Περπατούσα εγώ και ο αδεφούλης μου στο πάρκο κοντά στο σπίτι μας και τρώγαμε παγωτό. Το κλήμα είναι πολύ ευχάριστο καθώς λέμε αστεία και γελάμε σαν τα παλαβά. Καθώς γελάμε βλέπω ένα ζευγάρι να φιλιέται.....
Σταματάω να περπατάω και τους παρατηρώ.....
Ο Hyunjin το καταλαβένει και γυρνάει να δει τι κοιτάω.
Hj: Κάτι μου θυμίζουν.....
Ε: Και εμένα.....ας πλησιασουμε
Λέω και ξεκινάμε να κατευθυνόμαστε προς τα εκεί.
Μα τι στο...........!?
Ε,Hj: Jungkook;! Yuri;!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jk:μπα μπααα!!! Μας θυμήθηκε το εξαφανισμένο κορίτσι;
Ε: Δεν σε καταλαβαίνω............μα............η Yuri σε πλήγωσε πολύ..........και εγώ την πλήρωσα! Και τώρα τα έχετε;
Υ: Δεν σε καταλαβαίνω γλυκιά μου! Ποιο είναι το πρόβλημα σου!? Άντε πολύ έκατσε φύγε!
Δεν καταλαβαίνω......
Ε: Μα............μα Yuri........ποτέ δεν ίσουν έτσι......τι άλλαξ-
Υ: Δεν σε καταλαβένω........είμαι όπως παλιά!
Ε:...........Πάμε να φύγουμε Hyunjin.
Jk: Α ναιιιιι πειγεναι με το αγόρι σου να κλάψεις χαχαχαχαχα
Ε: κλείσε το στόμα σου......
Λέω ψιθυριστά μέσα από τα δόντια μου.
Jk: Το είπες; Αχχχχχ συγνώμη δεν μπορώ να ακούσω τι λένε τα απόβλητα!
Λέει καθώς με πλησιάζει με ένα ειρωνικό χαμόγελο.
Ε: ΕΙΠΑ ΚΛΕΊΣΤΟ!
Λέω ενώ γυρνάω και του δίνω ένα χαστούκι στο πρόσωπο.
Jk: Τι...........έκανες;
Ε: Τι έγινε ρε; Δεν νιώθουμε τον πόνο και είπαμε να ρωτήσουμε; Ε βέβαια η άνθρωποι χορής καρδιά δεν καταλαβαίνουν τα σηνεσθήματα των άλλων! Αλλά ποιο πολύ τα δικά τους! Όταν η Yuri θα σε ξανά απάντηση μετά μην έρχεσαι και κλαίγεσαι και ξεσπάς σε άλλους! Γιατί δεν το αξίζουν! Δεν θα το αξίζουν! Γιατί το λάθος δεν θα είναι δικό τους, αλλά δικό σου!
Υ: Για πρόσεξε τα λόγια σου μικρή μουυ!!!!! Έχω αλλάξει!!!!!
Hj: Καλά εσύ μόνο αυτό άκουσες;
Της λέει ο Hyunjin με έναν ειρωνικό τρόπο.
Υ: Εσύ μην ανακατεύεσαι! Απόβλητο!
Ε: Α για να σου πω! 1ον μην ξανά μιλήσεις έτσι για το αν Hyunjin γιατί θα σου έρθει ένα χαστούκι που θα τα βλέπεις μετά όλα ανάποδα! 2ον Πως άλλαξες μαρή αφού πριν ίσουν γλυκιά και τον απάντησες με τον Jimin! Και τώρα που είσαι ξυνή και να μην πω τι άλλο, τι θα κάνεις; Θα πας να γ@μιθεις με άλλον; Όχι ότι δεν το έχεις κάνει είδη αλλά οκ!
Υ: Α για να σου πω-
Ε: Μπα βαριέμαι να ακούσω την φωνή σου! Πάμε αδεφούλη!
Hj: Πάμε αδεφούλα!
Λέμε και πιανόμαστε αγκαζε καθώς φεύγουμε από εκείνο το σημείο.
Hj,Α: ΑΣ ΑΦΉΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΠΌΒΛΗΤΑ ΝΑ ΚΆΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΈΛΟΥΝ! ΜΗΝ ΚΟΛΛΉΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΊΠΟΤΑ!
Υ: ΕΙ ΑΥΤΌ ΕΊΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ ΑΤΆΚ-
Hj,Α: ΣΚΆΣΕ!
Λέμε και φεύγουμε από εκεί καμαροτοί καμαροτοί!!!!!
______________________________________________________________________________
Γεια σας!
Εντάξει δεν είναι και τόσο μεγάλο αλλααααα..............................δεν μπορείτε να πείτε! Ωραίο κεφάλαιο!
Εμένα μου άρεσε😂
Αν σας άρεσε αυτό το κεφάλαιο πατήστε το αστεράκι ή αφήστε κάποιο σχόλιο που με βοηθάει κιόλας!
Γεια σας!😃!
YOU ARE READING
Μπερδεμένοι Έρωτες
FanfictionΞύπνησα και δεν ήξερα που βρισκόμουν. Εικόνες άρχισαν να περνούν από την χθεσινή μέρα σαν μια σφαίρα μέσα στο εγκέφαλο μου. Ένα δάκρυ κύλησε. Περνώ την βαλίτσα και αρχίζω να περπατάω. Περνάω έξω από ένα κατάστημα και βλέπω μια άφησα. Όποιος θέλει γ...