(وليد)......ليلى انتى فين ...
(ليلى)...》 انا عايزه اروح..
(وليد)...》 ليلى بقولك بحبك تقوليلى اروح ليلى ادينى فرصه لو سمحتى اعبرلك فيها عن كل اللى فى قلبى لو سمحتى وافقى متكسرنيش بحبك ومستعد اعمل كل حاجه انتى تطلبيها بس توافقى ....
*****
لا تعلم لماذا ينتابها هذا الشعور فهى تشعر بقلبها اصبح يدق بصوت مرتفع هذه المره الاولى التى لها فى مثل هذا الموقف احست بالارتباك الشديد هى ايضآ تميل له بمشاعر ولاكنها لا تعلم ما هذه او مصدرها ......وقفت ليلى بسرعه وكانت على وشك الذهاب ولاكن يد وليد امسكتها ....
(ليلى)...》 وليد لو سمحت سيب ايدى ..
(وليد).. بحنيه..》 بحبك ارجوكى متكسريش بخاضرى ....
*احست بشعور غريب شعور لا تستطيع تحديده او وصفه لانها لاتعلم مصدره ولاكن شعور كلن مليئ بالفرح نعم فرحت بشده على حديثه لها بهذه الطريقه ولاكنها ارادت ان تظهر له انها قويه وليست ضعيفه ثم ذهبت...
*ذهبت ليلى وتركت وليد يفكر كيف يسطاد هذه الفريسه بسرعه ....
(وليد).. مع نفسه..》 والله لندمك على قلت ادبك محدش فى حياته عمل معايا كدا لوريكى نجوم الليل فى عز الضهر ...بس استنى عليا وانا هعرفك مين هوه وليد محمد الدمنهورى ثم ابتسم ابتسامه خبيثه ومن ثم ذهب ......
__________________
لا نعرف متى سنقع فى الحب
ولاكن من المؤكد اننا سوف
نعافر من اجل من نحب 🌎*كانت سلمى تجلس بغرفتها حتى اتت اليها
جنيي رأت جنى كميت الحزن فى وجهه سلمى
كيف حزنت بشده عليها كم تتمنى ان تخرج من حزنها ارادت جنى ان تغير المود حتى قالت بمرح..(جنى)..بمرح.》 امتى اجوز انا بقه ياربييي
*ابتسمت سلمى رغم حزنها رأت جنى ابتسامتها ثم ذهبت فى اتجاه سلمى لتكمل بمرح....
(جنى)...》 بمرح...》امانه عليكي ياختي تشفيلى عريس قبل مقطر الجواز يفوتنى وافضل قاعده كدا معنسههه اه ياني ....
(سلمى).. بضحك..》 هههههه يابنتى حرام عليكى افصلى شويه بطنى بتوجعني ...
(جنى)...》 هههه أعيش وفصلك..
(سلمى)....》 هههههه لاء كدا كتير انا لازم اشفلك عريس فعلا ...
(جنى)..بمرح.》 اه ياختى امانه عليكى مش شايفه هعنس خلاص
(سلمى)..》 هههههه ليه خلاص ياستى انتى هتشحتى على العموم العريس موجود
*انهت سلمى جملتها ثم غمزت لها😉
(جنى)... بعدم فهم..》 اه يعنى ايه😉
(ثم غمزت لها)...(سلمى)..بغضب.》 الحمار يفهم وانتى لاء ..
أنت تقرأ
احببت أوزعه❤
Romanceروايه بالعاميه المصريه/ان لم يكن الحب هو الاساس فلم يكون شئ❤*مــارح يـحبـوڪْ مـتـل حـبـي الـڪْ حـتـى لـو عـاشـو الـعـمـر ڪْلـو مـعـڪ🙈🤞🏻♥️...*