Merhaba canlarım Uğur getirenlerim nasılsınız ? Bölümü biraz geç attım kusuruma bakmayın lütfen talihsiz olaylar yaşadım gerçekten özür dilerim sizleri seviyorum iyi okumalar ❤️❤️❤️❤️🥰❣️
Voldemort'tan
Sabah günün ilk ışıklarıyla gözlerimi açtım, yataktan kalkıp banyoya duş almaya gittim. Soğuk suyun vücudumu açmasına izin verdim. Duştan çıktığım gibi üstümü giyindim. Gözüm birden yatakta yatan kediye kaydı. Dün severus'un kollarında bana bakan mavi gözlerin içindeki kıvılcım ateşler beni benden aldı. Ama belki bu kedide tahminlerime göre bir animagus olma ihtimali olabiliridi şüpheliydi ve ben bu konunun peşini bırakmıyacığım. Kapıya doğru ilerlerken bir kere daha bakıp ilerledim. Salona geldiğimde benim için hazırlanmış kahvaltı masasına oturup kahvaltımı yapmaya başladım . Kahvaltımı yapararken vinny'i çağırdım.Lord voldemort: VİNNY!
Vinny: Buyrun lordum?
Lord voldemort : Ben gittiğimde odamdaki kedi sana emanet ben yokken herhangi bir odaya girmesin gözün üstünde olsun
Vinny:Emredersiniz lordumKahvaltımı ettikten sonra işlerimi halletmek için malikane'nin bahçesine çıkıp cisimlendim.
Hermoine'den
Sabah gözüme vuran güneş ışıklarıyla uyandım. Yanıma baktığımda lord yoktu, bende bunu fırsat bilip odayı gezmeye başladım. Fazla ölüm yiyen yoktu malikanede hepsi lord için görevlere gitmiştiler. Normal insan formuma dönüp dumbledore için bilgi bulmaya çalıştım ama hiçbiriyle yoktu. Lord'dan da beklenildiği gibi ve farkına yeni vardığım bi detay vardı lordun odasının içinde bir oda daha vardı. Üstünde "iksir odası" yazıyordu. Bende iksir odasının kapısını açmaya çalıştım ama kilitliydi. Birden bire birinin ayak sesleri korudorda yankılandığını duydum hemen kedi formuma dönüp kapıyı açan kişiye baktığımda ev cini vinny'di.Vinny: Gel bakalım buraya güzel kedicik fazla
ortalıkta dolanma .Vinny beni kucağına alır almaz beni mutfağa götürüp, mutfak tezgahın üzerine koyup bir tasa süt tabağa ise kurabiye verdi ( hermi ne hallere düşürdük😂😂😂😉) yemem için . Onu yedikten sonra vinny beni banyoya götürüp yıkamaya başladı . Bir anda koridorda görevden yemi gelmiş ölüm yiyenlerin seslerini duydum .( arkadaşlar ben burda ölüm yiyenlerin isimlerini rasgele yaptım sizde uygun görürseniz.)
Ölüm yiyen(Arthur): Lord toplantı yapıcakmış. Lucius ve Yaxley beceremediği için ikisinde gözlerimin önünde curcio attı.
Ölüm yiyen(Mark): Anladım . Desene toplantı gergin geçicek diye.Hermoine yeni bilgiler elde etmeye başlıyordu ve bu iyi bir gelişmeydi. Vinny beni yıkamayı bitirdikten sonra kuruladı ve lordun toplanmış yatağının üstüne bırakıp odayı toplamaya başladı . Hermoine yatağın üstüne yatıp harry ve ronu düşünmeye başladı . Acaba nasıldılar?, durumları iyi mi ?, napıyodular ve en önemlisi yüzleri gülüyor muydu?. Bunları düşünerek kendini uykuya bıraktı.
Hogwart's Dumbledore Odası
Dumbledore ve severus karşılıklı oturmuş sohbet ediyorlardı . Birden severus dumbledore bir soru yöneltti.Severus: Lord hermoine'yi bir kedi değilde bir muggle doğumlu olduğunu öğrenirse sence neler olucak ?
Dumledore: Bilmiyorum ... ama bilmediği birşey var severus. Lordun'da ve senin de .
Severus: Ne peki dumbledore benim ve lordun bilmediği şey?
Dumbledore: Severus .... hermoine lordun... ruh eşi.
Severus'un ağzı açık şekilde dumbledore baktı. İki dakika boyunca konuşmadı . Konuşmayı dumbledore başlattı.
Dumbledore : Hermoine'nin en yakın zamanda onunla konuşmam lazım . Ona bir patronus göndericem odunda öğrenmesi lazım ve sende bir yolunu bulup lorda söyle istersen
Severus: Dumbledore ben nasıl söyleyim lord'a "aa lordum sizin bir eşiniz var mı diyim"Lord zaten burnundan soluyo . Ama bir kehanetçi olur ona söylerse bende bildiğimi söyleyebilirim öyle daha kolay olur.
Dumbledore kafasını salladı ve onayladı. Severus oturduğu yerden ayağa kalktı ve kapıya doğru yürümeye başladı . Kapı kulubunu tutmadan arkasına dönüp son bir kez dumbledore baktı endişeli bir hali vardı . Severus kapıyı açıp boş koridorda yürümeye başladı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️
ActionHermoine Jean Grenger çok tehlikeli bir görev üstlenmiştir . Dumbledore verdiği tehlike görevi kabul etmiş ve bi kediye dönüşmüştür . Görevi ise bir animagus olarak genç Lord Voldemort'un kedisi olmak . Bakalım Hermoineyi neler bekliyo?