى).. بغضب..》 حسنيه تشيلك يابعيد لمض لماضه بت وسخه
(البائع)....》 بت انتى انا سكتلك كتير غورى من هنا جاتك دهيه....
(ليلى)....》 هيي.. دهيه لما تاخدك بلاوي زرقه فى يوم احمر....
*كانت ليلى على وشك الذهاب لولا سماعها صوت ليس جديد عليهااا...
(وليد).....》 انتى ديمآ كدا بتتخانقى مع دبان وشك....
*التفتت ليلى الى مصدر الصوت وكان وليد...
(ليلى)...》 انت تاانى...
(وليد)....》 ههههه ايوا انا..
( ليلى).....》 انت شكلك بترقبنى
(وليد).....》 اراقب مين يا ماما....
(ليلى)....》 اسكت جاتك موه تلهفك...
(وليد)....》 بت انتى غير أنك شبر ونص لاء وكمان ايه بلساان يا أم لساان..
(ليلى)....》 يااض وربنا الم عليك امه لا اله الا الله مه مش هتيجي منك انت كمان جاتك القرف ناقصه بلاوى.......
(وليد)....》 لمى لسانك ياحلوه بدل متندمى..انتى مش كدى....
(ليلى).....》 ههه استنا عليا اضحك...
(وليد)....》 بغضب اتلمى انت متعرفينيش لحد دلوقتى انا ممكن اعمل ايه....
(ليلى).... بسخريه...》 هتعمل ايه يا نونو روح نام واتغطى كويس يا لولو.....
*ذهبت ليلى من أمام هذا الاسد الغاضب الذى يحاول تمالك اعصابه فهذه هى الفتاه الوحيده التى تجرأت على أن تتعامل معه بهذه الطريقه.....
*ولاكنه ايضآ قطع وعدآ على نفسه انه سوف يكرهها فى هذا اليوم التى تجرأت وتكلمت معه بغير لباقه او بالأحرى اليوم الذى ولدت فيه اقسم انه سوف يكرهها فى حياتها سوف تتمنى الموت يوميآ.....
*ابتسم ابتسامه خبيثه ثم ذهب.....
__________________________
*كانت سلمى تجلس هى وجنى وفى الناحيه الاخرى يجلسان حازم وصلاح........
*بعد فتره من العمل ذهب صلاح الى داخل القصر وتبقى حازم وسلمى وجنى.......
*فى هذه اللحظه نظرت سلمى اليهم وتحججت بحجت انها ذاهبه لتحضر لهم العصير لتبقى لهم المجال بالتحدث .........
أنت تقرأ
احببت أوزعه❤
Romanceروايه بالعاميه المصريه/ان لم يكن الحب هو الاساس فلم يكون شئ❤*مــارح يـحبـوڪْ مـتـل حـبـي الـڪْ حـتـى لـو عـاشـو الـعـمـر ڪْلـو مـعـڪ🙈🤞🏻♥️...*