Ξύπνησα το πρωί
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και είδα ότι η Μάρθα δεν είναι δίπλα μου.
Περίεργο.....
Σηκώθηκα από το κρεβάτι και πήγα να προχωρήσω αλλά τρόμαξα επειδή κάποιος μίλησε.
Jm: καλημέρα.
Γυρνάω να τον δω και βλέπω τον Jimin να με κοιτάει από πάνω μέχρι κάτω.
Παρεπιπτόντως φορούσα αυτά.
Ε:Γ-γεια.
Jm: γιατί με ντρέπεσαι;
Λέει ενώ σηκώνεται πάνω και με παίρνει από την μέση ενώ με κολλάει πάνω του και μου μιλάει ψιθυριστά στο αυτή.
Ε: Δ-δεν σε ντρέπομαι.
Jm: μμ φαίνεται.
Λέει και χαχανίζει.
(Συγνώμη για το κριντζ που διαβάζεται).
Jm: τέλος πάντων ετοιμάσου και κατέβα κάτω. Σε λίγο πιάνεις ξανά δουλειά γλυκά.
Ε:Εντάξει.
Ετοιμάζομαι και κατεβαίνω κάτω.
Ξεκινάω δουλειά.....
Τελειωσα με την δουλειά και τώρα έχω διάλλειμα και πάω να κάνω ένα μπάνιο να χαλαρώσω.
Πάω πάνω, περνω πετσέτα και πηγαίνω προς το μπάνιο.
Καθώς έκανα μπάνιο άκουσα μια πόρτα να ανοίγει και να κλείνει αλλά δεν έδωσα σημασία.
(Εδώ να πω πως η πόρτα που άνοιξε και έκλεισε ΔΕΝ είναι του μπάνιου).
Βγαίνω από το μπάνιο και βλέπω την Yuri και την Μάρθα αν με κοιτάνε με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
Ε:Γεια σας κυρία Lee, για σου Μάρθα.
Υ: Τέρμα τώρα τα κυρία Lee. Θα με φοωάζεις με το κανονικό μου όνομα από εδώ και πέρα!
Ε: γιατί;
Υ: πες της Yuri!
Μ: Ο κύριος Jeon ήθελε να σε ευχαριστήσει που έσωσες την Yuri και σε απέλυσε κάνοντας σε συγκάτοικο του. Όπως και εμένα. Αν και εμένα μου είπε ότι ο λόγος για τον οποίο με έκανε συγκάτοικο του είναι επειδή κάνω την περισσότερη δουλειά και η άλλες όπως λέει έχουν πάρει αέρα.
Υ: Επίσης πια λεφτά δεν θα παίρνεις γιατί θα μένεις εδώ και θα σε περιποιούνται οι υπηρέτριες.
Ε: Εντάξει.
Υ: Επίσης το βράδυ έχουμε μια πολύ σημαντικοί επίσκεψει οπότε είπα να έρθω για να ετοιμαστούμε όλες μαζί.
Ε: και πολύ καλά έκανες!
Ετοιμαστήκαμε.
(Πηγαίνετε πάνω στην εικόνα για να τα δείτε).
Και κατεβήκαμε κάτω για να περιμένουμε τον καλεσμένο.
________________________________________________________
Γεια σας!
Ξέρω άλλαξα το περιεχόμενο πολύ...
Αλλά τέλος πάντων.
Αν σας άρεσε πατήστε το αστεράκι για να με βοηθήσετε.
Γεια σας!😃!
YOU ARE READING
Μπερδεμένοι Έρωτες
FanfictionΞύπνησα και δεν ήξερα που βρισκόμουν. Εικόνες άρχισαν να περνούν από την χθεσινή μέρα σαν μια σφαίρα μέσα στο εγκέφαλο μου. Ένα δάκρυ κύλησε. Περνώ την βαλίτσα και αρχίζω να περπατάω. Περνάω έξω από ένα κατάστημα και βλέπω μια άφησα. Όποιος θέλει γ...