Çoğunluğunun İyiliği İçin

794 33 53
                                    

Merhabalar aşklarım. Size öncelikle teşekkür etmek istiyorum hikayelerime zaman ayırıp okuduğunuz için şimdi hikayeye başlayabiliriz❤️😍❤️😍

Hermoine'den

Bugün günlerden cumartesi yani yılbaşı . Bu yıl ailemle geçiremiceğim için üzülüyorum ama hem kendi güvenliğim ve onların güvenliği için onlardan uzak duruyorum. Dumbledore söylediği gibi "Çoğunluğunun iyiliği için" .( Grindelwald izlerken yazdım😂😂) Ama bi yandan da zihnim susmuyor ve sanki biri beni izliyormuş gibi içimde kötü bir his var. Ben bunları düşünürken aklıma harry ve ron'nun beni büyük salonda beklediği aklıma geldi . Hemen yataktan kalkıp lavaboya elimi yüzümü yıkayıp üstümü giyinmeye başladım . Aynanın karşısına geçip inatçı saçlarımı büyüyle şekil verip gözlerimin altında oluşan mor halkaları göz altı kapatıcısıyla kapattım ve büyük salona doğru yürümeye başladım .

Koridorda yürürken yer değiştiren merdivenlere geldiğimde zihnimde bir ses duydum.
Lord Voldemort: Ruh eşim benim bugün yılbaşı . Ailenle ve dostlarınla son kez eğlenin yakında yanımda kollarımın arasında olacaksın. O zaman seni asla bırakmıcam

Zihnimdeki ses susunca birden merdiven yer değiştirince dengemi kaybettiğimde biri beni arkadan tuttu. Tutan kişiye baktığımda onun Draco Malfoy 'du. Ona şaşırmış gibi bakıp konuşmaya başladım.

Hermoine: M-Malfoy senin burda ne işin var ?
Draco: Sana hesap vermeme gerek var mı bulan-Granger?
( Hermoine draco'nun kollarından kalkar)
Hermoine : Saol malfoy beni tuttuğun için .

Draco arkasına bile bakmadan hızlıca büyük salona doğru yürümeye başladı . Bende kendime gelip büyük salona doğru yürümeye başladım. Geldiğimde harry ve ron'nun  karşısına oturup kahvaltı yapmaya çalıştım az önceki şokla birlikte.

Draco'dan
Granger'ı merdivenlerden kıl payı tutmuştum. Eğer tutmasaydım ikimizin başına neler gelirdi kim bilir . Sonrada lord beni napardı işkencelerden beğeni sunardı. Ve az önce grangera bulanık dememek garip hissettirdi. Pansy ve blaise'nin karşına oturup hem kahvaltı yapıp hem de grangera bakıyordum. Karşıdan bakınca çok zayıflamıştı , uykusuzluktan göz altlarında mor halkalar oluşmuştu . Potter ne kadar ona yemek yemedi için zorlasada yemiyordu. Bugün yılbaşı, lordun malikanesine gidecektim , görev hakkında yani hermoine hakkında bilgi vermemi istiyordu. Birdeysen çok emindim bu yıl hiçbiryer aynı olmıcaktı . Granger'a baktım hafif kafamı kaldırıp . Altın üçlü büyük salondan çıkıyordu . Harry ve ron hermoine'yi ortalarına almış güldürmeye çalışıyordu. Hermoine ise gülmeye çalışıyordu. Ben onlara bakmayı bırakıp yemeğimi yemeğe döndüm .

Dumbledore Odası
Dumblerdore:  Bana harry'le hermoine'yi çağırır mısın?
Snape: Albus emin misin ? Hermoine böyle bişeyi nasıl söyliceksin ?
Dumbledore: Biliyorum  severus zor oluxak onun için ama gerekli

Yazar'ın Ağzından
Snape arkasına bile bakmadan Dumbledore odasından çıkıp gryffidoor katına doğru yürümeye başladı. Portre'nin önüne gelip parolayı söyleyip içeriye girdi ve snape karşısında duran altın üçlüye seslendi.
Snape: Potter ve Granger Dumbledore sizi çağrıyor
Harry/Hermoine: Geliyoruz Profesör Snape
Snape ikisini alarak dumbledore odasına doğru yürümeye başladılar . Geldiklerinde kartala şifreyi söyleyip içeriye girdiler . Dumbledore hem endişeli hemde sevecen bir tavırla harry ve hermoineye bakarak konuştu.
Dumbledore: Hoşgeldiniz çocuklar gelin oturun .
Harry ve hermoine tam karşılarındaki ikili koltuğa yanyana oturdular. Harry meraklı bir sesle sordu.
Harry: Profesör bizi neden çağırdınız bir sorun mu oldu yoksa voldemort mu?
( Hermoine dumbledore konuşmadan önce söz hakkı isteyerek konuşur)
Hemoine: Profesör Dumbledore bu sabah zihnimde bir ses duydum. Heralde lord voldemorttu.
Harry hemen ayağa kalkarak endişeli bir şekilde sordu.
Harry:Ne dedi?
Hermoine: Sizinle son vakitlerimmiş yılbaşını son kez eğlenceli vakit geçir yakında kollarında olacaksın dedi.

Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin