Hogwarts 'a Dönüş

1K 37 32
                                    

Keyifli okumalar dilerim😘❤️
Yorumlarınızı yazmayı unutmayın ...

Hermoine'den
Bütün yaz boyunca yarı kısmını evde ailemle vakit geçirdim yarı kısmınıda kavukta arkadaşlarımla vakit geçirdim. Ama bi yeri çok özledim o da Hogwarts . Orası benim daima bir evim olmuştur. Bu sene 6.senemize geçtik o yüzden bi an evvel hogwatsa dönmeyi iple çekiyorum .

Dün dioganal yoluna gerekli eşyalarımızı almaya gittik. Aldığımız gibi direk kavuğa dönüp yemek yiyip uyumaya çekildik .Ben Ginny'e "iyi geceler"dedikten sonra uyumaya çalıştım .Ama uykum yoktu. O yüzden ben de kitap okuyarak sabahlamaya karar verdim .

Sabah oldu . Kahvaltımızı ettiğimiz gibi bavullarımızı alıp trene doğru yola koyulduk. Ben,Harry,Ron,Ginny ,Fred ve George trene vardığımızda bayan Weasley'e veda edip trene bindik . Orada Luna ve Neville karşılaşıp trende bir yer bulup hepimiz birlikte oturduk. Hogwartsa yaklaşınca herkes üstlerinimizi giyinmeye  başladık.

Sonunda gelmiştik . Trenden inip bizi karşılayan Hagrid'in yanına gittik .
"Merhaba Hermoine nasılsın"
"Merhaba Hagrid iyiyim sen nasılsın"
"Bende iyiyim hadi gelin atların oraya kadar eşlik edeyim"
Hagridin peşinden gidip atların oraya gidip bindik .
Sonunda o görkemli hogwarts kalesi tam karşımdaydı. Hemen büyük salona gidip yerlerimize oturup Dumbledore konuşmasını yapmasını bekledik
"Sevgili Hogwarts öğrencileri yeni bir dönem sizleri bekliyor . Karnımızı tıka basa doyurmadan önce size bir kaç uyarım olucak . Karanlık orman bütün öğrencilere kesinlikle yasaktır . Yasak saatte binalarınızda olmazsanız binalarınızdan puanlar kesilecektir . Yasak bölüme girilmesi yasaktır . Şimdilik bu kadar  yumulun".

Önümüze güzel bir ziyafet sofrası gelmişti . Ron  her zamanki gibi tavuklara dalmıştı , harry ginny'le birşeyler konuşuyordu bende önümdeki iksir kitabını okuyup yemek yiyordum . Ama birden bire önüme bir kağıt belirdi. Elime alıp kağıdı açtım .
"Sevgili bayan Granger yemekten sonra benim odama gelir misiniz ? Sizinle önemli birşey konuşmamız lazım ?!!"

Kafamı kaldırıp Dumbledore baktım endişeli birsuratı vardı . Aynı sürat ifadesi profesör Mcgonagallda'da vardı . Bu benim biraz tüylerimi ürpertti . Yemek faslı bitince ben direk dumbledore odasına gittim içerden sesler geliyordu.

Mcgonagall: Albus bu görev onun için çok tehlikeli
Dumbledore: Biliyorum Minereva ama mecburuz .

Kapıyı tıklattım içeriden " gel" sesi geldi ve içeriye girdim . Mcgonagall bana gülümsedi .

Dumbledore: Hoşgeldiniz bayan granger"
Hermoine: Hoşbuldum profesör . Benimle ne konuşmak istiyordunuz?

Dumbledore: Evet hermoine önemli bir görev vermek istiyoruz sana. Bu görevi senin gibi biri yapabilir . Öncelikle hermoine bu görev için seni zorlamıyoruz . Ama hem harry'in hayatı hem de büyücülük dünyası büyük tehlike altında . Biliyor olmalısın Lord Voldemort geri döndü. (hermoine kafasını evet anlamında sallar). Senden bir kedi olarak onun yanında durup bize bilgi vermeni istiyoruz . Biliyorum senin için çok zor olucak sana düşünme süresi vericem o zamana kadar düşün ve kimseye birşey söyleme  şimdi gidebilirsin yatakhanene.

Odadan çıktığım gibi bir endişe ve panik kapladı vücudumu . Direk yatahaneye gittim ve yatağa yattım . Uyumadım ve sadece görevi düşünüyorum kara kara. Nasıl kedi olucam ve lord ne ara kedileri sevmeye başladı . Ve ben o görevi başarabilecek miyim ? 

Bölüm sonu💚
Sizce hermoine görevi kabul edicek mi?
Ve bölümü nasıl buldunuz?
Öpüldünüz sihirle kalın✨✨✨❣️

Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin