bart 22

653 42 5
                                    

* خرج صلاح وسلمى  من الاوتيل ذهب وكانت سلمى فى غايه السعاده والفرح فهى مع من تحب وفى اكثر بلد تحبها دبى كيف تعشق هذه البلد فى كل انش بها تحب هذه البلد فهذه اول مدينه سافره اليها مع ابيها وامها وهى صغيره تمتلك بعض من الذكريات والسعاده الاكبر انها بجانبه صحيح انه لت يحبها وهى تعرف ذالك ولاكن الشعور بالامان مع من نحب شئ لا يعلمه سوى من يعيشه فعلا كم تمنت ان يكون يحبها ولاكن كيف تفعل بشأن القدر هذا قدرها سترضى به عاجلآ واجله ........كان صلاح وسلمى يرون كل انش فى المدينه بالسياره الى ان حس صلاح بالتعب واوقف السياره ومن ثم....

(صلاح)..》 تعالى ناكل حاجه ..

* دخل صلاح وسلمى الى المطعم وبعد مده اتى شخص لم يتوقع احد حضوره...

(.......)..》 صلاح باشاااا انت هنا يامحلى الصدف..

(صلاح)..》 هوه انت عمر بيه اهلا ...

* وقف عمر ينظر الى تلك الحريه التى سلبت عقله وقلبه وتفكيره من اول يوم رأها بها فى الشركه مع جنى ...

*ملحوظه*(( عمر عارف انه صلاح مجوز سلمى وجواز مش بأرادته وهوه عارف هما موجودين فين وهوه سافر معاهم و بتوصله الاخبار اول باول وهوه بالصلاه ع النبى كدا شخص لا يطاق ابن ستين فى سبعين🙂😂)))

*لاحظ صلاح نظرات عمر لسلمى اغضبها هذا الشئ كثيرآ  هو يعلم ان عمر عديم التربايه 😂 ولا يوجد شيئ مرتبط به معه سوى الشغل فقط.....

(عمر).. بخبس..》 مش تعرفنا ع المدام يا صلاح باشااا...

*كان صلاح يريد التحدث لولا صوت سلمى وهى تقاطعه...

(سلمى).بقرف.》 والمدام مش بتتعرف ع حد...يالااا يا صاصا ..

*ابتسم صلاح بشده على سلمى برغم انه غضب بشده على دلعه لها صاصا الى انه فرح كثيرا لانها لا تتعرف على احد وبالاخص الاشخاص الذين يشبهون عمر ......

(صلاح)..》 يالااا ياقلبى..

*لاتعلم لماذا رفرف قلبها بشده بعد سماعها هذه الكلمه تعلم انها ليست من قلبها ولاكنها فرحه لانه هو من قالها لها... اين يكن نيته لا يهم ما يهم انه قالها...

(سلمى)..بفرح..》 يالااا..

* ذهب كلآ من سلمى وصلاح وترك كلآ منهما عمر وهو فى قمت  غضبه🤒....

(عمر)..بغضب》 بكره تندم ..

****************
* كانت جالسه الى ان سمعت صوت الباب لم تبالى بالامر ظل الباب يدق ولاكن لا حياه ليمن ينادى عليها 😑

(فاطمه)..》 انتى يا بلوه مسيحه مش سامعه صوت الباب ولا طرمتى ...

(ليلى)..》 ابعدي ياحجه الله يرضيكى يا شيخه المسلسل بدء ...

(فاطمه)..》 المسلسل روحى يابنتلوسخه شوفى مستقبلك يا بايره قال مسلسل قال...

(ليلى)..》 شفته معجبنيش خلينى بقه اشوف المسلسل الاهى ربنا يسترك ... منا بايره عشان اقعد معاكى يا بطه ياقمر انتى ياعثل ...

(فاطمه)..》 اه يانيييي يارب وكلتك امرى ..

*ذهبت الام لترى من الذى اتا فى الصباح الباكر....
فتحت الباب ولم يكن غير....

(فاطمه)..》 مين حضرتك يابنى..

(؟؟؟)...》 انا وليد يا طنط جاى اقابل ليلى..

*كانت فاطمه تنظر مره الى وليد ومره الى ابنتها وتبتسم☺(ايوا ايوا بتفكر ف مستقبل بنتها اها😂)

(ليلى)..》 انت ايه اللى جابك هنا..

(فاطمه)..》انتى يا زفتهه عيب تتكلمى مع ضيوفنا كدا  ... اتفضل يا حبيبى تشرب ايه...

(وليد)..》 كبايه شاى يا طنط..

(ليلى)..》 شاى اما يلهفك...

(فاطمه)..》 اقعد يابنى متخدش عليها هيه كدا دبش🙂 مش شايفى مستحملاها اذاى...

(وليد)..》 لاء شايف يا طنط اذاى بس شايف..

* ذهبت فاطمه لتحضر الشاى لوليد وانتهز وليد الفرصه ليتكلم مع ليلى...

(وليد)..》 مش هتحن يا جن..

(ليلى)..》 جااك حل رقبك يا بعيد ..بس ياض عليا النعمه لولا خساره كبايه الشاى اللى هتعملها امى اللى ف حياتها معملتها لبنتها البسها فى وشك...

(وليد)..》 ايي حاجه منك انا راضى..

(ليلى)..》 انا نفسى اعرف انت نوعك ايه ..

(وليد)..》 نوعى ذكر بحب انثى اسمها ليلتي🤗

(ليلى)..》 حبك برص بعدين بلا ليلتك بلا نيله😏

(وليد)..بحزن..》 ليلى انا بحبك وجيت لحد بيتك عارف انك مش بتحبينى بس بلاش تعاملينى بالاسلوب ده انا بنى ادم ذيك ذيي...

*قاطع كلامهمالام..

(فاطمه)..》 الشاىى..

(وليد)..》 شكرا يا خالتوو ادهولها هيه..

*قال جملته وذهب ...

( فاطمه)...》 احكيلى يالااا مين ده ...تعرفى ياليلى لو كان عريس وانتى طفشتيه لاجى مسكاكى من شعرك وامسح بيكى شقق العماره كلها هااا..😤..

(ليلى).. بخوف..》 لاء مش عريس ده معجب 😅

********************************

طيفك بِـ يزور قلبي كُل فترة، واتمناه يزور روحي بِـ حُضن يداويني ميكسرنيش، حُضنك بيصون يَـ متصان جوا نن العين .. حافظاك، حافظة تفاصيل ملامحك، لون عينيك البُنية، دَفا إيديك فِـ إيدي رغم ان الجو كان بارد .. بس انا يَـ سيدي دَفْيَانه بِـ حُبك فَما بالك لو بقيت في حُضنك ")).....

اللهمّ إنّي أسألك من عظيم لطفك وكرمك وسترك الجميل أن تشفيه وتمدّه بالصحّة والعافية، اللهم إنا نسألك بأسمائك الحسنى وبصفاتك العلا وبرحمتك التي وسعت كلّ شيء، أن تمنّ علينا بالشفاء العاجل، وألّا تدع فينا جرحًا إلّا داويته، ولا ألمًا إلا سكنته، ولا مرضًا إلا شفيته، وألبسنا ثوب الصحة والعافية عاجلًا غير آجلًا، وشافِنا وعافِنا واعف عنا، واشملنا بعطفك ومغفرتك، وتولّنا برحمتك يا أرحم الراحمين»....

*******************************

*انا  عارفه انه البارت قصير...فسمحونى عشان مش فى المود خالص بجد...😔😔.. اعملوا فوت اذا تطلب الامر اصلا كله اللى بيقرا مش بيعملوا غير 4 ..5..كدا ع العموم انا مش هاخد فلوس يعنى ده بس حاجه تدينى مسير وتحفذنى انى اكمل.
..دمتم سالمين طابت ليلتكم..💗💗

احببت أوزعه❤حيث تعيش القصص. اكتشف الآن