Nasılsınız ? Bende iyiyim sağolun . Fazla uzatmadan geçebilirsiniz bölüme
İyi okumalar❤️❤️❤️Draco'nun Ağzından
Sabah çok mutsuz uyandım. Kafamda bir sürü cevaplanmamış sorular var ama onları düşünecek zamanım şuan yok. Bende hemen üstümü giyinip anneme haber verip malikaneden istasyonun oraya gittim. Duvardan geçip hemen trene bindim . Birkaç kişi vardı trende , bende boş bi yer bulup oturdum ve dışarıya bakıp düşünmeye başladım. Ben nasıl korucaktım grangerı. Eğer yapmazsamda hem babam hem lord beni öldürecek ( özellikle lord😂). Bunları düşünürken tren hogwarts'a yaklaştığında giyinmeye başladım . Hogwarts'a geldiğim gibi büyük salona doğru yürümeye başladım . Salonda içeriye girdiğimde pansy ve blaisenin karşısına oturdum ve pansy konuşmaya başladı.
Pansy: Draco sen nerelerdesin iki gündür birşey mi oldu bizim bilmediğimiz?
(Draco konuşmaya başlar kısık sesle)
Draco: Lordun yanındaydım bana görev verdi. Babam ise herzamanki gibi beni annemle tehdit ediyo.
(Blaise konuşmaya başlar)
Blaise: Ne gibi bir görev ? (Draco düşünerek ve hermoineye bakarak cevaplar)
Draco: Bizim meşhur altın üçlü varya (Blaise ve pansy kafalarını "evet" anlamında sallarlar) lordun ruh eşi hermoine jean grangermış.Pansy ve blaisenin ağzı açık kalmıştı . Draco hiç iştahı olmamasına rağmen yemeğe çalıştı. Gözüm bir yandanda grangerdaydı. Harry ve rona bişey söyleyip oturduğu yerden kalkıp büyük salonu terk etti. Bende bunu fırsat bilip pansy ve Blaise Slytherin ortak salonunda görüşürüz diyerek grangerın peşinden gittim . Kütüphaneye geldi. O raflardan bir kitap seçip hemen cam kenarına geçti ve okumaya başladı . Bende bir tane kitap alıp onun gibi okumaya başladım. En azından şuan güvendeydi .
Dumbledore Odası
Snape : Dumbledore beni çağırmışsın ?
Dumbledore : Evet severus senden harry'i yanıma getirmeni istiyorum!
Snape: Söylicek misin ona dumbledore?
Dumbledore: Evet onun bilmeye hakkı var . Büyük ihtimal hermeoiney'le aralarına soğukluk girecek ama bilmesi gerek.Snape dumbledore odasından çıkar çıkmaz gryffindoor koridoruna yürümeye başladı . Şişman kadının portresinin önüne geldiğinde parolayı söyleyip içeriye girdi ve harryi çağırdı.
Snape: Potter dumbledore seni çağrıyor !
Harry: Tamam geliyorum . ( yürümeye başlarlar) potter ve snape yürürken çok sessizdiler . Harry bu sessizliği bozup konuşmaya başladı .
Harry: Dumbledore beni neden çağırdı ?
Snape cevap vermeden dumbledore odasının dışındaki kartala parolayı söyleyip içeriye girdiler ve dumbledore konuşmaya başladı .
Dumbledore: Hoşgeldin Harry
Harry: Hoşbuldum profesör dumbledore . Bi sorun mu var ?Dumbledore düşünceli bir biçimde snape baktı ve harrye oturmasını istedi . Dumbledore konuşmaya başladı.
Dumbledore: Harry öncelikle senden ani tepki vermemeni istiyoruz . ( harry "tamam" der). Hermoine bir iki ay yoktu biliyorsundur. Biz ona bir görev verdik ve görevden dün başarıyla döndü. ( harry konuşmaya başlar)
Harry: Ne görevi profesör evet bir iki ay hogwartsda yoktu. Profesör mcgonagall sorduğumda ailesel bir problemi çözmek için muggle dünyasına gitti dedi bana . Ve bugün büyük salonda yemek bile yemeden kalktı . Ron ve ben onunadına endişeleniyoruz.
( Dumbledore kafasını " anladım " anlamında sallayarak konuşmaya devam etti)
Dumbledore: Harry biliyorsun lord voldemort güçleniyor. Ben hermoineye görev olarak voldemortun yanına gitmesini istedim bir animagus (kedi) olarak. İlk başta kabul etmedi korkuyordu. Ama ani cesaretle hem senin için hemde büyücülük dünyası için kabul etti .Ve bir kehanet geldi dün . Ben sana nasıl söyleyebilirim bilmiyorum ama gidip sakın hermoinenin üstüne gitme (dumbledore aniden söyledi) Hermoine karanlık lordun ruh eşi .Potter'ın ağzı açık kaldı . Snape hiç ses çıkarmadan harrye bakıyordu . Harry'nin masmavi olan gözlerinden bir yaş düştü. Ve titreyen ağzıyla konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️
ActionHermoine Jean Grenger çok tehlikeli bir görev üstlenmiştir . Dumbledore verdiği tehlike görevi kabul etmiş ve bi kediye dönüşmüştür . Görevi ise bir animagus olarak genç Lord Voldemort'un kedisi olmak . Bakalım Hermoineyi neler bekliyo?