Boj před bojem

87 10 0
                                    

Catirien byla prekvapená. A viďešená. Koukla se na Borela a Čem. Z jejich pohledu vyčetla, že to viděli taky. Barghestr jen spokojeně pozoroval Cat. " Já jsem královský bastard? " přesvědčovala se. Barghestr kývl a přitulil se k ní. Catirien ho objala, záhy ale vstala. Něco na ní, ale nehrálo. Její nově rudé oči zlatě žhnuly a... " Catirien tvoje vlasy! " Zavolal Borel a díval se na ni, trochu podivínským pohledem. Cat se na něj nechápavě podivala a prohledla si konečky. Nechapala ho. " Nahoře!" Zamumlal viděšený Borel. A když si tam Catirien sáhla vykrikla překvapením. Přímo z kůže jí rostly dvě vlčí uši. Catirien se otočila a uvidela jak se z brnění začíná dostávat i ocas. " Královna se probouzí! " zavyl vyděšený Barghestr. I Cat byla vydešená. " Musíš zabýt upíra. A to rychle! " Popadl ji Borel. Jakoby to nebylo málo ozvalo se tříštení skla. A za nimi stála Ann. Vylezla z obrazu. A v ruce držela meč. Blížila se k Cat, když tu jí Borel zastoupil cestu. " Cat, Barghestre, Čem utíkejte. Musíte zabít upíra. Barghestre víš kde je???" Monstrum kývlo a běželo pryč. Borel uchopil svůj meč a zaútočil. Ann ho vykryla. On zaútočil znovu. Takhle to pokračovalo asi 5 minut než nastal zlom. Borel zabodl do Ann meč. Ann se jen uchechtla. " Mečem mrtvolu nezabiješ. " Borel poodstoupil. Musel přijít na něco jiného. Pod nohou mu zakřupalo sklo. Ano! Ann přece vyšla z obrazu.

Blíží se finish. Schválně kolik z vás napadne, co se stane dál. Jinak na obrazku je Catirien po začátku prokletí.

~ Nyanelle - chan

Prokletí vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat