12ο

77 11 17
                                    

Σήμερα ξύπνησα και ετοιμάστηκα.

Αποφάσισα να πάρω μια απόφαση.

Να πιάσω μια δουλειά. Οποία θέλει μεν ο κυριος Jeon. Γιατί αν του πω για σερβιτόρα θα με σουβλίσει.

Πάω λοιπόν πως το γραφείο τους

Άσχετο είμαι ντυμένη έτσι

Παω στο γραφείο του και χτυπάω στην πόρτα

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Παω στο γραφείο του και χτυπάω στην πόρτα.

Jk: περάστε!

Μπαίνω μέσα και τον βλέπω στο γραφείο του

Ε: κύριε Jeon μπορώ να σας μιλήσω;

Jk: Ναι και σε παρακαλώ Άρτεμις είπαμε να με φωνάζεις με το μικρό μου.

Ε: εντάξει, λοιπόν, θα ήθελα να πιάσω μια δουλειά για να προσφέρω και εγώ κάτι. Δεν μου αρέσει όλοι την ώρα να κάθομαι χορής να κάνω τπτ!

Jk: καλός.......μπορείς να δουλέψεις σας υπάλληλος στην εταιρεία μου. Και επειδή είπες ότι δεν σου αρέσει να κάθεσαι πήγαινε κάθισε και σε λίγο θα έρθω να πάμε μαζί.

Ε: εντάξει ευχάριστω πολύ!

Πάω και κάθομαι.

Jm:α γεια Άρτεμις!

Ε: γεια!

Jm: λοιπόν....θα ήθελα να σε αποχαιρετήσω γιατί θα φύγω για λίγες μέρες.....

Ε: γιατί;

Jm: δεν είναι κάτι το σπουδαίο απλά για διακοπές.

Ε: α εντάξει! Θα ξανά έρθεις όμως έτσι;

Jm: Ναι!

Ε: τέλεια! Καλό ταξίδι καλά να περάσεις!

Jm: ευχάριστω αντίο.....

Ε: αντίο........

Μετά από λίγο ήρθε ο Jungkook.

Jk: Πάμε;

Ε: Ναι! Η Yuri;

Jk : στην εταιρία.

Ε: Α τέλεια!

Time skip.

Μπαίνουμε μέσα στην εταιρία.

Jk: λοιπόν πάμε από το γραφείο μου να πάρουμε κάποια έγραφα και θα σου δείξω τον τρόπο που θα δουλεύεις.

Ε: εντάξει.

Πάμε στο γραφείο του και μπαίνουμε μέσα αλλά αυτό που είδαμε μας έκανε να μείνουμε με το στόμα ανοιχτό.

Είδα με την Yuri να ΦΙΛΙΈΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ JIMIN!

Κάτσε...;

Αυτός δεν θα πήγαινε ταξίδι;

Γυρνάω και κοιτάω τον Jungkook ο οποίος τους κοιτούσε με το στόμα ανοιχτό και με βουρκωμένα μάτια.

ΆΚΑΡΔΗ ΓΥΝΑΊΚΑ ΠΟΥ ΈΚΑΝΕΣ ΤΟΝ JUNGKOOK ΝΑ ΚΛΑΙΕΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!

Jk:Yuri;

Υ: J-jungkook ν-να σου εξηγήσω!

Jk:δεν θέλω να ακούσω τπτ από εσένα! Και εσύ ρε Jimin ωραίος φίλος είσαι ρε! ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΈΛΑ ΜΟΥ!?

Jm: j-jungkook δεν είναι αυτό που νομίζεις αλήθεια σου λέω.

Jk:ποιον κοροϊδεύεις εσύ ρε; Εμένα; Βρε αί χαθήτε από τα μάτια μου! ΌΛΟΙ ΣΑΣ!

Βγαίνουν έξω και πάω να βγω και εγώ αλλά με πιάνει από το χέρι.

Jk: σε παρακαλώ μείνε μαζί μου.

Ε: ε-εντάξει αλλά μήπως να ξαναγυρίσω τότε στην κανονική δουλειά που πρώτο άρχισα; Αφού στην ουσία δεν έσωσα ενα άτομο που είστε μαζί.

Jk: όχι! Θα γίνεις η γραμματέας μου! Θα κάνεις μαθήματα με έναν φίλο μου για δύο εβδομάδες και μετά θα ξεκινήσεις!

Ε: εντάξει!

________________________________________________________________________

Γεια σας!

Sad κεφάλαιοοο.

Αν θέλετε να ενημερώνεστε ποιο σύντομα πηγαίνετε και κάντε follow στο ινστα μου Wattpad_ff.

Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι για να συνεχίσω να ανεβάζω κεφάλαια και αν θέλετε αφήστε και σχόλιο.

Συγνώμη ανά έχω κάποια ορθογραφικά λάθη.

Γεια σααααας!😃!

Μπερδεμένοι ΈρωτεςWhere stories live. Discover now