Influenza

1.1K 201 82
                                    

"Sevmeyi öğreniyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sevmeyi öğreniyordum. Ancak bir başkası tarafından nasıl sevilir, bu oyunun kuralları nedir bilemiyordum."

Kafka Okur Sayı 51

"Keiji'nin nerede olduğundan haberin yok değil mi?" Koutarou, hazırladığı kahveyi başka bir kaba alırken Tetsuro'ya sordu. 

"Sabah konuşmuştuk, ilaç adı sormuştu ama onun dışında konuşmadık."

"Ne ilacı?" Koutarou, kahveyi hazırladıktan sonra Tetsuro'ya dönerken kaşları çatılmıştı hafifçe. Neden Tetsuro'ya sormuştu da kendisine sormamıştı ki?

"Grip ilacı, hastadır belki." 

"Sormadın mı hasta mısın diye? Neden sormadın?" Koutarou'nun sesi tepkili çıkarken telefonunu hızlıca cebinden çıkartıp Keiji'ye bir mesaj attı. Telefonda konuşmaktan hoşlanmadığını bilecek kadar yakınlardı, her gün mesajlaşmaları da bir artıydı tabii.

Koutarou Bokuto: 

> İyi misin? Neden gelmedin hâlâ?

> Tetsuro'ya grip ilacı sormuşsun, hasta mısın? 

> Neden haber vermedin?

Koutarou, mesajları yolladıktan sonra telefonu yeniden cebine atarken bir süre sessizleşip düşündü. Panayırdan döndükleri gece çok geç saatlere kadar dışarıda kalmışlardı ve hava serinlemişti, altın gözlü oğlan Keiji'nin grip olduğunu düşündü ama kendisine neden haber vermediğini anlayamamıştı.

Keiji Akaashi:

Gelemem bugün sanırım. <

Grip olmuşum, çok önemli bir şey değil iyileşirim birkaç güne. <

Keiji, mesaja cevap verdikten sonra yatağına tekrar uzandı ve gözlerini tavana dikti. Kızarık yüzü ateşi olduğuna dair bir kanıttı. Birkaç saniye içinde Koutarou'dan aldığı "Geliyorum." mesajıyla hafifçe burnunu çekip yatağında tekrar döndü. 

Altın gözlü oğlan Keiji'nin evine geldiğinde mavi gözlünün kapıyı açamayacağını tahmin edip, mavi gözlü oğlanın sık sık anahtarını unuttuğu için yedek anahtarın saklı olduğu saksının altından diğer anahtarı alıp kapıyı açtı ve sessiz eve girdi. İçinde ilaçların olduğu poşeti anahtarlığın yanına bırakıp Keiji'nin odasına adımlarken olabildiğince sessiz adımlar atmaya çalıştı, kısa süre içinde Keiji'yi yorganın altında yatağında uyurken bulduğunda hafifçe iç çekti. Yatağın ucuna oturup elinin tersini mavi gözlü oğlanın alnına yaslarken ateşinin olduğunu fark etti. İlaçları almak için kalkacakken Keiji onu bileğinden yakaladığında bakışlarını tekrar ona çevirdi.

𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥𝘶𝘴𝘵. -𝘣𝘰𝘬𝘶𝘢𝘬𝘢 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin