פרק 5 - "אני לא התכוונתי"

3.5K 172 43
                                    

~תומאס~

מכירים את התחושה הזו שאתם מרגישים לבד?, למרות שאתם מוקפים באנשים שאוהבים אתכם, בפנים אתם בודדים, לגמרי לבד, אבודים בחשכה ללא טיפת אור.

נשכבתי באמבטיה מלאת המים החמים שמלאתי לעצמי, מחשבות רבות באות והולכות, השקט שרר, רק רעשי המים נשמעו בחדר האמבטיה.

הבטתי בכפות ידיי שהיתרטבו לאחר כמה דקות במים והפכו למקומטות ורכות.

זחלתי כלפי מטה, מכניס את ראשי אל תוך המים הנעימים, 'זה יקח רק דקה ואני משוחרר' חשבתי לעצמי, 'עם אעשה זאת, אוכל להשתחרר מכל עברי הטראומתי?' שאלתי את עצמי, מחפש את התשובה בליבי.

הרגשתי את ריאותיי מתכווצות מחוסר אוויר, אך המשכתי בכל הכוח, לא בטוח עם ההחלטה הזו.

לפתע צלצול ניידי נשמע, פקחתי את עיניי במים, מתרומם במהירות, התחלתי להשתעל בכבדות, לוקח נשימות עמוקות, רק באותם רגעים הבנתי מה באמת רציתי לעשות.

נגבתי את ידיי במגבת הלבנה והרכה שעל הכיסא לידי, לוקח את ניידי ששכב על שייש כיור האמבטיה שלי, מביט בצג האיש קשר.

''בוקר טוב ג'רי'' עניתי לשיחתו, האמת לא הבנתי למה הוא מתקשר ביום החופשי שלי, פעם ראשונה שזה קורה.

''בוקר טוב תומאס.....סליחה עם אני מפריע לך'' אמר בקולו הסמכותי, ''זה בסדר!'' השבתי מתיישב באמבטיה, מביט במים הדוממים.

''אני צריך שתגיע לשיחה!'' אמר כשקולו נשמע מעט לחוץ, ''קרה משהו......עשיתי משהו.'' שאלתי ברוגע ובטון רציני.

''לא הכל בסדר.....אני פשוט חייב לדבר איתך בדחיפות על עניין מסויים.....תוכל להגיע בחצי השעה הקרובה?'' שאל בציפייה שאענה לו 'כן'.

''אני אוכל להגיע!'' השבתי לו, ''יופי.....אחרי השיחה תוכל לחזור חזרה ליום החופשי שלך'' אמר וניתק את השיחה.

'לפחות משהו יעסיק אותי היום' חשבתי לעצמי, יוצא מהמים החמים שכבר הספיקו להתקרר מעט. עטפתי את גופי בחלוק השחור שקים הביאה לי ליום הולדתי העשרים-וארבע.

חייכתי לעצמי מהמחשבה שבאותו יום הולדתי אימי לא הפסיקה להגיד לי שבגיל שלי היא כבר הייתה נשואה.

הוצאתי אחת מחליפותי מארוני מתלבש ומשלים את שאר אירגוני.

ירדתי לקומה הראשונה, פוגש בניקול שהתכרבלה על רגליי, בזמן שהיא מגרגרת, ''בוקר טוב גם לך ניקול'' לחשתי בחיוך, אני כל כך אוהב את החתולה הזו.

מלאתי את קערת האוכל שלה והחלפתי לה את המים בקערה השניה, ניקול עלתה על השייש במטבחי, מתעקשת שעלטף אותה, ועשיתי לבקשתה, היא כזו מתוקה ומקסימה.

לקחתי את תיקי וניידי, יצאתי מהבית נועל את הדלת ונכנס לרכבי.

מתחיל בנסיעה, בראשי התנהלה מלחמה, צד אחד שנוזף בי על מה שניסיתי לעשות קודם לכן, וצד אחר שממציא תירוצים למה עשיתי זאת.

🏳️‍🌈חליפת עסקים שקופה לעיניי גבר אחד🏳️‍🌈 (18+)Where stories live. Discover now