~תומאס~
''קח את כל מאה עשרים השקלים...שהיה לך טיפ'' לקחתי את שקית הקרטון מהשליח ובה האוכל שהזמנתי ממסעדה שאני ממש אוהב אך לא תמיד אני מצליח למצוא את הזמן וללכת לסעוד בה.
סגרתי את דלת ביתי, מתקדם לסלון, התיישבתי על הספה הצהובה והתחלתי להוציא את כל קופסאות האוכל החמות עם הריח שגורם לבטני לקרקר אף יותר.
''בוקר טוב'' קולו העמוק נשמע בזמן שהייתי עסוק בפריקת האוכל מהקופסאות לצלחות שהיו מונחות על שולחן הסלון קודם לכן.
זוג שפתיים חמות נשקו ללחי נשיקה קצרה ומעט אגרסיבית, ''בוקר טוב בייבי שלי'' אמרתי בחיוך כשעיניי עדיין היו מופנות קדימה.
למרות שהרבה קרה בזמן האחרון אני מרגיש שהכל מתחיל לחזור לשגרה ולמה שהיה פעם.
ארתור התיישב לידי, הגשתי לו את הצלחת אשר מילאתי אותה בשני ביציי עין, כמה סוגים של גבינות של ממרח ומוצקות, סלט ירקות וארבעה פרוסות לחם עבות ואווריריות.
הגשתי לו בנוסף סכום וכוס מים קרים וצוננים, מילאתי לעצמי צלחת דומה לשלו והתחלתי לזלול בעוד שארתור אוכל בקצב רגיל ואני כמה חיה.
הפתעתי את עצמי, בדרך כלל אני לא חובב אכילה בבקרים, אך הרגשתי שמח שארתור חזר אלי, חזר להיות שלי לא של אנה הבוגדנית הזו.
הנחתי את צלחת האוכל שהתרוקנה תוך כמה דקות ספורות על השולחן, שיחררתי אנחת סובע כשנשענתי לאחור.
''אתה בסדר?'' ארתור שאל מביט בי ואז בצלחת הריקה, ''אני בסדר'' לחשתי, הרגשתי את הדמעות עולות בעיניי ללא שלטתי.
כיסיתי את עיניי בעודי משחרר את הדמעות ונותן להן לזלוג במורד לחיי, ''היי תומאס!'' ארתור הניח את צלחת האוכל הדי מלאה שלו בצד ואסף אותי לחיקו.
''למה אתה בוכה?'' לחש בזמן שאני מתייפח כשפני צמודות לחזהו, הסנפתי את ריחו המשכר, רציתי להרגיש אותו, לשמור עליו צמוד אלי.
התנתקתי מחיבוקו, הרמתי את ראשי כך שפנינו היו באותו הגובה, מבטינו התצטלבו לכמה שניות קצרות והצמדתי במהירה את שפתיי לשלו.
ארתור הניח את ידיו על כתפי האחוריות וקירב אותי חזרה אל גופו, השענתי את גבו על הספה ושבתי על רגלי בפיסוק רגליים.
ידיי עברו לעורפו, משכתי קלות בשיערותיו הבלונדיניות בזמן שאני טורף את שפתיו הרכות והכו נעימות ברעב ובתשוקתיות, הוא הניח את ידיו על ישבני, אוחז בו באגרסיביות.
''תומאס......מה אתה עושה לי?'' ארתור לחש בין נשיקה לנשיקה בזמן שליטף בעדינות את גבי עם אצבעותיו, הרגשתי מתחת לישבני את הבליטה שלו, לא עבר זמן רב וגם איברי התעורר לחיים ובגדול.
YOU ARE READING
🏳️🌈חליפת עסקים שקופה לעיניי גבר אחד🏳️🌈 (18+)
Romanceקמתי מהכורסא, התקדמתי בצעדים קטנים לעברו, הוא הרים את עיניו הכחולות מהניירת שהחזיק יחד עם העט, מביט בי בפראות שהגיעה מהר, ידו הגדולה אחזה במותניי, מקרבת אותי אליו ומניחה את גופי על גופו. תומאס קרוגר בן 24 מתעורר לאחר מסיבה סוערת ומגלה ששכב עם אדם שא...