Glenmorangie

1.2K 195 76
                                    

"Hem içinde hem de dışındaydım, yaşamın durmak bilmez çeşitliliği karşısında hem büyüleniyordum hem de tiksiniyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hem içinde hem de dışındaydım, yaşamın durmak bilmez çeşitliliği karşısında hem büyüleniyordum hem de tiksiniyordum."

Muhteşem Gatsby

Keiji, postanede ona uzatılan formu doldurmak için en tenha olan köşeye geçti ve kitabının bir nüshasının olduğu paketin üzerine doldurması gereken bilgileri yazdı. 


Anlaştığı yayınevi bir hafta içinde kitabının şu ana kadar yazdığı kısmının bir örneğini istemişti, Keiji eskiden olsa yetiştiremezdi ama Koutarou sayesinde beklediğinden daha çok ve içine sinerek yazmıştı. Şimdi gayet iyi hissediyordu, iyi bir sonuç gelmeliydi değil mi?

Çalışana paketi ve formu uzattıktan sonra hafifçe gülümseyip çıkışa doğru adımladı, dikkatini çeken şey Tetsuro'dan gelen mesaj olmuştu. 

Tetsuro Kuroo:

>Hey

>Bu hafta içinde mezuniyetimiz var Kenma'yla, akşam kutlayalım diyoruz. Gelsene? 

Keiji, birkaç saniye düşündükten sonra onaylayan bir mesaj gönderdi Tetsuro'ya. Ne çabuk geçmişti zaman, Kenma daha yeni vizeleriyle uğraşmıyor muydu?

Mavi gözlü oğlan arkadaşlarına birer hediye alması gerektiğini düşündü, ne almalıydı? Çok kalabalık olurlar mıydı? Kutlama için ne yapılırdı ki?

Keiji anında gerildiğini hissederken hafifçe dudaklarını dişledi, daha önce kutlayacağı hiçbir şey olmamıştı. Doğru düzgün hediye aldığı da hiç yoktu hayatında. Buna rağmen girdiği ilk dükkanda gezerken giyim reyonunu bulduğunda gördüğü gömlekler aklına ilk olarak Tetsuro'yu getirmişti. Gömleklerin arasında gezinirken Tetsuro'ya yakışacağını düşündüğü bir gömleği bulduğunda etiketin üzerindeki fiyat hafifçe yutkunmasına sebep olmuştu. 

İtiraf etmeliydi ki, kendisine alması gerekseydi orada bırakırdı gömleği ama Tetsuro'nun sıkı çalıştığını ve çoğunlukla gömlek, takım giymek zorunda kaldığını biliyordu. Bu Keiji'nin kafasında onun için uygun bir hediyeydi. Doğru bulduğunu umduğu bedeni alırken kasaya ilerledi ve çalışan gömleği siyah bir hediye paketine koyarken Keiji cüzdanından gerekli miktarı çıkarıp çalışanın önüne koydu. Gömleği alıp çıktıktan sonra poşete gözleri yeni ilişen Keiji, markanın adını okumasıyla ufak çaplı bir kalp krizi geçirdi. Yanlışlıkla pahalı markalardan birine girmişti, bu yüzden bu kadar pahalıydı! Yine de sorun değildi Tetsuro beğendiği sürece, para gelip geçici bir şeydi değil mi? 

Bulunduğu alanda ilerlerken Kenma için hediye arayan gözleri uzun süre hedefini bulamadı, ne alması gerektiğine dair bir fikri de yoktu. Saatler geçtikten sonra hediye arayışından vazgeçecekken önüne aniden çıkan oyun salonu fikrini değiştirmişti. Otomatikman içeriye adımlayan ayakları gördüğü oyun konsolları, oyunlar ve bilgisayar oyunlarına dair her şey Kenma'ya istediği gibi bir şeyler bulabileceğine dair ona umut veriyordu. 

𝘴𝘵𝘢𝘳𝘥𝘶𝘴𝘵. -𝘣𝘰𝘬𝘶𝘢𝘬𝘢 ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin