Merhabalar nasılsınız bende iyiyim sağolun , bazı fotoğraflar yayınladım bunlar baloda ne giydikleriyle alakalı. Neyse fazla uzatmadan bölüme geçiyorum
Keyifli okumalar dilerim❤️🥰😍
💚🤍💚🤍💚🤍💚🐍🐍🐍🐍🐍🐍
Hogwarts'ın İhtiyaç OdasıLord Voldemort'un Ağzından
İhtiyaç odasında otuğum yerde bir plan ve önmelibirşey düşünüyordum . Hermoine'yi çekmek için bir maskeli bir balo yapmak gibi bir plan var aklımda, ama buna potter engel çıkıyor beni sinir ediyor . Ama hermoine'nin o çikolata kokusu aklımı başımdan aldı, doyarcasına içime çektim. Ben hermoine'yi düşünürken severus ihtiyaç odasının içerisine girdi ve diz çöküp konuşmaya başladı.
Snape: Lordum balo için bir yer buldum. Boş bir büyük şato oraya isterseniz ayarlayabiliriz.
Lord Voldemort: Anladım severus. Orayı hazırla eşimi balo vakti kaçırıcaz ama bir sorun var? ( aha geliyo😂😂)
Severus: Ne gibi bir sorun lordum ?
Lord Voldemort: Harry Potter gibi. Hermoine'yi o koruyo bu beni sinir ediyo artık.... Aslında potter weasley'nin kızını seviyor, bu çok iyi bir fırsat severus potter'ın hafızasını değiştiricez . Balo'ya gelip tek kaldığında hafızasını değiştir severus.
Snape: Nasıl isterseniz lordum ama benim size sorularım olucak? Birincisi ; yoldaşlık potter'ın hafızasını değiştirdiğimizi anladıklarında napıcaz? İkincisi; baloya kimleri davet ediceğiz ?
Lord Voldemort: VİNNY!!!
Vinny: Lordum beni emretmişsiniz.
Lord Voldemort: Bana viskimi getir ve yaxley buraya çağır HEMEN!!!Vinny titreyerek kafasını olumlu anlamda sallayıp hemen cisimlendi. Cisimlendikten hemen sonra lord'un kapısının çalmasıyla lord oturduğu yerden "gel" diyince yaxley ve vinny içeriye girdiler titreyerek. Vinny lord'un viskini ona vererek kafasını eğdikten sonra cisimlenerek ayak altından çekildi. Yaxley lord'a bakmadan konuşmaya başladı.
Yaxley: Lordum beni emretmişsiniz?
(Lord bardağa bakarak konuşmaya başlar)
Lord Voldemort: Evet yaxley senden bakanlığa gidip herkese maskeli balo olacağını yaymanı isticem. Hogwarts'taki öğrencilerede gönder onlarda gelsin . Ama hermoine ve potter özellikle hermoine kesinlikle gelsin yarın gece olucak balo.
Yaxley: E-Emredersiniz lordum.
Lord Voldemort : Severus hogwarts'taki profesörlere bir büyü yap onlarda gelicek . ( lord kahkaha atmaya başlar)
Snape: Emredersiniz Lordum.Hermoine'nin Ağzından
Harry'le birlikte profesör mcgonagall'ın bizi yanına çağırmıştı acil olarak bizde hızlı şekilde koridorda yürüyorduk. Hogwarts'ta bir dedikodu vardı maskeli balo hakkında, herkesin gelmedi zorunluymuş. Profesör'ün odasının önüne geldiğimizde profesör mcgonagall ,profesör snape ve profesör slughorn vardı. Profesör mcgonagall bizi görünce konuşmaya başladı.
Mcgonagall: Çocuklar hoşgeldiniz gelin sizinle önemli birşey konuşmak istiyoruz lütfen oturun.
( Odanın içerisine girdiklerinde mcgonagall eliyle gösterdiği yere oturdular ve mcgonagall konuşmaya başladı)Mcgonagall: Yarın gece bir şatoda bir balo düzenlenecek ve buna bütün hogwarts davetli , o yüzden yarın dersler olmıcak yarın hogsmade alışverişe gidiverdiniz hepiniz ama akşama kadar vaktiniz var saat 19:00 kadar . Ben bütün okula ilettim ,slughorn bişey demek ister misin?
Slughorn: Hayır demicem profesör
( Mcgonagall snape bakar snape konuşmaya başlar)
Snape: Hermoine güzel giyin ve eğlenmene bak .
Mcgonagall: Yatakhanelerinize dönebilirsiniz.Odadan çıktığımız gibi harry'le birbirimize snape'in dediğine şaşırmış gibi baktık . Harry'e dönüp konuşmaya başladım.
Hermoine: Harry kara göle gidelim mi senle özel olarak bişey konuşmak istiyorum.
Harry: Elbette gidelim.
Harry'e gülümseyip kara gölün oraya yürümeye başladık. Geldiğimizde bir ağacın önüne oturup göle bakarak içimdeki kötü hissi yok etmeye çalıştım ama olmuyordu. Harry'e baktığımda o da göle düşünceli bir biçimde bakıyordu, dumbledore ölümü herkesi etkiledi en çok da harryi . En sonunda sessizliği bozup konuşmaya başladım.
Hermoine:Harry balo hakkında ne düşünüyorsun?
Harry: Hermoine içimde anlam veremediğim bir his var . O baloya gidersek başımıza bişey gelecekmiş gibi hissediyorum özellikle senin başına birşey gelicekmiş gibi hissediyorum . Senden birşey isteyebilir miyim hermoine?
Hermoine: Tabi harry ne istersen?
Harry: Ginny'e hediye alıcamda nasıl birşey alıyım aklımda kolye var aslında ama senden bir kız kardeş tavsiyesi istiyorum. Hem sanada elbise almış oluruz hem daha iyi olur. Seni beklerim ortak salonda .
Hermoine: Tabi yardım ederim ( gülerek) erkek kardeşim. Aslında harry biliyo musun içimde çok kötü bir his var . Neyse bunları geride bırakalım , hadi yatakhanelerimize gidelim yarına dinç uyanalım.
Harry'le birlikte gryffindoor potresi'nin önüne geldiğimizde parolayı söyleyip içeriye girdik , o erkekler yatakhanesine girdi bende kızlar yatakhanesine girdiğimde ginny yatağının içine girmiş kitap okuyordu . Bende hiç rahatsız etmeden yatağımın içine girdim ve gözlerimi kapattım.
Saat sabahın daha 10:00' dı . Uyandığımda yatakta vücudumu dikleştirip etrafa baktım ginny göremedim yatağı topluydu , büyük ihtimalle hogsmade gitmişti alışveriş için . Birden harry'nin beni ortak salonda beklediği geldi aklıma . Onu daha fazla bekletmemek adına hemen yataktan kalkıp üstümü giyinip son kez aynaya bakıp ortak salona doğru yürümeye başladım. Geldiğimde harry kırmızı koltukta oturmuş beni bekliyordu , bende ona " günaydın" diyince o da bana " günaydın" dedi birlikte hogsmade'in yolunu tuttuk . Harry ginny için bir kolye satın aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lord Voldemort'un Kedisi🥰❤️
ActionHermoine Jean Grenger çok tehlikeli bir görev üstlenmiştir . Dumbledore verdiği tehlike görevi kabul etmiş ve bi kediye dönüşmüştür . Görevi ise bir animagus olarak genç Lord Voldemort'un kedisi olmak . Bakalım Hermoineyi neler bekliyo?