(ΣΥΓΝΏΜΗ ΓΙΑ ΤΥΧΌΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΚΆ ΛΑΘΟΙ!)
Προχωράω μέσα και αφού ο Jeon Jungkook μου λέει να περάσω μπαίνω μέσα.
Jk:εμ λοιπόν κάθησε.
Κάθομαι και αρχίζει της ερωτήσεις.
Jk:πως σε λένε.
Ε:με λένε Άρτεμις.
Jk: λοιπόν ακολούθησε με για να δω της ικανότητες σου.Προχωράει και τον ακολουθώ. Μπαίνει σε ένα δωμάτιο και το βλέπω τέλειος ακατάστατο.
Jk:θέλω να το καθαρίσεις σε 5λεπτα για να δω πόσο γρήγορη είσαι.
Το δωμάτιο είχε ένα ακατάστατο κρεβάτι, στο πάτωμα είχε ψίχουλα και χυμένο καφέ, είχε επίσης ένα ακατάστατο γραφείο με ντουλάπια για να τοποθετήσω τα βιβλία εκεί μέσα και τέλος ρούχα στο πάτωμα και μια ντουλάπα.
Ευτυχώς που είμαι αρκετά γρήγορη γιατί υπήρχαν πολλές φορές που έπρεπε να καθαρίσω ένα παρόμοιο χάος επειδή σε λίγα λεπτά θα ερχόντουσαν οι γονείς μου.
Jk:και.....ξεκίνα!
Εγώ πέρνω την σκούπα καθαρίσω γρήγορα τα ψίχουλα και μετά τα πετάω στα σκουπίδια, ενώ μετά πήρα της σφουγγαρίστρα και μάζεψα τον καφέ από το πάτωμα. Μετά έστρωσα γρήγορα το κρεβάτι.
Jk: έχεις 3λεπτά!
Πάω και πάρα πολύ γρήγορα βάζω τα πράγματα που υπήρχαν πάνω στο γραφείο στα ντουλάπια. Και μετά πήγα να βάλω τα ρούχα στην ντουλάπα.
Jk:έχεις ένα λεπτό!
Σχεδόν είχα τελειώσει και με το που τελειώνω διορθώνω και κάποιες μικρές λεπτομέρειες.
Jk:ΤΈΛΟΣ!
Εγώ πάω δίπλα του και τον κοιτάω για να δω τί θα πει. Εκείνος προχωράει ενώ τσεκάρει αν έχω κάνει κάτι λάθος.
Jk:μπράβο σου εδώ τα πήγες καλά.
Χαμογελάω.
Jk:πάμε να δούμε τις μαγειρικές σου ικανότητες.
Ωχ.....
Δεν είμαι και πολύ καλή μαγείρισσα.
Αχ θεέ μου κάνε με να μην τον δηλητηριάσω τον άνθρωπο.
Πάμε προς ένα δωμάτιο που από ότι κατάλαβα είναι η κουζίνα.
Jk: φτιάξε οποίο φαγητό θες.
Αρχίζω και το ετοιμάζω.
Αφού το έφτιαξε.
Είναι έτοιμο
E:έτοιμο!
Jk:για να δούμε.
YOU ARE READING
Μπερδεμένοι Έρωτες
FanfictionΞύπνησα και δεν ήξερα που βρισκόμουν. Εικόνες άρχισαν να περνούν από την χθεσινή μέρα σαν μια σφαίρα μέσα στο εγκέφαλο μου. Ένα δάκρυ κύλησε. Περνώ την βαλίτσα και αρχίζω να περπατάω. Περνάω έξω από ένα κατάστημα και βλέπω μια άφησα. Όποιος θέλει γ...