Ε: Μην κάνεις τον ανήξερο. Για την Yuri λέω. Ξέρω ότι είσαι ερωτευμένος μαζί της. Πήγαινε πες της το.
Jk: Αλήθεια;
Ε:Ναι.
Λέω και του χαμογελάω.
Το χαμόγελο όμως ήταν ψεύτικο κάτι που δεν κατάλαβε και έφυγε τρέχοντας έξω χαρούμενος.
Μόλις κλείνει η πόρτα άρχισα να κλαίω αθόρυβα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Κάποια στιγμή αφού είχα κουραστεί από το κλάμα αποκοιμήθηκα.
Time to skip
Μ: Άρτεμις ξύπνααα.
E: τι;
Μ: α καλά ξύπνα λέω. Μου είπε ο κύριος Jeon ότι θα σου δώσει άδεια μέχρι να αναρρώσεις.
Ε: Α εντάξει. Πήγαινε και εσύ σπίτι να κάνεις τις δουλειές σου.
Μ: Εντάξει αλλά μόλις τελειώσω θα ξανά έρθω.
Ε: όχι Μάρθα μην έρθεις, μετά να κάτσεις να ξεκουραστείς.
Μ: όχι είπα θα έρθω.
Ε: καλά τουλάχιστον φάε και κάτι.
Μ: εντάξει γειααααα!
Ε: γειααααα!
Φεύγει και μπαίνει μέσα ο Jungkook με ένα χαμόγελο μέχρι το αφτιά.
Ε: γεια σας κύριε Jeon.
Jk: γεια σου Άρτεμις. Θέλω να σου πω κάτι.
Ε: Τι;
Είπα γεμάτη περιέργεια.
Εκείνη την στιγμή με αγκαλιάζει. Εγώ μένω κόκαλο γιατί μου ήρθε ξαφνικό.
Jk: ευχάριστω.
Ε: για ποιο πράγμα;
Jk:που με βοήθησες να τα φτιάξω με την γυναίκα της ζωής του μου.
Ένα δάκρυ κύλησε. Νιώθω την καρδιά μου να σπάει σε χίλια κομμάτια. Γιατί σε εμένα. Γιατί αυτόν.
Ε: Δ-δεν κάνει τ-τιποτα.
Σπάει την αγκαλιά και μόλις με βλέπει το χαμόγελο του χάνεται.
Jk: τι έγινε.
Με ρώτησε κοιτώντας με ανήσυχα.
Ε: τπτ απλά χέρομαι που είσαστε ευτυχισμένοι. Το αξίζετε.
Jk: ελπίζω και εσύ να βρεις το άλλο σου μισό κάποια στιγμή.
(Η φάση που ο Jungkook δεν έχει καταλάβει ΤΠΤ. Ναι γυρνάμε πίσω στην ιστορία.)
Μετά από 2 εβδομάδες.
Σήμερα βγαινω από το νοσοκομείο.
Ήρθε η Μαρία να με πάρει για να πάμε πίσω στο σπίτι. Ο γιατρός είπε ότι κάποιες φορές θα με πονάει η πλάτη που. Τότε απλά θα πρέπει λίγο να ξεκουραστώ.
Μπαίνω μέσα στο σπίτι και τρομακτικές αναμνήσεις ήρθαν στο μυαλό μου.
Έκανα ένα βήμα πίσω τρομαγμένη. Ένιωσα κάποιον να με ακουμπά στο ώμο και γύρισα να δω ποιός είναι.Εκείνη την στιγμή είδα της Yuri να με κοιτά με ένα συμπονετικό βλέμμα.Υ: Όλα τελείωσαν τώρα. Είμαστε ασφαλείς.
Εκείνη την στιγμή βούρκωσαν τα μάτια μου και την αγκάλιασα.
Ε: ευχάριστω για όλα.
Υ: εγώ ευχάριστω.
Έπρεπε να το είχα καταλάβει από την αρχή. Δεν του αξίζω εγώ του Jungkook αλλά η Yuri. Πρέπει να τον ξεπεράσω. Δεν μπορώ να ζω έτσι. Αγαπώντας κάποιον που η καρδιά του ανήκει σε άλλη.
____________________________
Γεια σας!
Συγνώμη που ανεβάζω μικρά κεφάλαια αλλά πιστεύω ότι είναι καλύτερα έτσι.
Πατήστε το αστεράκι για να με βοηθήσετε να συνεχίσω.
Γεια σας!😃!
YOU ARE READING
Μπερδεμένοι Έρωτες
FanfictionΞύπνησα και δεν ήξερα που βρισκόμουν. Εικόνες άρχισαν να περνούν από την χθεσινή μέρα σαν μια σφαίρα μέσα στο εγκέφαλο μου. Ένα δάκρυ κύλησε. Περνώ την βαλίτσα και αρχίζω να περπατάω. Περνάω έξω από ένα κατάστημα και βλέπω μια άφησα. Όποιος θέλει γ...