♛┈⛧┈┈•༶⋇⋆✦⋆⋇༶•┈┈⛧┈♛
Öncelikle, kitabıma uğrayan herkese hoş geldiniz diyorum.Bölümlere geçmeden önce böyle bir girişin gerekli olduğunu düşündüm, kitabı yazma nedenimden ve genel olarak içerikten bahsedeceğim.
Ben, yoğun olarak gündüz düşleri kuran ve günümün çoğunluğunu tasarladığım hayali evrenlerde geçiren biriyim. Bu durum günlük hayatı etkilediği vakit Maladaptive Daydreaming (Uyumsuz Hayal Kurma.) olarak adlandırılır, kişide düş dünyasına yüksek derecede bağımlılığa sebep olur. Merak edenler bu konuda yazdığım bilgilendirme kitabıma profilimden ulaşabilirler, burada fazla ayrıntıya değinmeyeceğim.
Uzun zamandır kurgularıma sürekli aktif olarak hayal kurduğum için yeni bölüm gönderemiyordum, ve şu anlık yazabileceğim şeylerin çok uzun olmaması gerektiğini fark ettim. Bir süreliğine kafamı dağıtacak kadar kısa, zihnimdekilerin hepsinden de aktarmaya imkan bulabileceğim kadar dolu bir içeriği olması lazımdı. Tabii, aynı zamanda bu, hayallerimi unutmamam ve onları düzenli şekilde aktarmam için de bir yol olacak.
İşte burada, her bölüm muhtemelen farklı karakterler ve değişik olay örgüleri göreceksiniz, ancak birbiriyle bağlantılı hikayeler de yer alacak. Oldukça geniş bir düş evrenim var, bir kısmını size açacağım.
Çoğunlukla zihnimdeki kişiliklere isim vermede ve mekan ayarlamada iyi sayılmam, ama sonradan ekleme yapıp durumu az da olsa düzeltebilirim. Bilgilendireyim, bu, hayalin orijinal yapısını muhtemelen bozmaz çünkü evrenlerim başka versiyonlarıyla yeniden oynatmam için her zaman yerinde bekler. Yani değişiklikte bulunduğum veya üstüne bir şeyler koyduğum vakit, kafamda başka parelel dünyalar açılıyor diyebiliriz ve bazen ana hayal olarak adlandırabileceğim düşüm de aynı gelişmelere maruz kalır.
Öte yandan beğenilen bir karakter veya evren için isteğe bağlı olarak bölüm atabilirim, bu konudaki yorumlarınızı göz önünde bulundururum diye düşünüyorum. Bazen bir karakter hakkında söz, çizim, ek bilgilendirme şeklinde bölümler de gelebilir, zamanla karar vereceğim.
Etiketleme yaparsanız
beni mutlu edersiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİHNİMDEKİLER
Short StoryZihnimde çok fazla şey var. Onlarca kurgusal evren, değişik olay örgüleri, farklı karakterler ve sayısız kişilik versiyonları... Sürekli düşünüyorum, her geçen gün genişlemekte olan hayali bir dünyaya sahibim. Ve burada, düşlerimde yer alan insanla...