Bu dakikadan sonra hiçbirşey aynı olmıcak

771 29 28
                                    

Merhabalar nasılsınız görüşmeyeli bende iyiyim çok uzat adan bölüme geçelim iyi okumalar dilerim😘😘

Draco'dan
Acilen lord beni ve Snape çağırmıştı. Malikane'nin  kapısını çaldığımızda ev cini Vinny biraz korkmuş şekilde kapıyı açarak bize selam verip konuşmaya başladı.

Vinny: Efendi Snape ve genç efendi Malfoy hoşgeldiniz  buyrun içeriye geçin.

İçeriye girdiğimiz gibi lord'un katına doğru çıkmaya başladık. Lord'un katına vardığımızda koridorun başında kükremeye benzeyen bir ses duyuldu. Bu lord'un sesiydi içime bir titreme geldi, büyük ihtimalle ölüm yiyenlere bağırıyordu. Bizde lord'un odasına doğru ilerlemeye başladık. Odasının  önüne geldiğimizde Snape kapıyı tıklattı içeriden "gel" sesi duyuldu,bizde kapıyı açarak odanın içerisine doğru yürümeye başladık . Odaya girdiğimizde lord koltukta oturmuş karşısındaki ölüm yiyenleri azarlıyordu . Lord bizi görür görmez konuşmaya başladı.

Lord Voldemort: Severus ve Draco hoşgeldiniz.
Snape : Hoşbulduk Lordum . Bizi çağırmışsınız acil olarak ?
Lord Voldemort: Evet severus acil . Draco sana bir görev vericem hem bu senin için bir şans baban gibi beceriksiz olmazsın değil mi?
Draco: E-Evet lordum . L-Lordum görev nedir peki?
Lord Voldemort: Dumbledore öldürme ve ölüm yiyenleri hogwarts'a sokmak böylelikle dumbledore ortadan kalkmış olucak. Potter ve hermoine ortada kalıcak. Draco artık hermoineye sen bakmıyacaksın , severus sen bakıcaksın ona zarar gelmesini istemem.(Lord kafasını bellatrix , yaxley ve lucius çevirip konuşmaya başladı)
Lord Voldemort: Bellatrix greyback'e haber ver . Onunla birlikte hogwarts'a gidersin .
Bellatrix: Emredersiniz lordum. Ben izninizle söylemeye gidiyorum .
Lord Voldemort: Lucius ve yaxley siz malikanede kalıcaksınız beceremediğiniz işi düşünün bir dahaki görev gelene kadar .
( Yaxley ve Lucius kafalarını eğerek odadan dışarı çıkarlar, lord severus'a doğru kafasını çevirir ve konuşmaya başlar)
Lord Voldemort: Severus beni erkenden hogwarts'a sokabilir misin gizlice ? Gidip en azından eşimin çikolatalı kokusunu içime çekmiş olurum hemde dumbledore ölümünü görmüş olurum. Bundan sonra hermoine hep dibimde olucak öyle kedi gibi kaçamıcak ve potter hakkında farklı planlarım var onun hakkında dedikodu duydum . Weasley'nin kızını seviyormuş ? ( lord odayı dolduracak bir kahkaha patlattı severus bile irkildi)
Snape: Evet lordum seviyor ve sizi hayal bozan büyüyle sokabilirim içeriye , yoksa sizi diğer kişiler fark ederler.
Lord Voldemort : Tamam severus ben yarın öğlen hogwarts'a gelicem karalık ormanın içinde seni beklicem ordan birlikte hogwartsa geçeriz.
Snape: Nasıl emredersiniz lordum .

Yazarın Ağzından
Severus Rıddle malikanesi'nin bahçesine gidip hogwarts'ın karanlık ormanına cisimlendi ve karanlık ormanın içinden hogwarts'a doğru yürümeye başladı düşünceli şekilde. Severus çok merak ettiği sorular vardı . Birincisi; bu olayı dumbledore nasıl söyleyecekti . İkincisi; lord nasıl olduda hermoineye bu kadar hemen bağlandı. Hani bulanıkları sevmiyordu ölümüne nefret ediyordu. Ona bakarsan hermoinede çok akıllı, Zeki ve güzel bir kız. Potter ve weasley onun bazen kıymetini bilmediklerinin zannederdi severus . Hermoine aynı lily gibi çok cesur.

Açıkçası draco'nun dumbledore öldüreceğinden şüpheliydi . Babası gibi olmak isteyen bir çocuk , ama babasından sevgi hiç görmedi bu zamana kadar. Bunları düşünürken çoktan hogwarts'a geldiğini fark etti. Severus hemen dumbledore odasına doğru yürümeye başladı ve kartal'ın önüne geldiğinde parolayı söyleyip içeriye girdi. Dumbledore oturduğu koltukta mosmor olmuş eline bakıyordu. Severus'un fark ettiğinde ona zorlukla gülümseyip oturmasını işaret etti ve dumbledore konuşmaya başladı.
Dumbledore: Severus hoşgeldin.
Dumbledore: Nasıl gitti görüşme lord çok mu sinirliydi.
Severus : Burnundan soluyordu . Albus sana bişey söylemem gerek ama nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum...
Dumbledore: Severus tahmin edebiliyorum . Voldemort benim ölmemi istiyor böylelikle hermoineye veya harryye benim yüzümden ulaşamıyor . Ama eğer ben ölürsem hermoineyi kolaylıkla elde eder . Buna yoldaşlıktan hiç kimse izin vermez zaten ,zaten ben çok yaşadım. Öldürme emrini kime verdi peki?
Severus : Draco Malfoy
Dumbledore: Anladım . O öldürmezse sen öldür beni severus tek çözüm yolu bu. Voldemort ölümsüz olma yolunu bitirmek üzere . (Dumbledore ayağa kalkar ve gökyüzüne bakar) Akşam oluyor yarın herkes hogwartsa geliyor. Bu yıl ve önümüzdeki yıllar hiçbirşey aynı olmıcak.
Bu yüzden iki tane birer tane okuyacak mektup bıraktım bu onlara son sözüm. Ve severus çok teşekkür ederim çok iyi bir dost olduğun için .
Severus: Elimden geleni yaptım sadece albus. Ama sana tek bişey söylemeliyim , hermoine aynı lilye benziyor bundan emin olabilirsin.

Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin