Medya; Arms Of The Ocean. -İlham kaynaklarımdan biri.-
• Michelin Asmodeous - Michelin adı, Michele veya İngilizce bir isim olan Michael'dan gelir. Asmodeous ise İbranice lüks ve şehvet Şeytanı, aslen "yargı yaratığı" olarak bilinen İblis'e verilen isimdir.• Leslie Ròis - Leslie ismi, Aberdeenshire'daki bir yer adı olan Lesslyn'den alınmıştır. Adın Galce manalarından birkaçı muhafaza, bahçe, kale ve Chuilinn'dir, (kutsal bir ağaç) veya liathtan (griden) türetilmiş olabilir; dolayısıyla, adın anlamı "kutsallar bahçesi" veya "gri kale" olarak belirtilebilir. Ròis soy adı, İrlandaca 'gül' demektir.
⇒ Bu karakterler, ülkelerin gidişatı ve her geçen gün artan yozlaşma sebebiyle dünyanın geri kalanından kendilerini soyutlayan, Şeytanlar'ın bile insan neslinden daha iyi olduğunu savunan bireylerin dayanma güçlerini kaybedip, ruhlarını satmak için İblisler'i çağırdıkları bir evrende yer alıyor. Gerçeklerin acı vericiliğinden uzaklaşmak için Şeytanlar'ı kullanan ve masum olduklarına inanan bu insanların, aralarında pes edişlerini onaylayışlarını ve kendilerini karanlık varlıklara teslim edişlerini söz edinen hikayede, olaylar Leslie'nin (Okunuş; Lesley. -Hoşuma gidiyor-) etrafında dönüyor.
Orada, İblisler görünüşe göre yaygınlaşan bu eylemi 'ilginç' buluyor. Çoğu Şeytan'a göre, kırılmışlıklarla dolu bir kalp ve acı içinde kalan bir zihin, ait oldukları bedenin ruhunu çekici kılar ve almaya değer bir hâle getirir, bu nedenle insanların büyük bölümünün istekleri geri çevrilmiyor.
Evrende tarih 1800'lerin sonlarına dayanıyor, gelişmeler, önemli karakterlerin çoğunun bulunduğu İngiltere'de meydana geliyor.
Ana karakter olarak adlandırılabileceğimiz Leslie'nin kim olduğuna biraz değinirsek, İngiltere'de yaşayan soylu ve İrlandalı bir ailenin evlatlık kızı, hikayenin şu zamanki zaman çizgisinde on yedi yaşında. O zamanki insanların okuma-yazma konusundaki noksanlığın aksine, birlikte olduğu ailesi sayesinde yüksek bir eğitim seviyesine sahip. Günlük tutmak, kendi çapında hikayeler yazmak, keman çalmak ve çizim yapmak gibi ince zevklere sahip. Sosyalliği seven bir insan olmasına rağmen zamanla içe dönüklüğe karşı eğilim gösteriyor, insanlarla iletişim kurmaya istekli değil ve kalabalık ortamlarda dikkatini toplamakta zorlanıyor.
Leslie ve Michelin arasındaki ilişkinin temelini oluşturan hikayeden bahsetmek gerekirse, Leslie de diğer insanlar gibi kararmış, öfkeli zihniyetlerden korunmak amacıyla çözümü Şeytanlar'dan yana bulan biri. Çıkmaza düştüğü anlardan birinde Michelin'i çağırıyor ve anlaşmaları sonucu kontrat ile damgalanıyor; mühür, kan kırmızı bir renkte, keskin sivri kenarları olan dairesel bir şekilde ve Leslie'nin göğsünün hafif alt kısmına işaretleniyor.
➨ Hayale ilham veren evren: Black Butler. (Kuroshitsuji)
▪▪▪▪▪▪▪
Kafamda bu ikisi için kısa bir hikaye yazma planım var, sonraki bölümlerde sözleşmelerini konu edilnen bir bölüm de kaleme almayı düşünüyorum çünkü son birkaç gündür bu hayalimin üzerine yoğunlaştım.
Hm, Michelin ve Leslie hoşunuza gitti mi? Onlar hakkında başka şeyler de okumak ister miydiniz?
Bir de, bana karakterlerimi gerçekçi şekilde tasarlayabileceğim uygulamalar önerirseniz memnun olurum. Bazıları için çizim de yapacağım, fakat daha o konuda kendimi pek geliştiremedim ve karakterlerin kötü durmasını istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZİHNİMDEKİLER
Historia CortaZihnimde çok fazla şey var. Onlarca kurgusal evren, değişik olay örgüleri, farklı karakterler ve sayısız kişilik versiyonları... Sürekli düşünüyorum, her geçen gün genişlemekte olan hayali bir dünyaya sahibim. Ve burada, düşlerimde yer alan insanla...