Chýše pod horami

328 22 4
                                    

Ráno ji Borel vedl po lesíních pěšinách. " Mám pro tebe jednu radu, neber mic vážně co ti o mě řeknou.  " varoval ji. Catirien si jen narazila klobouk dolů do čela. Už ji nebavilo že nevěděl kam jde. "Za kým jdeme? " Otočila se na něj.  Borel neodpovídal jen dál šel cestou. Catirien se zastavila.  " Dokud mi to neřekneš já zůstávám!" Dupla si Catirien.  " Máš štěstí jsme tady. " Usmál se na ni Borel.  Catirien se koukla před Borela. Viděla chýši a u ní nějakou ženu. Shruba asi 20letou. Chtela se zeptat Borela kdo to je, ale on jen přišel k ženě a objal ji. " A mě tu nechá. " zamumlala Cat a přišla k nim. " Tak tohleto je moje sestra.  " Usmál se Borel.  Catirien nic nechápala.  " Těší mě tajemný Borelův společníku." Přišla ke Cat žena. " To Borel je můj společník zamumlala Catirien . " Borel je doma!" Zavolal Borel do domku. Z ňej vyšli dva muži,  jedna malá holčička a starší žena.  Borel se s nimi přivítal a pak nás představil: "Rodino, tohle je Catirien,  Catirien toto jsou mý dva bratři Cherol a Elrond,  moje matka Weropa, mé dvojče Hilla a má malá sestra Cillo."

Catirien si opatrne sundala klobouk z hlavy a kývla na pozdrav.  " To je dobře že si taky někdy privedeš holku Borele. " Usmála se Weropa, přišla k Catirien a začala si ji prohlížet. " Je trochu mladá ne? A to oblečení! Je to přece jen malá holka. " "Oni si myslíže mám něco s Borelem!" Došlo Cat a ta zrudla. " Pojď s námi, dáme ti něco lepšího. " Catirien byla obsluhována ženami s Borelovi rodiny. Zjistila spoustu dalších věcí,  třeba: Borelovi je 19 ale ještě nikdy nepřišel s dívkou.  Jeho dva bratři Cherol a Elrond nejsou jediní synové, Weropa ještě má jednoho a další tři jí smrt vzala.  " Takže Borel je sedmý syn?" Ptala se opatrne. " Ano sedný syn sedmého syna. " smála se Weropa.  " Skus si tito šaty! " podala jí malá Cillo krásné černé šaty.  " To nemůžu přijmout. " zalapala Catirien po dechu. " Ale no tak,  jestli budeš zde s Borelem, jsi vlastně s námi do rodiny. " smála se Hilla.  " Borel mi pomáhá pomstít smrt rodiny. " mumlala Cat a otrela si mídlo s očí. "Byly hrozne milé a hodné. Ty šaty byli ůchvatné. Ženské oblečení jsem neměla ani nepamatuji." Přemýšlela Catirien " Sluší ti to, vypadáš skoro jako holka. " usmíval se na ni Borel když ji viděl. " Za to ho jednou zabiju. " Smála se v duchu Cat. " Mami kdy se vrátí Derek? " opřel se Borel o stůl. " Derek by tu měl být kolem zítřejšího večera.  " O kom se to baví? " pomyslela si Catirien.  " Cat pozítří pokračujeme v cestě. " řekl Borel.  Cat kývla a šla si hrát s Cillo. "Tahleta rodina něco tají a já přijdu na to co! "

Moc vám Děkuji,  že to někdo čte. Byla bych ráda za upřímný komentář.  Moc děkuji :)

Prokletí vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat