Flowers&

1.3K 193 163
                                    

"Ne yapacağını bulamıyordu; içinde her şey susmuş , yüreğinin anlamlı müziği, anahtarı kaybolmuş müzikli saat gibi ölmüştü

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ne yapacağını bulamıyordu; içinde her şey susmuş , yüreğinin anlamlı müziği, anahtarı kaybolmuş müzikli saat gibi ölmüştü."

Bir Çöküşün Öyküsü

Keiji, aynada kendisine bir kere daha baktı. 

En son ne zaman birilerini ziyarete gitmişti hatırlamıyordu bile bu yüzden içinde anlamlandıramadığı bir heyecan vardı, hem de biraz gurur duyuyordu kendisiyle. İnsanların içine karışabilmiş üzerine de arkadaş edinmişti, bir yandan yazıları da iyi gidiyordu.

Kahverengi kazağının boynundan beyaz gömlek yakalarını çıkartıp gözlüklerini de taktığında hazırdı, buna rağmen gergin olduğundan gömleğinin düğmelerini doğru iliklediğine emin olmak için kazağını kaldırıp düğmeleri tekrar kontrol etti. Evet, gerçekten hazırdı şimdi.

Bu sırada, mutfakta yemek hazırlayan Koutarou ve Tetsuro ikilisiyle salondaki koltukta baş aşağı yatan Kenma, Keiji'yi bekliyordu. Dünkü öpücük olayından sonra Kenma bir kesimden hoş olmayan yorumlar alsa da sevgilisi sayesinde daha da dikkat çekmeyi başarmıştı ve büyük bir kesim onların yakıştığını düşünüyorlardı. Onlarla alakalı olan gönderilerden birinin altına girip yorumları okurken bir kızın sevgilisinden fazlasıyla etkilendiğini ve ilgisini pek de hoş olmayan bir dille ifade ettiğini görünce kaşları çatıldı. Kıza agresif bir yorum atacakken yardımcı olması için ona seslenen Tetsuro'ya sebepsiz yere aniden bağırdı.

"Yardım etmek istemiyorum! Rahat bırak beni!" 

Tetsuro yüz ifadesini değiştirmese de Koutarou bir anlığına şaşırmıştı. Kenma'nın sessiz olmasına alışıktı, Tetsuro'ya aniden çıkışınca bir şey olduğunu düşünüp bir Tetsuro'ya bir de kapıdan gözüken Kenma'ya baktı.

"Aldırma, bir şeylere kızmıştır. Geçer birazdan, beş on dakika sonra tekrar seslenirim." 

"Bu öpücük olayı sorun olmayacak mı? Hâlâ bu tür ilişkileri hoş karşılamayan çok kişi var çünkü." Koutarou, Tetsuro'nun domatesleri doğramasını izlerken kendisi de kaynayan suya makarnayı attı. 

"Umurumda değil çok, Kenma'nın da değildir muhtemelen. Yakın olduğu kitlesi kötü bir tepki vermedi, o kitle dışındaki insanları umursadığını sanmıyorum ki eğlencesine yapıyor bu işi. Eğer geçimini bu şekilde sağlasaydı kötü olurdu."

Koutarou, makarnaları suya attıktan sonra tekrar arkadaşına baktı. Yine takım elbise içinde olan Tetsuro kendisine göre daha çekici ve olgun duruyordu ayrıca neredeyse kalıcı bir işi, sevgilisi, hemen hemen rayına oturmuş bir hayatı vardı. Koutarou bir yandan arkadaşı için sevinirken bir yandan da kendisine üzüldü. Tek bir hayali vardı hayatta, o da kafesini açmaktı ama bunun için bile daha gitmesi gereken yol uzundu.

𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥𝘶𝘴𝘵. -𝘣𝘰𝘬𝘶𝘢𝘬𝘢 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin