Merhabalar ben geldim uzun bi aradan sonra fazla uzatmadan bölüme geçelim
Hermoine'den
Sabah uyandığımda boynumda bir nefes hissettim nefesin sahibi benim müstakbel kocamdı. Hastalandığımda o kadar telaş yapmıştıki hiç uyumamıştı , onu rahatsız etmeden yataktan kalkıp banyoya doğru yürümeye başladım, halen biraz ateşim vardı ama ayağa kalkabilecek kadar güçlüyüm. Kişisel bakımımı hallettikten sonra vinnyi çağırdım.Vinny: Buyrun leydim beni mi çağırdınız?
Hermoine: Evet vinny seni çağırdım bana ve toma kahvaltı hazırlar mısın?
Vinny: Nasıl emredersiniz leydim hemen hazırlıyoruz .Vinny gittikten sonra hemen üstümü giyinip aynanın karşısına geçip saçlarımı yapmaya başladım , belime sarılan kollarla aniden durdum. Kolun sahibi daha yeni uyanmış tom du , Tom konuşmaya başladı .
Tom: Günaydın biraz ateşin düşmüş ama hala var ve benim yaramaz kedim yine hasta haliyle ayakta duruyor. Tamam seni kimse veya hiçbir hastalık yıkamaz anlarım sevgilim ama biraz kendine acı gelecekteki çocuklarımıza acı .
Hermoine: Ç-Çocuklarımız mı ?
Tom: Evet niye şaşırdın ki er yada geç benimle evleneceksin
Hermoine: Bir tane teklif almadan evlenmem bilgin olsun
Tom: Hahahha öyle olsun tamam beni yendin sen tekliflerin en güzeline layıksın zaten kehribar gözlüm.
Vinny: Leydim lordum kahvaltı hazır onu haber vermeye geldim .
Hermoine: Tamam vinny çıkabilirsin hadi tom aşağa inelim eğer inmezsek sana çilekli ekmek yapmam .Yemek salonuna doğru koşmaya başladım, tom arkadan beni yakalamaya çalışıyordu. Salona geldiğimde hemen masaya oturup elime ekmek alıp reçeli ekmeğe sürüp yemek üzereydim kapıdan giren kişiye baktım nefes nefese kalmış sevgilimi gördüm . O da benim elimdeki reçelli ekmeğe bakıyordu , bende daha fazla kıyamadım masadan kalkıp yanına gittim ağzına reçelli ekmeği uzatınca beni kucağına alıp masaya oturdu ve elimdekini yemeğe başladı. O ne yiyorsa benim ağzıma veriyordu ama şuan ki hali çok tatlıdaydı ağzının her yerine çilekli reçel sürülmüştü. Bir mendil alıp silmeye başladım , bana öyle hayran bakıyordu ki yeşil gözlerinin içi parlıyordu. Aşkın ne zaman uğrayacağı belli olmaz derler cidden de öyleymiş , ikimizde bunu yaşayarak öğreniyoruz. Tom birde evlenip çocuk yapmaktan bahsetti aklıma geldikçe kırmızı oluyo suratım ama bir teklif gelmeden onunla evlenmicem .
Tom'un Ağzından
Acaba hermoine'ye nasıl bir evlilik teklifi etsem çok zor kararmış ama sevgi her zorluğu kırar geçer. Hasta haliyle koşmuştu bide çok hızlı koşuyordu boşuna gryffindoor dişi aslanı değil, acaba paris'temi evlilik teklifi etsem bence gayet güzel olur çünkü onu bir daha oraya götüreceğime dair söz vermiştim. Ben böyle düşünürken vinny birden önümde belirip konuşmaya başladı.Vinny: Lordum efendi potter geldi .
Tom: Gelsin vinny çalışma odamda bekliyorum bu arada hermoine nerde?
Vinny: Leydim biraz uzanmak istedi ateşi çıktı tekrar bende soğuk bez koydum
anlına.
Tom: Tamam vinny ben harryle konuşurken sen onunla ilgilenir misin?
Vinny: Her zaman LordumVinny "pof" diye ortadan kaybolduğunda bende hemen çalışma odama giymeye başladım. Kedimin yine ateşi çıkmıştı bu beni ciddi anlamda üzüyordu, ben böyle düşünürken birden kapım çaldı. Bende "gel" diyince kapı açıldı kafamı kaldığımda harry ve vinny gelmişti, vinny harryi bıraktığı gibi hermoinenin yanına gitti. Harry karşıma oturup konuşmaya başladı.
Harry: Nasılsın Tom?
Tom: İyiyim Harry sen?
Harry: Bende çok iyi sana bişey söylemeye gelmiştim senden tavsiye almaya. Ben ginnye evlenme teklifi edicem ama aklımda planladığım birşey yok nasıl yapıcam bilmiyorum?
Tom: Hahaha senin yaşadığın durumu bende yaşıyorum bende hermoineye evlenme teklifi için planlar kuruyorum ama ona sakın söyleme
Harry: Vay be hermoine çok şaşıracak onu almışken o nerde?
Tom: Ateşi yineden çıktı vinny ona bakıyor. Ama şöyle bişey yapabilirsin ginnye evlenme teklifini yapacaksan. Ginny'nin hep gitmek istediği bir yere götür onu ordada evlenme teklifi et, senin için daha rahat olur inan bana bende aynısını yapıcam
Harry: Desene sen hermoineye aşkla tutulmuşsun .
Tom: Aşk bir kelime değil ben ona kalbimle tutuldum iyisi kedi olarak yanıma geldi. Şimdi ona bakmaya gidicem gelmek ister misin?
Harry: Tabiki isterim hem bi geçmiş oldun derim sonra ginnyi daha fazla bekletmek istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️
AcciónHermoine Jean Grenger çok tehlikeli bir görev üstlenmiştir . Dumbledore verdiği tehlike görevi kabul etmiş ve bi kediye dönüşmüştür . Görevi ise bir animagus olarak genç Lord Voldemort'un kedisi olmak . Bakalım Hermoineyi neler bekliyo?