Avabelle Clarke - Popüler bir İngiliz adı, 'güzel bir hayatı olan' veya 'hayatta nefes alan' anlamına gelir. Clarke, zamanında İngiltere'de din adamı veya yazar olanlar için mesleki bir soy adı olarak kullanılırdı. Orijinal anlamda genellikle dini bir düzende söz sahibi olanlara verilen bir aile ismiydi.
Leslie ile bağlantısı;
Avabelle, Michelin Asmodeous ve Leslie Ròis ile aynı evrende yer alıyor, Leslie'nin yakın bir arkadaşı. İsminin özelliklerini taşıyor, gerçekten hayat dolu, ancak günün birinde ruhunu İblis'e teslim edeceği gerçeğini unutmamaya çalışarak yaşıyor.
Hikayenin ana zaman çizgisinde on yedi yaşında, saygı gören ve yüksek kademedekilerle iletişim içerisinde olan bir aileye sahip, Ròis ile bu bağlantıları aracılığıyla tanışıyor ve ortak zevkleri nedeniyle birbirlerine çabuk uyum sağlıyorlar. Dostluklarının temeli on dört yaşlarının sonlarına doğru dayansa da, ikisinin de dünyanın gidişatından hoşnut olmayanların 'akımına' katılması ve birlikte yaşadıkları bazı şeyler, arkadaşlıklarını özel kılıyor.
İkisi de vaktinde ailelerine karşı geldi, büyük ölçüde yüksek soylu kesimde yer alan ebeveynleri, diğer İngiliz soyluları gibi dışarıdan görünenin aksine yer altı dünyasında gizli ve karanlık işler çevirmekteydi. (Aynı zamanda, Black Butler animesinde geçen Phantomhive Kont'unun da işlerini yürütmekteydiler, ancak Avabelle ve Leslie'nin uzun vakitler boyunca bundan haberi yoktu.)
⇒ Ek olarak diyebileceklerim:• Dostluklarını sevsem bile Leslie'nin çoğu zaman Avabelle'nim farkında olmadığını düşünüyorum açıkçası. Değerini anlayamıyor bir bakıma sanki, ona karşı olan davranışlarında bunun izine pek rastlayamıyoruz ama Ròis kendi kendine yanlız olduğunu düşünüyor ve böyle duygulara kapıldığı anlarda Avabelle'nin yanında durduğunu tam olarak idrak edemiyor.
• Sözleşmenin mührü Avabelle'nin alnında, önüne düşen saçları tarafından saklayabileceği bir noktada. Griye dönük, siyahın açık tonlarında bir işaret, Clarke onun estetik ve havalı göründüğünü düşünüyor. Ara sıra aynanın önünde inceleyip duruyor, hatta nerede yansımasıyla karşılaşabileceği bir yer bulsa mühre bakmak istiyor. İblis'le anlaşma yapma ciddiyetinde olan biri için fazla dikkatsizce gelebilir, ama Avabelle'nin Şeytan'ında da insanların şüphelerinden uzak durma konusunda bariz bir rahatlık var. Eh, üzüm üzüme baka baka kararır diyorlar.
• İblis'i Leslie'yi sevmiyor, bu yüzden Avabelle'nin sözleştiği Şeytan ile Michelin'in anlaşmazlık yaşadığı olmuştu. (Aslında Michelin'in pek umrunda değildi ama Leslie şikayete koşup emir verdiğinden dolayı bir takım tartışmalar meydana geldi) Öte yandan Avabelle ve Leslie, bu konuşmalar onlar yüzünden meydana gelse bile, böyle durumlarda ikisinin diyaloğunu gergince, geriden geriden izliyor.
➨ Hayale ilham veren evren: Black Butler. (Kuroshitsuji)
▪▪▪▪▪▪▪▪
Avabelle'nin sözleştiği İblis hakkında da bölüm atma ihtimalim var. İster miydiniz?
Bu hayal hakkında fazla bölüm gönderdim sanırsam, ama son zamanlarda yoğunlaştığım düşlerimden başlamanın iyi olacağına inanınca ve içerik de fazla olunca böyle bir durum meydana geldi.
İsimlerin eklerini Türkçe okunuşlarına göre ayırmam rahatsız edici mi? Bununla ilgili bir yazım kuralı hatırlamıyorum, bu yüzden bu şekilde kullandım.
NOT: Yeni düzenlemeyle birlikte Leslie ile ilgisi olan eski bölümleri birbiri ardına getirdim, daha önceden farklı hayal konuları ve karakterleri araya karıştırmış, daha dağınık bir sıralama oluşturmuştum. Ama yeni gelecek bölümler dışında (onlar karakter tanıtımından ziyade Leslie'nin evreniyle alâkalı tasarımları ve hikayeleri içerecek) buradan itibaren başka karakterlere/evrenlerine yer vereceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİHNİMDEKİLER
Short StoryZihnimde çok fazla şey var. Onlarca kurgusal evren, değişik olay örgüleri, farklı karakterler ve sayısız kişilik versiyonları... Sürekli düşünüyorum, her geçen gün genişlemekte olan hayali bir dünyaya sahibim. Ve burada, düşlerimde yer alan insanla...