Amos Demogorgon.

104 24 14
                                    

Amos Demogorgon - Amos, 'Aym-ess' şeklinde telaffuz edilir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Amos Demogorgon - Amos, 'Aym-ess' şeklinde telaffuz edilir. İbranice kökenlidir ve anlamı 'Tanrı tarafından taşınmak' demektir. İncil'den gelir. Demogorgon ise Şeytanın Yunanca adıdır, ölümlüler tarafından bilinmemesi gerektiği söylenir.

Amos, kişilik olarak gerçekten her şeyi boş veren bir yapıya sahip. Bir İblis, sözleştiği insanın hayatının onun ruhunu almadan önce son bulmayacağından her zaman emin olmalıdır, yoksa üzerinde zaman ve emek harcadığı avını kaybeder. Bu yüzden çoğu devamlı kontratla işaretledikleri insanın etrafında dolaşır, onu yalnız bırakmak istemez. Fakat Amos'ta bariz bir rahatlık var, Avabelle'nin başını belaya sokmasından hiç endişe duymuyor ya da yalnız kalmak istediğinde ondan uzaklaşmaktan çekinmiyor. Ayrıca topluluk içinde Şeytanlar'a has yeteneklerini kullanmaktan da vaz geçmiyor, bu yüzden çok kez başkalarının zihinlerine müdahale etmek zorunda kalıyorlar. -Amos'a kalırsa bunu bile yapmalarına gerek yok ama Avabelle başlarına gereksiz dert almamak için ısrar ediyor.-

Amos, özel olarak belirtmeye gerek duymasa da oldukça güçlü bir İblis.

Bilgiler;

Avabelle, Amos'a bilerek İncil'de geçen ve anlamı Tanrı'yla ilişkili olan bir isim verdi, bunun onu sinir edeceğini düşündü. Buna karşılık Amos, Avabelle başta soy adını kendi seçme hakkı olduğunu belirttiği için, insanların bilmemesi gerektiği söylenen, Yunanca İblis manasına gelen kelimeyi soy ismi olarak kullandı. :)
(Ölümlülerin haberinin olmaması istenen bir adı açıkça kendine almak, bence Amos'un umursamaz kişiliğini daha iyi görmemizi sağlıyor.)

• Avabelle gerçeklerden kaçmak istemesine karşın fazla sosyal takılan biri. Bu yüzden Amos gün sonunda düzenli olarak onun zihnindeki bazı anıları değişikliğe uğratmak zorunda kalıyor. Bazı açılardan tehlikeli bir yöntem, fakat Avabelle'nin tercihi diğerlerinin aksine uzaklaşmak yerine her şeyi unutmak.

• Amos'un Leslie'yi sevmediğinden bahsetmiştik, aslında bir Şeytan için bir insana sıcaklık duymamak kolayca anlaşılabilir fakat açık sözlü yapısından olsa gerek ki kıza 'sözleştiğin bir İblis olmasa seni öldürürdüm' demişti. Çok basit bir şey gibi ifade etti, Leslie de bunun üzerine gidip Michelin'i çağırdı ve bu, ikisini birbiriyle tartıştırdı.

Mührünün rengi griye yakın, koyu olmayan bir siyah.

İblisler'in hafızaları çok iyidir, fakat Amos geçmişte anlaşma yaptığı insanları unuttuğunu iddia ediyor. (Bunun nedeni bence hiçbirinin umrunda olmaması.) Avabelle ise kendisinin asla onlardan biri olmayacağını söylüyor.

▪▪▪▪▪▪▪▪

Amos'a açıkçası biraz sinir oluyorum... Biraz.

Sizin düşünceleriniz neler?

Bu evrenle ve karakterlerle ilgili anlatmadığım daha çok şey var, ileride başka bölümler de atabilirim belki. Sıkıcı olmasın diye kısa tutmayı deniyorum, hikaye şeklinde değil sonuçta.

ZİHNİMDEKİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin