21ο

78 9 16
                                    

Hyunjin Pov.

Μετά το μικρό συμβάν με τον Jungkook και την Yuri πήγαμε σπίτι και παραγγείλαμε πίτσα.

Καθώς τρώγαμε βλέπω την Άρτεμις κάπως σκεπτική, οπότε είπα να την ρωτήσω και να μάθω τι συμβαίνει.

Άρτεμις Pov.

Hj: Αρτεμιιιις.

Ε: Ελααααα.....

Λέω καθώς κοιτάω το κενό.

Hj: Τι εεεεχειιιιιιιις;;

Ε: Τπτ απλός σκέφτομαι......

Hj: Είσαι ερωτευμένη μαζί του ακόμα ε;

Ε: Τι;;

Hj: Μην μου κάνεις την ανήξερηηη!!!

Ε: Καλά! Νίκησες! Είμαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του.......

Jungkook Pov.

Για κάποιο λόγο νιώθω τόσο άσχημα που της μίλησα έτσι.

Θέλω να πω.......

Μου έχει σταθεί σε τόσα πολλά και εγώ το μόνο που έκανα είναι να την κατακρίνω επειδή απλά ήθελε να μου ανοίξει τα μάτια και να μου δείξει τι μαλακίες κάνω.

Έχω μετανιώσει.......

Άρτεμις Pov.

Είμαι στο πάρκο, καθισμένη σε ένα παγκάκι και να πω την αλήθεια είμαι πολύ σκεπτική.

Γιατί να είμαι ερωτευμένη μαζί του!?

Γιατί βασανίζω τον εαυτό μου για κάποιον που ούτε καν με συμπαθεί!?

Γιατί δεν μπορώ να τον ξεπεράσω;?

??: Άρτεμις θέλω να σου μιλήσω.....

Όπα κάτσε.....κάτι μου θυμίζει αυτή η φωνή.....

Ε: Jungkook!?

Jk: Ναι ξέρω δεν βλέπεις και το πιο ευχάριστο πράγμα αυτή τη στιγμή.....να κάτσω;

Ε: Ν-ναι.....

Μάθετε, και γυρνάει κοιτώντας με, με ένα μελαγχολικό βλέμμα.

Ε: Έγινε κάτι;

Jk: Να.....απλά ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη.....και.....αν ήθελες να τα ξεχάσουμε όλα και.....να κάνουμε μια νέα αρχή- ξέρω ότι δεν θα με συγχωρήσεις τόσο εύκολα.....αλλά θα περιμένω.....

Ε:.....τι άλλαξε έτσι ξαφνικά; Τι; Καταλάβαμε τα τόσα λάθοι που κάναμε;

Του λέω ειρωνικά.

Ε: Λέμε "Α! Της έχω ρίξει πολύ κράξιμο! Ας πάω να τις ζητήσω ένα συγνώμη αφού είναι τόσο ηλίθια που θα με συγχωρέσει";

Συνεχίζω με επιθετικό τρόπο καθώς με κοιτάει με ένα νοσταλγικό βλέμμα στα μάτια.

Ε: Ε όχι! Δεν είμαι καμία ηλίθια!

Jk: Γ-γιατι μου μιλάς με τέτοιο τρόπο;

Ε: ΓΙΑΤΊ ΣΕ ΕΡΩΤΕΎΤΗΚΑ ΗΛΊΘΙΕ! ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΏΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΣΕ ΕΙΔΑ!

Λέω και αρχίζουν να τρέχουν δάκρυα από τα μάτια του.

Ε: Και μου έχεις συμπεριφερθεί με τον χειρότερο τρόπο ενώ εγώ σου στάθηκα στις πιο δύσκολες στιγμές! Και είμαι τόσο ηλίθια, ξεροκέφαλη και πάνω από όλα τυφλή, για να καταλάβω ότι εσύ δεν πρόκειται να με ερωτευτείς ποτέ σου και ότι με θεωρείς ένα τίποτα. Και το χειρότερο είναι.....ότι ακόμα έχω τα ίδια συναισθήματα.

Λέω καθώς τα δάκρυά τρέχουν ποτάμι από τα μάτια μου.

Πάει να με πλησιάσει μα εγώ απλά τον σπρώχνω και τρέχω μακριά.

Θέλω να πάω σε ένα έρημο μέρος και να βάλω ένα τέλος σε όλο αυτό.....

________________________________________________________________________

Γεια σας! Συγνώμη που σας άφησα τόσες εβδομάδες χωρις νέο κεφάλαιο😔

Απλά ήθελα να χαρώ τις διακοπές μου χωρις να κάνω απόλυτος τπτ. Απλά να κάθομαι στο κρεβατάκι μου αραχτη. Και μετά άνοιξαν τα σχόλια και δεν είχα χρόνο.

Σας τα λέω στα ίσια είδατε;

Ναι είναι πολύ αγενής κάποιες φορές😐.

Συγνώμη.....

Btw πολύ sad δεν έχει βγει αυτό το βιβλίο;

Τέλος πάντων.

Αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο πατήστε το αστεράκι ή αφήστε κάποιο σχόλιο γιατί με βοηθάνε πολύ.

Γεια σας!😃!

Μπερδεμένοι ΈρωτεςWhere stories live. Discover now