~תומאס~
''טום חכה רגע........טום'' יצאתי מהשרותים כשג'ק אחריי, נדחפתי בין כל האנשים הרוקדים והשיכורים.
חיפשתי בעיניי את קים לאחר שביקשתי ממנה לצאת בכדיי שלא תתערב,אני לא בטוח עם זו הייתה טעות או לא, ג'ק אחז כמה פעמים בידיי עם מהר השתחררתי ממנו, המשכתי לחפש את קים.
לאחר כמה דקות בהן לא מצאתי אותה התייאשתי ויצאתי מהמועדון, הלכתי לכיוון תחנת המוניות שהייתה לא כל כך רוה מכניסת המועדון.
ידו אחזה לפתע בזרועה השמאלית שלי. כל התמונות והפלאשבקים בהן ג'ק מתעלל בי פיזית ונפשית הכו בי בחוזקה.
נפלתי את אדמת המדרכה ברחוב החושך והבקושי מואר שהיינו נמצאים בו. זרועי עדיין הייתה אחוזה בידו הקרה והמצמררת.
''טום'' ג'ק התכופף לגובה עיניי, זחלתי לאחור כשפני מופנות אליו, ניסיתי להשתחרר מידו אך הפעם הוא לא הרשה זאת.
''המצח שלך מדמם'' אמר והעביר את ידו השניה על הפצע המדמם והטרי שעל שהיה על מצחי. גופי רעד מהפחד.
כל כך חששתי ממגעו, ''אתה עדיין פוחד ממני אה?'' אמר בנימה רצינית אך מאוד משונה, הג'ק שאני מכיר לא מדבר בטון שכזה, גם לא תמורת כסף.
''מה אתה רוצה ממני'' שאלתי בקול רועד. ג'ק נעמד על רגליו ומשך בזרועי מה שגרם גם לי להתרומם על רגליי.
ג'ק משך אותי אל חיקו ועטף את גופי בזרועותיו השריריות והקרירות, הרגשתי את ליבי מחסיר פעימות רבות, הפחד אותו חשתי היה כל כך מוכר.
אין ספור מחשבות של העם הוא יהרוג אותי כך או כך עכשיו עלו לראשי.
"שחרר אותי" הרמתי את קולי הרועד בזמן שהרבצתי לו על החזה המוצק והקשה שלו.
ידיו שחררו אותי, ג'ק לקח צעד אחורה, עיניי נפתחו בתדהמה מתגובתו. בדרך כלל כשהייתי אומר לג'ק לשחרר אותי הוא היה מכה או מקלל אותי.
הסתובבתי לאחור מתחיל להתקדם במורד הרחוב.
"רק רציתי-" ג'ק קטע את דבריו, הסתובבתי חזרה אליו.
"רק רציתי להגיד לך שהשתנתי" אמר לא מעז להביט בעיניי מה שבילבל אותי,אף פעם לא ראיתי את ג'ק מדבר אליי כשפניו נוטעות כלפיי מטה.
ידעתי שהוא דיבר אמת אך החלטתי בכל זאת לצעוק עליו.
"זה לא מכפר על כל הדברים שעשיתה לי" צעקתי עליו את נשמתי, הרציתי שיכאב לו כל כך כמו שכאב לי.
"בשנה האחרונה ביליתי במרכז גמילה משתייה ומסמים" אמר והדמעות בעיניי החלו לרדת שוב,לא הבנתי בידיוק למה.
"ניסיתי לעשות הכל בכדי להשתנות, לבקש ממך סליחה".
"ואתה חושב שזה מה שיפתור את כל מה שעשיתה לי,את כל הטראומות שגרמתה לי לחוות ולהרגיש בכל גופי,ולבכות על זה שאני שרוט,אבל זה שאני דפוק!"
YOU ARE READING
🏳️🌈חליפת עסקים שקופה לעיניי גבר אחד🏳️🌈 (18+)
Romanceקמתי מהכורסא, התקדמתי בצעדים קטנים לעברו, הוא הרים את עיניו הכחולות מהניירת שהחזיק יחד עם העט, מביט בי בפראות שהגיעה מהר, ידו הגדולה אחזה במותניי, מקרבת אותי אליו ומניחה את גופי על גופו. תומאס קרוגר בן 24 מתעורר לאחר מסיבה סוערת ומגלה ששכב עם אדם שא...