Vanilla

1.5K 212 341
                                    

"Bir gün bu kafesten uçup gitme umudumun tamamen yok olmasını istemiyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Bir gün bu kafesten uçup gitme umudumun tamamen yok olmasını istemiyorum."

Semerkant

"Hm?" Koutarou, Keiji'nin sessizliğinin uzayacağını hissettiğinde yüzünde tutmaya devam ettiği sıcak gülümseme ile sorusunu yeniledi. 

"Latte, vanilyalı olsun." Keiji, aklına ilk gelen kahveyi söylemişti. Tatlı kahve sevmezdi bile, burnuna dolan vanilya kokusu yüzünden aklına gelen tek kahve bu olmuştu. İsteğini yeniden değiştiremeyecek kadar da çekingendi. 

"Hemen hazırlıyorum."

Koutarou, tezgaha doğru hızlı adımlarla ilerlerken Keiji daima yanında taşıdığı not defterini çıkardı ve az önce gördüğü altın gözlü çocuk sayesinde aklına gelen cümleleri dolma kalemi ile defterine geçirmeye başladı.

"Hapsolduğum dikenlerle dolu bahçede yüzüme dökülmeye başlayan yağmur damlaları, aciz bana bir gün seni bulacağımın hayalini kurdurtuyor." 

Keiji, bakışlarını tezgahın ardından kahvesini hazırlayan Koutarou'ya kaydırdı. 

"Hayalin bedenime hapis kalmış ruhumu özgür bırakıyor. Bu bedende hapis olan ben, ilk defa özgürlüğü tadıyorum." 

Keiji, çantasından bir tane kitap çıkardı. Ne zaman yazmak için otursa aklına hiçbir şey gelmezdi ama okuduklarından bir cümle ya da dinlediği şarkılardan bir söz ona sayfalar yazdırabilirdi. Yine bir şeyler yazma umuduyla kitabında kaldığı sayfayı açarken gözlerini ilk defa Koutarou'dan çekti.

"Şanslısın, geldiğinden beri sana bakıyor!" Tetsuro, Koutarou'nun yanına gelip pis pis sırıttı. "Kahveyi ver, ben götüreceğim." 

"Asla! Sana bakmadı, bana baktı." Koutarou, gözlerini hafifçe kısıp süt köpüğünü lattenin üzerine döktü. "Hem, senin sevgilin var. Ben de artık birileriyle flört etmek istiyorum!" 

"Kenma umursamaz, bir kereden bir şey olmaz hem." Tetsuro ısrarcı bir sırıtışla Koutarou'nun dibine girdi. En yakın arkadaşına takılmaya bayılıyordu, Keiji'nin güzel olduğu değişmez bir gerçekti ama Kenma ile iki senenin sonunda doğru düzgün bir ilişkiye başlamışken onu asla aldatmazdı. 

"Umursamaz mı?!" Koutarou'nun sesi hafifçe yükseldi. "Kenma'yı üzersen seni döverim!" Koutarou'nun Kenma'ya olan korumacı tarafı hemen uyanmıştı, Tetsuro'nun şakalarını fazlasıyla ciddiye alıyordu. 

"Çekiciyim, ne yaparsın? Benimle çıkmaya başladığında bunu kabul ederek çıkmaya başladı zaten." Koutarou'nun kaşları iyice çatılmaya başlarken Tetsuro bir kahkaha patlattı. 

"Şaka yapıyorum." Koutarou'nun bakışları tekrardan yumuşarken bu sefer kapının açıldığını haber veren zil Kenma'nın geldiğini gösteriyordu. 

𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥𝘶𝘴𝘵. -𝘣𝘰𝘬𝘶𝘢𝘬𝘢 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin