פרק 21 - קשר מהעבר

1.5K 103 47
                                    

~תומאס~

התהלכתי לצדדים במטבחי מביט בזר הפרחים ששג'ק הביא שהנחתי על שולחן המטבח. הכרטיסיה שג'ק רשם בכתב ידו הייתה פתוחה ופרוסה לפני על השולחן.

התלבטתי עם להתקשר אליו, עם כל הכאב שהוא גרם לי להרגיש אני לא יודע עם אני עדיין רוצה להתחיל את הקשר שלנו מחדש.

הנחתי את כפות ידיי על השולחן ונשענתי עליהן עם גופי פלג העליון, ראשי היה מוטה כלפי מטה, עיניי לא זזו מהכרטיסיה למשך דקה שלמה. 

'אני עושה את זה' אמרתי לעצמי במחשבות, הוצאתי את ניידי מהכיס האחורי של מכנסי. האצבע שלי הייתה ממרחק נגיעה ללחוץ על 'חייג'.

'אני לא עושה את זה' חזרתי בי במחשבותי והנחתי את מסך הנייד על השולחן. נשכתי את שפתיי באגרסיביות, ''קדימה תומאס'' אמרתי לעצמי מרים את הנייד, לוחץ על חיוג ומצמיד במהירות את המסך לאוזני.

''אני עושה טעות.....טעות גדו-'' ''הלו'' קולו העמוק והקריר קטע את משפטי, ''היי ג'ק.....זה תומאס'' אמרתי בקול חלש ובנימה מעט ביישנית.

''טום?......אני מופתע שהתקשרת'' אמר, יכלתי לשמוע את ההתלהבות והשמחה בקולו, ''למה אתה מופתע?'' שאלתי בסקרנות מחייך מעט.

''אתה יודע למה!'', ''כן!'' לחשתי מוריד את ראשי מטה, ''אהבתה את הפרחים?'' שאל, ''מאוד.....זכרתה את הסוג האהוב עלי!'' אמרתי בנימה שמחה בזמן שהעברתי את אצבעותי על עלי הורדים הלבנים.

''איך אוכל לשכוח את זה..........איך הפציעה שלך בראש?'', ''היא מחלימה מהר....תודה שטיפלתה והחזרתה אותי אתמול!'' השבתי.

''רציתי שתתקשר בכדי לקבוע שאולי מתישהוא נוכל ליפגש שוב.....מה אתה אומר?!'', הזדקפתי במהירות.

השקט שרר בין שני צדי הקו, ''טום?'' ''כן אני פה!'' אמרתי מנסה להישמע כרגיל, ''הכל בסדר?......קרה משהו?'' ג'ק שאל אותי בנימה דאגנית.

''לא הכל בסדר.....מ..מה אמרתה?'' שאלתי לחוץ מעט, ''אתה פנוי הערב?'' ''אממממ, כן כן'', ''חשבתי אולי נוכל להיפגש היום בערב בפארק 'נובליה'.....מה אתה אומר?''.

התיישבתי על כיסא הבר מול שולחן האוכל, לא הייתי בטוח עם אני רוצה לראות אותו שוב או לא, ''אוקיי.....אבל לא בשעה מאוחרת מידיי........אני ארגיש יותר בנוח עם יהיו אנשים מסביבנו!''.

''מה שתרצה תקבל.......אז בשמונה וחצי?'', ''בסדר'', לקחתי נשימה עמוקה ונשפתי אותה החוצה באיטיות.

''טוב....אז נפגש!'' ''ביי'' אמרתי ונתקתי את קו השיחה. הנחתי את הנייד מתחת לשפתיי ונשענתי עליו, התקעשתי להאמין שאני באמת חוזר להיות בקשר איתו, זה הולך להיות ממש ממש מוזר לי.

התיישבתי על הספה הצהובה בסלוני, הדלקתי את מסך הטלוויזיה דרך השלט, חיפשתי מה לראות, מצאתי את הסדרה של 'האנטומיה של גריי', לסדרה יש שש-עשרה עונה ואני מעולם לא הצלחתי לראות את כל העונות.

🏳️‍🌈חליפת עסקים שקופה לעיניי גבר אחד🏳️‍🌈 (18+)Where stories live. Discover now