פרק 25 - "תעזור לי!"

1.6K 88 44
                                    

~תומאס~

לפעמים אני תוהה לעצמי איך אני מגיע לאותם מצבים מוזרים, אולי זה בגללי, בגלל אנשים שהכנסתי לחיי אפילו שהם לא צריכים להיות שם, החלום העז להיות מאושר שוכן עמוק בתוך כל אדם. אני מרגיש שהגעתי לתקופה שאני לא יודע מה אני רוצה, מה טוב לי ומה רע לי מבחינת הכל.

פקחתי את עיני באיטיות הייתי מוצמד לחזהו שכיסתה אותו אחת מחולצותי הענקיות שאני לא נוהג ללבוש אותן, ריחו הציף אותי. ידיו היו כרוכות סביבי חשתי איזו שהיא תחושת ביטחון קטנה איתו.

הזזתי את ידיו השריריות הקרות והגדולות ממני באיטיות רבה בכדי לא להעיר אותו. עברתי למצב ישיבה, הזזתי כמה משיערות ראשי שנפלו על עיניו בטבעיות אל מאחורי אוזנו.

הוא היה נראה ממש מתוק ושלב, נשקתי ללחי שלו וקמתי בצורה שקטה מהמיטה מזיז את שמיכתי מעלי בזיהירות, למרות שהרופא אמר לי להשתמש בקביים בכדי לא לאמץ את הרגל אני עדיין מעדיף להתנהל בלי הקביים, הרמתי את ניידי ששכן על השידה ליד מטתי, מנתק את חוט המטען ממנו ופונה לכיוון השירותים והאמבטיה בהליכה כמה שיותר זהירה ובטוחה בגלל התפר שברגלי.

השעה הייתה 10:26. עשיתי פיפי,צחצחתי שיניים, שטפתי פנים וחזרתי לחדרי בצעדים איטיים ושקטים, הוצאתי מארוני סוודר ארוך בצבעי דגל הגאווה לבשתי אותו מעל גופיית הפיג'מה שינתי איתה וירדתי לקומה הראשונה באיטיות ובזהירות, משתדל לתפוס במעקה ולא לאמץ את הרגל יותר מידי, למרות שהתפר הוא עוד טרי הוא מחלים לי די מהר מבחינת איך שזה נראה ומבחינת הכאבים.

נכנסתי למטבח מוציא מחבטת בינונית ושתי ביצים מהמקרר, בישלתי לעצמי חביתה מכניס אותה לשתי פרוסות של לחם פרוס ובצד מלפפון מקולף וחתוך, מילאתי לעצמי כוס של מים קרים מהתמי 4 והלכתי יחד עם הכל לסלון, התיישבתי על ספתי הצהובה מניח את צלחת האוכל על השולחן יחד עם כוס המים הקרים.

שמעתי גירגורים חזקים, הבטתי בניקול שישנה על מתקן הגירודים שלה, עשיתי פרצוף דבילי, התאפקתי לא לקום ולמחוץ אותה מרוב אהבה, כשנרגעתי קצת מהשגעת שקיבלתי חזרה לענייני.

הדלקתי את הטלוויזיה ומתחיל לצפות בטלנובלות הקוריאניות, סוף סוף עלתה העונה השניה של הסדרה 'התראת אהבה' אני כל כך מתרגש להתחיל לראות אותה.

התחלתי לאכול בזמן ששקעתי בפרק, נשיקה רכה על צווארי הורגשה לפתע, גופי קפץ מעט מהבהלה.

הסתובבתי מביט בעיניו הירוקות והיפות, הוא היה נראה מאורגן, ''אתה הולך לאן שהוא?'' שאלתי ממשיך לנגוס בכריך החביתה שלי ומכניס בנוסף לפי כמה חתיכות מלפפון.

''כן יש לי סידורים!'' אמר והתכופף בכדי לקחת ביס מהכריך שלי, ''השתפרת בבישולים!'' אמר בפה מלא באוכל ונשק נישקה די ארוכה לשפתי, די קפאתי כשהוא התנתק משפתיי, למרות שכבר התנשקנו בעבר זה עדיין די מוזר לי להיות שוב איתו, האמת היא שאני די מבובל משום שאני לא כל כך בטוח עם נכנסו שוב למערכת יחסים אבל אני בטוח שהזמן יעשה את שלו.

🏳️‍🌈חליפת עסקים שקופה לעיניי גבר אחד🏳️‍🌈 (18+)Where stories live. Discover now