29ο

46 6 0
                                    

Α: ΙΙΙΙΙ ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ ΕΚΕΊ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΕΛΦΟΎΛΗ ΜΟΥ ΡΕ ΜΑΛΆΚΑ!?

Hj: Δες είναι αυτό που νομίζεις!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Α: ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΊΖΩ; ΕΔΩ ΡΕ Ο HYUNJIN ΜΟΝΟ ΧΑΡΑΚΙΈΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ!

Jk,Hj: Ααααα εμείς άλλο νομίζαμε ότι πίστευες.....

Α: Όχι ρε- όπα κάτσε τι νομίζατε ότι πίστευα;;

Jk,Hj: Άστο καλύτερα ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΑ!!!!!

Α: Ρε ανώμαλη και οι δύο! Όπα κάτσε ακόμα εσύ δεν μου έχεις απάντηση.

Είπε η Άρτεμις δείχνοντας με τον δείκτη της τον Jungkook.

Jk: Μα σου είπα ήρθα εδώ για να διορθώσω το λάθος μου.

Α: Αχχ Jungkook το λάθος έχει γίνει πολύ καιρό τώρα. Συγκεκριμένα 9 μήνες πριν γεννηθείς.

Jk: Ε αυτό είναι κακοοοο.....

Α: Όπως και εσύ.

Jk: Γιατί μου μιλάς έτσι;

Α: Σοβαρά τώρα ρωτάς; Κάνεις τον αδελφό μου να νιώθει ο χειρότερος άνθρωπος στον κόσμο ενώ είναι το αντίθετο-

Hj: Αχ το εννοείς αυτό αδελφούλα;

Της λέει και φουσκώνει τα μάγουλα του σαν μικρό παιδί.

Α: ΚΑΙ ΒΈΒΑΙΑ ΡΕ ΚΟΥΤΟΟΟΟΟ!!!!!

Του λέει με παιδική φωνή.

Α: Και για να συνεχίσω. Λοιπόν. Μετά Jungkook έρχεσαι ξαφνικά στο σπίτι, μπαίνεις μέσα χωρίς να σου δώσω την άδεια και κλειδώνεις την πόρτα του δωματίου του αδελφού μου! Ενώ πριν είχαμε κάνει μια συζήτηση για να ηρεμήσει και να τον κάνω να καταλάβει ότι όλα αυτά που πιστεύει για τον εαυτό του είναι ψέματα, έρχεσαι εσύ και τον κάνεις να κλαίει! Και όχι Jungkook ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΏΟ Ο HYUNJIN ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΗΡΕΜΉΣΩ!

Jk, Hj:Πω πω ανάσα που πήρες για να τον πεις αυτό.....

Jk: Επίσης τι ακριβώς του είπες!

Α: Να.....

Άρτεμις Pov.

Flashback.

Περπατούσα στην αυλή καθώς κατευθυνόμουν προς το παράθυρο που οδηγεί στο δωμάτιο του Hyunjin.

Ευτυχώς δεν ήταν πολύ ψηλά έτσι είπα να σκαρφαλώσω. Μετά χίλια ζόρια τα κατάφερα.

Κοίταξα μέσα στο παράθυρο και τον είδα κουλουριασμένο στο πάτωμα να κλαίει. ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΑΨΩΩΩΩΩ!!!!! Του χτύπησα το παράθυρο και αυτός κοίταξε προς το μέρος μου αλλά δεν μου έδωσε σημασία..

Ε: HYUNJIN ΆΝΟΙΞΕ ΜΟΥ! ΜΕ ΑΚΟΎΣ!?

Ο Hyunjin κοίταξε σε εμένα με γουρλομένα μάτια. Μου έκανε νόημα να μην φωνάζω.

Ε: ΟΧΙ ΘΑ ΦΩΝΆΖΩ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΟΊΞΕΙΣ!

Η: ΡΕ ΘΑ ΓΊΝΟΥΜΕ ΘΈΑΜΑ ΣΤΗΝ ΓΕΙΤΟΝΙΆ ΤΙ ΚΆΝΕΙΣ!?

Ε: ΧΈΣΤΗΚΑ ΡΕ ΑΠΛΑ ΆΝΟΙΞΕ ΜΟΥΥΥΥΥ!!!!!

Ο Hyunjin άνοιξε το παράθυρο και με τράβηξε μέσα.

H: Πας καλά μωρέ τι φωνάζεις;!

Ε: Για να σου μιλήσω! Γιατί είσαι έτσι; Για αυτό που έγινε τις προάλλες;

H: Δεν σου λέω!

Ε: Γιατί; Μην τα κρατάς μέσα σου πες μου να δω αν μπορώ να σε βοηθήσω.

H: Και αν δεν μπορείς;

Ε: Τότε-

H: Τότε θα τα έχω βγάλει από μέσα μου χωρίς λόγο, έλα πες το.

Ε: Χωρίς λόγο που θα τα πεις στην αδελφή σου;

H: ΔΕΝ ΕΊΣΑΙ ΑΔΕΛΦΉ ΜΟΥ! Αν ίσουν δεν θα περίμενα δέκα ώρες για να καταλάβω ότι κάτι γίνεται και να αρχίσω να σε ψάχνω! Θα το έκανα με το που έφυγες!

Ε: Hyunjin τι λες;

H: Τι πικρή αλήθεια!

Ε: Hyunjin πας καλά τι λες;! Αυτό που λες, το να φεύγω, ξέρω γω, από το σπίτι για να ξεσκάσω και θα βγεις κατευθείαν εσύ να με ψάξεις αυτό συνήθως το κάνουν τα υπερπροστατευτικά αδέλφια!

(Δεν ξέρω αν ισχύει, δεν είχα ποτέ αδελφό μην με παρεξηγήσετε.....).

Ε: Εσύ δεν είσαι ένας από αυτούς! Επίσης τα λόγια του Jungkook δεν ισχύουν! Είσαι από τους καλύτερους ανθρώπους που έχω γνωρίσει! Επίσης ποια είναι η πικρή αλήθεια; Ότι είσαι μοναδικός; Αυτό είναι τέλειο ξέρεις! Σε αγαπώ αδελφούλη και δεν θέλω ούτε να ξέρω ότι είσαι χάλια ούτε, βέβαιος, να σε βλέπω χάλια!

H: Αλήθεια;

Ε: Ναι χαζούλη!

Είπα και αγκαλιαστήκαμε.

End flashback.

Jk: Καλά σου ειπε Hyunjin και το έχεις καταλάβει άλλωστε.

Ε: Εσύ Jungkook τι του είπες;

Άρχισε να μου ανοίγει τι του είπε (εκτός από τα συνεσθήματα που τρέφει για εκείνη).

Ε: αωωωωω ρε Jungkook ώρες ώρες γίνεσαι πολύ γλυκοοοος!!!!!

Είπα και τον αγκάλιασα. Ξαφνιάστηκε αλλά μετά από λίγο με αγκάλιασε και αυτός. Καθησαμε έτσι για λίγη ώρα αλλά μόλις συνειδητοποιήσαμε το έγινε σπάσαμε την αγκαλιά και κοιτάξαμε ο ένας τον άλλον στα μάτια κατά κόκκινη.

________________________________________

Γεια σας!

Ξέρω ότι είναι πολύ μικρό κεφάλαιο για αυτό το μεγάλο χρονικό διάστημα που έλειψα.....

Τώρα θα έλεγα καλή χρονιά αλλά κοντεύει να τελειώσεις σχεδόν ο Ιανουάριο.....

Τέλος πάντων...

Αν σας άρεσε πατήστε αστεράκι η αφήστε σχολείο.

Γεια σας!😃!

(Συγνώμη αν είχε ορθογραφικά).

Μπερδεμένοι ΈρωτεςWhere stories live. Discover now