On Track

1.3K 210 200
                                    

"Kitap okuyanlar gizlenen insanlardır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kitap okuyanlar gizlenen insanlardır. Kim olduklarını gizlerler. Gizlenen insanlar kim olduklarından her zaman hoşlanmaz."

Adınla Çağır Beni

Kenma, suyundan bir yudum daha aldı ve durdurduğu oyuna dönmeden önce yayınındaki kişilerden birisinin sorduğu soruyu cevapladı.


"Evet, bitti finallerim. Bir an önce mezun olsam da bitse şu okul. Çok bunaldım."

Huysuz bir homurdanma bıraktıktan sonra oyunu yeniden başlattı. Gece yarısı yayınlarından birisini yapıyordu, çok popüler bir yayıncı olmasa da ufak da olsa bir kitlesi vardı ve bu ona yetiyordu. İnsanlarla fazla yakın olmayı sevmiyordu, bu sayede uzaktan arkadaşlarıyla oyun oynuyormuş gibi hissediyordu hem de çok olmasa bile harçlık giriyordu cebine.

Saatler birbirini kovalarken ağrıyan gözleriyle saatin sabaha karşı üçü geçtiğini gördüğünde yerinde hafifçe gerindi. Bugün son sınavına girmişti, normalde bu saatlerde çok yorulmazdı ama oyun oynamayı özlemişti ve günlerdir alamadığı uykusuna rağmen birkaç saatliğine açmıştı yayını.

"Çok yorgunum, yarın daha düzgün bir yayın açacağım. Oynamak istediğiniz oyunları yazın bana," yerinde hafifçe gerinirken kendisini sertçe sandalyesine bıraktı. "yarın görüşürüz."

Kameraya hafifçe el salladıktan sonra kapısı tıklatıldığında bakışlarını kapıya çevirdi. Tetsuro, Koutarou'nun yeni taşıdığı evinde kolilere yardımcı olmak için bir iki gündür onun yanına gelip gidiyordu bu yüzden gecikmişti bu akşam.

"Gelebilirsin, bitirdim yayını." Kenma, suyundan bir yudum daha aldıktan sonra Tetsuro'ya seslendi oysaki yayını kapatmayı unutmuştu yorgunluğundan.

Kenma, Tetsuro içeri girerken sarılması için kollarını iki yana açıp uykulu gözlerini sevgilisine dikti, uykuluyken en tatlı halinde oluyordu.

"Gecikmişsin, uyursun diye düşünmüştüm." Tetsuro, bir süre kapıya yaslanıp Kenma'yı izledikten sonra takım elbisesinin kravatını gevşeterek sarışın oğlana yaklaştı ve ona sıkıca sarıldı. Kenma başını Tetsuro'nun göğsüne gömerken yanındakilerin onu uyaran yorumlarını, yayını kapatmasını söylemelerini görmüyordu. Belirli bir kısım ise Kenma'nın erkek arkadaşı olmasına şaşırmış, bir kısım da Tetsuro'nun ne kadar yakışıklı olduğundan bahsediyordu. Yorumlar karmakarışık haldeydi.

"İş görüşmesi nasıldı?" Kenma boğuk sesiyle sordu.

"İyiydi, birkaç güne dönecekler bana diye düşünüyorum." Tetsuro'nun eğitimi Kenmanınkinden biraz daha farklıydı. Sınavları onunki kadar zor değildi ama çalışmaya başlamak için hemen bir şirket bulması gerekiyordu.

𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥𝘶𝘴𝘵. -𝘣𝘰𝘬𝘶𝘢𝘬𝘢 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin