* كانت جالسه تبكى على قدرها على حبها وعلى جرحها لقلب احبها هى لا تريد احد وايضا لا تريد خساره احد هي فقط احبتها وتريد ان تبقى على عهد الحب ........
(جنى)..بحزن..》 اااه يارب تعبت ليه ياعلى ليه...سامحنى يارب سامحنى ..بحبك ياعلى بحبك ربنا يرحمك ويغفرلك ياقلبى ....
********************
* كان يجلس غاضبآ كيف اهانته امام والدتها كيف يحق لها ان تتصرف هكذا هى الى الان لا تعرف مع من تتحدث .....يريد لو يفتك بها كالاسد ما يفتك على فريسته يريد قتلها يريد ان يعلمها ان تحترم الآخرين........( وليد)...》 وربناااا لندمك لنهيكى انا يتعمل فيا كدا ماشىى انتى اللى جنيتى على نفسك ههههههه لندمك هخليكى تترجينى بس لما الفريسه تستوى...
* هل ستنتهى فتره العداوه هل سيقضى عليها مسلما يقول ام ان للقدر رأى اخر....
__________
* كانت تجلس بجواره داخل السياره وهو يبتسم..
( سلمى)..》 ممكن اعرف بقه انت بتضحك ع ايه..( صلاح)..》 ولا حاجه شفتينى بضحك ثم تعالى هنا واذا ضحكت ده بؤى وانا حر فيه ...
(سلمى)..》 بؤك وانت حر فيه...
(صلاح)..》 اه 😎
(سلمى)..》 متشفش نفسك كدا ده انت اخرك واحد جنى ... وبعدين سوق وانت ساكت ممكن تنقطنا بسكاتك...
(صلاح)..》انا اللى برغى ولا انتى ... 🤨
( سلمى)..بسرعه.》 ايه ع فكره انا مش بتكلم كتير ومش برغى اصلا انا حتى كلامى قليل من وانا صغيره كل كان بيتكلم الا انا مكنتش بحب الرغى وبعدين انت اللى كل شويه رغى رغى رغى انا مش برغى خالص ع فكره وانت اكيد عارف كدا بس انت متكثف تقول ...انا عارفه الشباب اللى ذيك مش بيحبوا يقولوا ان الغلط من عندهم بس نعمل ايه لناس الغلابه اللى ذييي...و..
(صلاح)..》 بسسسس كفاياااا ايه لك لك لك اقفلى شويه ياخربيتك اومال لو بترغى كنت هتعملى ايه ممكن تسكتى..
(سلمى). بعصييه.》 اهو سكت ..
* بعد دقايق وصل كلا منهما الى الاوتيل وذهبوا الى الجناح الخاص بهما ...ثم ذهب كلا منهما ليبدلوا ملابسهم الى ملابس مريحه.....
*************،
* كانت تجلس مع ابنتها وعلامات الغضب ع وجهها
( فاطمه)..》 مشاء الله عليكى يابنتى اظغرت اظغرت ع بلوتى اه ياني اه عليكى يابت بطنى يارتنى كنت مت قبل مشوف اليوم ده .....
( ليلى)..》 ايي يا ماما بعدين ده شايف نفسه واهبل وجميع صفات الكافر فيه..
(فاطمه)..》 لاء حوشى الايمان بيهطل منك حوشى ياختى حوشى ..
أنت تقرأ
احببت أوزعه❤
Romanceروايه بالعاميه المصريه/ان لم يكن الحب هو الاساس فلم يكون شئ❤*مــارح يـحبـوڪْ مـتـل حـبـي الـڪْ حـتـى لـو عـاشـو الـعـمـر ڪْلـو مـعـڪ🙈🤞🏻♥️...*