Sonunda başardım elde ettim seni

741 36 23
                                    

Hepinize iyi günler fazla uzatmadan hikayeye geçiyoruz keyifli okumalar dilerim🐍💚🤍🐍💚🤍🪄

Hermoine'den
Gözlerimi yumuşak bir yatakta açtım. Başım aşırı derece ağrıyıp dönüyordu, vücudumu doğrultup etrafa bakmaya başladım. Bir odadaydım ayağa kalkıp büyük pencerenin oraya doğru yürümeye başladım. Dışarıya doğru baktığımda aynı hogwarts'taki karanlık orman gibi çok karanlık bir orman vardı . Ben nerdeydim bilmiyorum en son harry'le baloya gitmiştik ve ben şatonun üst katına çıkmıştım.Tam olarak nerde olduğumu öğrenmek için cesaret edip kapıyı açmadan önce beni insan halimle fark edecekleri için , önceki görevden kalmış animagus olma ihtimalim hala var o yüzden kapıyı açıp hemen animagus halime bir kediye döndüm ve kapıdan dışarıya adım atıp ilerlemeye başladım boş koridorda. Koridorun yarısına kadar ilerlediğimde birilerinin seslerini duyduğum gibi saklandım , gelen ses ölüm yiyenlerin sesleriydi aralarında konuşuyorlardı bi konu hakkında.

Lucius Malfoy: Lord bugün biraz çok sakin gibi değil mi sanki yaxley.

Yaxley Corban: Bugün lord bi toplantı düzenleyeceğini söyledi akşam . O yüzden belki düşünüyor olabilir .Ama o muggle doğumlu kız için üzülüyorum , lord kızda takıntı yaptı valla.

İkisi koridor boyunca konuşup uzaklaşırken bende arkalarından hemen patilerimle koşmaya başladım. Fazla kimse yoktu malikanede, harry çok özledim acaba napıyodur iyi midir şuan ? . Ben tabi bunları düşünürken kordiron penceresine bakıp akşam olmaya başladığını gördüm . Ölüm yiyenin dediği gibi lord akşam toplantı yapıcağını söyledi belki bi yere gizlenip dinleyebilirdim ses çıkarmadan. Uyandığım odaya geri döner dönmez insan formuma döndüm ve kendimi yatağa attım . Böyle bir plan yaparak hem yoldaşlığa faydam olur,  böyle düşünürken kendimi uykunun kollarına bıraktım...

Gözlerimi açtığımda akşam olmuştu. Malikanede toplantı olacaktı , bende hemen yataktan kalkıp kapıdan dışarıya çıkıp hemen animagus formuma bürünüp malikanenin büyük salonuna doğru  yola koyuldum. Geldiğimi hiçbir ölüm yiyen veya bir ev cini görmemişti, bu beni içimi biraz olsun rahatlatmıştı. Masadaki oturan kişilere baktığımda hepsi korkudan sandalyelerine sinmiş şekilde duruyorlardı. Lucius Malfoy , Nacissa Malfoy , Draco Malfoy , Yaxley Corban ve diğer ölüm yiyenler vardı masada. Bende   hemen  perdenin arkasına saklanıp konuşmaları dinlemeye başladım, lord konuşmaya başladı.

Lord Voldemort: Evett.... bakanlıktaki son durumları alıyım yaxley ?
Yaxley Corban : Hayır lordum hiç bir dorun yok herşey yolunda .
Lord Voldemort: Anladım..... Severus iyiki geldin bende seni bekliyordum, geç otur sana bi yer ayırdık
( Severus lordun gösterdiği yere oturur )
Lord Voldemort: Evet severus bana ne gibi haberler getirdin bakalım?
Severus: Lordum potter ve weasley kızı hermoine diye birini tanımadıklarını söylüyorlar herkese yoldaşlık pek inanmadı ama diğerleri inandı yani planınız başarılı bir şekilde işliyor.
Lord Voldemort: Potter'ı öldürmekten vazgeçtim değmez çünkü. Bunun yerine
hermoiney'le bir yuva kurucam potter'dan daha iyi . (Göz ucuyla perdeye bakar)
(Hermoine: Beni nasıl görebiliyor burdan hala anlamış değilim) diyerek mırıldandım.
Lord Voldemort: Toplantı bitmiştir,bakanlık veya hogwarts'ta bir sorun olursa derhal haber veriyorsunuz. Severus sende potter izlemeye devam et.

Herkes dışarıya çıktığımda salonda tek lord kalmıştı. Bende daha fazla göze batmamak için ona görünmeden hemen gitmeye çalıştım , tam kapıya geldiğimde arkadan bir ses duydum.
Lord Voldemort: İnsanları dinlemenin kötü birşey olduğunu bilmiyor musun lila ? Yoksa benim sana bunu güzel yöntemlerle mi öğretmem lazım .( ayağa kalkar hermoineye doğru yürümeye başlar)
Lord Voldemort:( Hermoizne'yi kucağına alır , hermoine patileriyle vurmaya başlar lordun koluna)
Kaçmaya çalıştın değil mi ? Seni oraya bağlamam lazımdı. Neyse ben fark etmesem sen kaçıcaktın ama öyle birşey olmıcak . Hadi artık insan formuna dönüş konuşalım yüzyüze .

Ne kadar koluna vurduysam nafileydi. Beni çok sıkı tutuyordu plan başarısız olmuştu. Daha fazla dayanamayarak kucağından inerek  insan formuma döndüm ve kötü birşey var . Lord'la bedenlerimiz dipdibeydi bu beni rahatsız ediyordu , onun yeşil gözleriyle benim kahverengilerim birbirine sabitlenmişti. Bedenlerimiz desen ellerim onun göğüsünün üstündeydi onun eli ise benim belimdeydi, nefeslerimiz birbirine karışıyordu. O ise başını benim boynuma gömüp koklamaya başladı. İttiremiyordum çünkü çok güçlüydü ve kaslıydı,  çok utanıyordum ve o an birşey mırıldandı.
Lord Voldemort: Aynı o zamanki gibi kokuyorsun çikolata gibi . Bana bir şans ver ki bende bu şansı kullanabileyim sana kendimi  kanıtlıcam, evet kötü biriyim ama ben hiç sevgi görmedim ilk defa senden tatıyorum bu duyguyu. Benim yanımda bu malikanede kal hermoine bak potter'ın peşini bile bıraktım.( yazar kendinden utanıyor . Neden mi koskocaman karanlık lordu ne hale getirdim😂😂😂) . Düşünmen için zaman vericem ama bu gece seninle yatmak istiyorum sana sarılarak ve kokunu koklayarak.
Hermoine: Bak Voldemort sana güvenmemi istiyorsan sevdiklerime zarar verme . Bide ben muggle doğumluyum sen nefret edersin nasıl beni hemen kabul nasıl  ediceksin? Tamam düşünücem senin fikrini bu gecede kokunla uyumana izin vericem ama henüz karar vermedim bunun için bir iki güne zaman ver tamam mı
Lord Voldemort: Tamam mionem sen nasıl istersen . Ben sadece muggle soyunsak babam anneme ihanet ettiği için öldürdüm ve nefret ettim o yüzden muggledan nefret ediyorum ama senden değil . Bunu sakın unutma  tamam mı şimdi hadi uyumaya gidelim . ( Hermoine kafasını sallar)

Lord hermoine'nin elini tuttuğu gibi kendi odasına götürdü, hermoine yorganın içine girdi lord'da onun yanına yatarak hermoine -'nin yüzünü inceliyordu yavaş yavaş . Hermoine'nin bugünkü yorgun olduğu için yavaşça gözleri kapanırken bedenine sarılan kolları hissetti ve kulağına doğru bir mırıldanma duydu.
Lord Voldemort: Sen elde ettim birdaha da bırakmam seni seni sevicem ve bu sevgi zamanla aşka dönüşecek aile kurucaz birlikte

Lord hermoine'nin ensesine burnunu koyarak kollarını ise beline sararak gözlerini huzurlu bir şekilde yumdu. Yarın sabah belki herşey farklı olucaktı , hem hermoine için hemde voldemort için

BÖLÜM SONU 💚🤍💚🤍💚🐍🐍
Sizce bölüm nasıldı yorumlarınızı bekliyorum ve sizleri seviyorum
Bidaki bölüm görüşmek üzere❤️😍❣️🪄

Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin