Hepinize merhabalar sizi beklettiğini için özür dilerim fazla oyalanmadan hikayeye geçelim.
Uyarı: AŞIRI DERECEDE TOM VE HERMOİNE FEELSS İÇERİR!!!
Riddle Malikanesi
Hermoine'den
Sabah uyandığımda yanıma baktım yanım boştu. Yataktan doğrulup hemen üşümemem için koltukta duran sabahlığımı alıp üstüme giydim , kapıya doğru yürüyüp kapı kolunu indirdiğimde "pof " diye bir ses geldi. Gelen sese baktığımda ev cini vinny'di. Vinny kafasını eğerek konuşmaya başladı .
Vinny: Leydi Granger lordumuz sizi kahvaltıya bekliyor , onu haber vermeye gelmiştim .
Hermoine: Tamam vinny üstümü değiştirip geliyorum. Vinny kafasını "tamam" anlamında sallayarak lorda haber vermeye gitti. Hiç vakit kaybetmeden hemen lavaboya gidip elimi yüzümü yıkayıp saçlarımı yapıp lavabodan çıktım, hemen dolaba yönelip siyah bir elbise giydim üzerime . Aynalı masanın önüne oturup kirpiklerime rümel sürüp dudaklarıma parlatıcı sürdükten sonra ayağa kalkıp son kez aynaya bakıp kapıya yönelip malikanenin yemek salonuna doğru yürümeye başladım . Merdivenlerden inerken bir yandan da düşünüyordum, lorda bir şans veriyim mi ? Vermeyeyim mi diye . Eğer verirsem ona hem sevgiyi öğretirim hemde harrynin ölümünü engellemiş olurum. Ama bi yandan da vermek istemiyorum , çünkü yüzlerce muggle ve büyücü onun güç hırsı yüzünden ölmüştü. Hala biraz daha zamana ihtiyacı ihtiyacım var. Yemek salonuna geldiğimde lord sofrada yoktu , sofraya baktığımda ise peynirden tut reçeline kaymağına kadar herşey vardı. Masada duran çilek reçelini gördüm daha dayanamadım bıçağı alıp ekmeğe sürmeye başladım. Tam ekmeği ısıracaktım ki belimi tutan bir kol ve reçelli ekmekli olan elimi tutan bir adet lord voldemort vardı. Lord benim ona şaşkın şaşkın bakınca gülümseyip konuşmaya başladı .Lord Voldemort: Günaydın... Imm bu elindeki reçelli bir ekmek mi? Yoksa sende mi çileği seviyorsun?
Hermoine: Evet çok seviyorum demekki sende seviyorsun .
Geldiğini nasıl görmedim. Ama birbirimize biraz olsun benziyoruz . Benim elimdeki reçelli ekmekten bir ısırık alarak gülmeye başladı, şaka nabında yanaklarımı şişererek ofladım. Karşımdaki adam ise benim bu halime ise malikaneyi çınlatacak bir kahkaha attı, bende daha fazla içimde tutamadım ona eşlik ederek kahkaha atmaya başladım. Kahkahalarımız bittiğinde kahavaltımızı yapmak için sofraya oturduk ve yemeklerimizi yemeğe başladık. Ben kahvaltımı ederken çilek reçelini elimi atar atmaz lord benden birşey istedi.
Voldemort: Hermoine ... bana reçelli ekmek yapar mısın?
( Hermoine hem kızarır hemde şaşkın bir şekilde bakar)
Hermoine: Y-Yaparım kaç tane istiyorsun (Cesaret ederek) Tom?
Tom(voldemort): Hahahahah ah hermoine bana ne zaman "tom" diyeceksin diye merakla bekliyordum. Üç adet yaparsan yerim ( göz kırpar)
( Hermoine'nin yüzü domates gibi kıpkırmızı olmuştur)Yazarın Ağzından ❄️❄️❄️
Hermoine sağ eline bıçağı sol eline ise ekmeği alarak üç adet çilekli ekmek yapmaya başladı . Yaptıklarını tom'a veriyordu utangaçla, tom ise hermoinenin utangaçlığına hem gülüyordu hemde hoşuna gidiyordu. Tom kahvaltısını eder etmez hermoine'ye bakanlıkta işi olduğunu ve işinin uzun süreceğini söyledi,
hermoinede "tamam" anlamında başını salladı ve tom malikanenin bahçesine çıkıp cisimlendi. Hermoine yine tek kalmıştı malikanenin oturma salonundaki koltuklardan birine oturup düşünmeye başladı ve birden aklına siriusa mektup yazıcağı aklına geldi . Hemen vinny'i çağrıp ondan mektup yazmak için gerekli malzemeler istedi , vinny hemen saniyesinde getirdi. Hermoine mektubu yazıp baykuşa verip mektubu gönderdi ve derin bir nefes alıp verdi.Yoldaşlık Merkezi
Sirius'un Ağzından
Harry ginny'le sevgili olmuştu bu beni memnun etmişti ancak hermoine yoktu. Nerelerdeydi bu kız , voldemort ona zarar vermiş miydi? Birden pencereye bir baykuş gelmişti simsiyahtı. Gagasında bir mektup vardı , mektubu alır almaz baykuş uçup gökyüzünden kayboldu. Mektubu açıp okumaya başladım.Sevgili Patiayak 🐾
Ben hermoine seni çok özledim . Öncelikle beni merak ettiğini biliyorum ama için rahat olsun güvendeyim voldemort bana zarar vermedi aksine çok iyi niyetli yaklaşıyor . Derhal konuya geliyorum voldemort kendisine bir şans vermemi istiyor , bende düşünmek zaman istedim o da tamam dedi . Açıkçası ona karşı birşeyler hissetmeye başladım ama bunu harrye nasıl söylicem bilemiyorum bu arada o nasıl iyi mi ? Yani kısacası herkes iyi dimi . Beni merak etme ben iyiyim ve güvendeyim.
Sevgililerle hermoineAh hermoine sana harry kızamaz çünkü seni unuttu o ginny evlencek. Ben böyle tabi söylicem hermoineye . Ona bi mektup yazmalıyım. Hemen bir parşömen alıp bir tüy kaleme mürekkebi batırıp yazmaya başladım . Yazmayı bitirdikten sonra bir tane baykuşun yanına gidip ona mektubu verip gönderdim . Açıkçası hermoine orda güvendeyse benim içim bir raddeye kadar rahat olur.
Hermoine'nin Ağzından
Akşam olmuştu gökyüzünde yarım ay vardı yanındada bir sürü yıldızlar vardı çok güzeldi . Yemeğimi yemiş pencerenin karşısına oturup vinnyden istediğim kahveyi içiyordum bi Handan'da düşünüyordum . Birden pencerenin önüne bembeyaz bir baykuş gagasında bir zarf vardı bende pencereyi açıp onun gagasından zarfı alıp uçmasına izin verdim.
Zarfı açıp okumaya başladım .Sevgili Mione
Senin için çok endişelendim haber vermeyince gelecektim ama yoldaşlıktan hiç kimse izin vermedi bende ısrar etmedim . Güvende olmana sevindim , harry ve diğer yoldaşlık üyelerinde iyi ve demekki ona biraz olsun sevgi bulaştırdın aferin sana seninle gurur duyuyorum . Şimdi konuya gelirsek kendin bilirsin asla bize ihanet etmezsin belki böylesi daha uygundur seni seviyorum mione kendine dikkat et
Sevgilerle patiayak 🐾
Mektubu okuduğum gibi gözümden bir yaş damla düşmüştü , mektubu şömineye atarak yanmasını izledim saat geç olmaya başlayınca tomla yattığımız odaya girip üstünü değiştip yatağa girdim ve uykunun kollarına bıraktım kendimi . Anlımda bir öpücük hissettim, gözlerimi araladığımda tomun geldiğini gördüm ve bana bakarak gülümsedi ve konuşmaya başladı.Tom (voldemort): Uyandırdım mı seni üzgünüm hemen geliyorum yanına üstümü değiştireyim .
Hermoine: (uykulu gözlerle) Tamam .Tom üstünü değiştirdiği gibi hemen yanıma yatıp beni kendine çekip boynuma burnunu gömüp koklamaya başladı. Bende bir anlık cesaretle ona sarıldım o kadar şaşırmıştıki gülümseyip kıvırcık saçlarımla oynamaya başladı , o kadar uykum vardı ki terse uykuya dalmadan sesini duyusun onun.
Tom(voldemort): Biliyor musun hermoine annemden sonra seviceğim ve aşık olacağım tek kadın sensin ve seni bırakmaya niyetim yok. Bana deseler potter öldürmek mi hermoine mi deşeler seni seçerdim hala da seni istiyorum .
Voldemort'un Ağzından
Sabah uyandığımda yanıma baktım kahverengi kıvırcık ve bi o kadar güzel kokan hermoine yanımdaydı. O diğer kızlar gibi değildi muggle doğumlu olmasına rağmen yinede safkan gibiydi ve onunla evlenicem. Tek sorun hermoinenin karar vermesi gerekiyor, dün sabah o utangangaç hareketleri ve çilekli ekmek yapması benim çok hoşuma gitmeye başladı. Ben bişeyi kabul ediyorum artık ben HERMOİNE JEAN GRANGER ÇOK SEVİYORUM ona çaktırmıyordum yoldaşlıkta siriusa mektuplaştığını biliyordum Harry'nin ciddi anlamda onu unutması lazım hermoine çok güçlü bir kadındı ve bütün yükleri hep kendi başına taşımıştı . Ama artık tek başına taşımıcaktı, artık birlikte taşıma vakti geldi. Böyle düşünürken hermoinenin uyandığını gördüm ve önünü yanağını öptüm ve konuşmaya başladım.Tom(voldemort): Günaydın
Hermoine: Günaydın ( bi anda tomu yanağından öper)
Tom( voldemort): Immm... bu herhalde bu sabah öpücüğümdü.
Hermoine: (kıkırdayarak ) belkiYine çok tatlı bir şekilde kızardı. Bu kıza gülmek ve utangaçlık ona çok yakışıyordu. Ben nasıl böyle birini hak etmiştim bilmiyorum. Ama belki potterla anlaşma yapıp hermoineyle evlenebilirim. Aşkın kime uğrayacağı belli olmaz ben bu cadıya aşık oldum dünya yıkılsa bile umrumda değil. Hermoinenin kokusu içime doyarcasına çektim , çünkü onun kokusu benim nefes kaynağım.
BÖLÜM SONU😇😇❣️
Yorumlarınızı bekliyorum sizleri seviyorum.
Koskocaman lordu aşk pıtırcığına dönüştürdüm kendimden utanıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️
AcciónHermoine Jean Grenger çok tehlikeli bir görev üstlenmiştir . Dumbledore verdiği tehlike görevi kabul etmiş ve bi kediye dönüşmüştür . Görevi ise bir animagus olarak genç Lord Voldemort'un kedisi olmak . Bakalım Hermoineyi neler bekliyo?