~תומאס~
פקחתי את עיניי באיטיות להרגשת ציפורניה של ניקול על פני, עברתי למצב ישיבה במהירות, היא קפצה מהמיטה וברחה מהחדר. הייתי די מופתע מההתנהגות שלה כלפי, אך לא כל כך התרכזתי במחשבות שלי עליה משום שהעייפות ישר תקפה אותי על השניה שהתעוררתי.
הושטתי את ידי לכיוון שידתי הנמצאת ליד המיטה הגדולה שלי, ניתקתי את המטען מניידי, הבטתי בשעה שהייתה רק 08:36. ידעתי שאני לא אצליח להירדם בחזרה אחרי שניקול הכאיבה לי כל כך.
אני מניח שהיא התעללה בי בגלל שהריח של ג'ק שהיה מוצף ברכבו נדבק לבגדי שנירדמתי איתם משום שהייתי כל כך שפוך ועייף.
נעמדתי על רגלי משם התקדמתי לכיוון השירותים, שם עשיתי פיפי והתפשטתי. חזרתי לחדרי בעודי לבוש רק בבוקסר.
הוצאתי מארוני פיג'מה לבנה חלקה אשר עשויה מכותנה, התלבשתי נעלתי נעלי בית של מיקי מאוס, הייתי מכור לסדרה הזו שהייתי עוד ילד ממש קטן.
פתחתי את הוילונות שכיסו את החלון הגבוה והרחב שבחדרי, רק אחרי שפתחתי אותו שמתי לב עד כמה מואר בחוץ ועד כמה חדרי היה חשוך ואפל.
ירדתי לקומה הראשונה בלי לצחצח שיניים כן כן זה מה שרוב האנשים עושים כשהם רק קמים ונמצאים לבד בבית, בואו נודה בזה כבר.
פתחתי את המקרר מחפש מה להכין לאכול, הייתי ממש רעב אך לא היה לי כוח להכין אוכל, עברה בי המחשבה להזמין אוכל מ-'קפה קפה' מסעדה ממש אהובה עלי.
טלפון הבית שלי צילצול, סגרתי את המקרר מתקדמם לכיוון המזנון עליו היה מונח טלפון הבית בזמן שאנחת יאוש נפלטה מפי.
''הלו'' עניתי בלחש. ''ימפגר חשבי שקרה לך משהו'' קולה של קים הרותח מעצבים נשמע מהצד השני של הקו. ''מה יש לך?'' הרמתי את קולי גם כן, ''התקשרתי אלייך לפחות שלושים פעמים לנייד שלך ואתה לא עונה, חשבתי שג'ק חטף אותי או משהו כזה'' השיבה לי בעצבים.
''הכל בסדר איתי הוא פשוט בחדר השינה שלי!'' השבתי בקול יותר רגוע, ''טוב אז עוד שעה ורבע בבית הקפה הרגיל שלנו, אל תאחר ביי'' אמרה ''רגע קים-'' צעקתי אך היא כבר הספיקה לנתק את השיחה.
'הבחורה הזו לא נורמלית' חשבתי לעצמי וחיוך מטופש עלה על שפתיו, כי כל כך מעצבנת לפעמים אך גם כל כך מצחיקה וסתומה, אני פשוט מת עליה.
החלטתי להתקלח למרות שלא היו בי את הכוחות לעשות זאת, אך הייתי כל כך מטונף ומסריח מהריח של האלכוהול, אני יודע שלא שתיתי הרבה אך הריח הזה תמיד נוהג להידבק לבגדים.
יצאתי מהמקלחתבכשיערי נוטף מים וגופי עטוף בחלוק אמבטיה השחור שלי, לבשתי חולצה שגדולה עלי בכמה מידות עם שרוולים קצרים בסגנון עיתון, מכנס עור שחור (דמוי עור, לא מעודדת קנייה של בגדים מעור אמיתי), ונעלי מרטינס לבש גבוהות עם מעט הגבהה.
YOU ARE READING
🏳️🌈חליפת עסקים שקופה לעיניי גבר אחד🏳️🌈 (18+)
Romanceקמתי מהכורסא, התקדמתי בצעדים קטנים לעברו, הוא הרים את עיניו הכחולות מהניירת שהחזיק יחד עם העט, מביט בי בפראות שהגיעה מהר, ידו הגדולה אחזה במותניי, מקרבת אותי אליו ומניחה את גופי על גופו. תומאס קרוגר בן 24 מתעורר לאחר מסיבה סוערת ומגלה ששכב עם אדם שא...