Cesta Horami

135 18 0
                                    

"Takže ty převádíš lidi horami?" Protrhla dlouhé ticho Catirien. Derek jen kývl. " Vy s Borelem jste pár? " Zeptal se najednou. Borel i Cat zrudli a začali něco koktat. Derek se začal hlasitě smát. " Vypadme sna jak pár? Já a Borel?! Vždyť je mi 13 a on je starej. " vychrlila najednou Cat. " Hele je mi 19, tak starej nejsem to pouze ty jsi mrňe. " vykřikl Borel a akorát si vysloužil ránu pod pás. Derek se dusil smýchy. " Nechej toho! " Zavolali jednohlasně. Čem se taky hihňala, ale potichu aby se neprozradila. Potom si jen zívla a šla spát. " Catirien to ty si zívala?" Zeptal se Borel. Catirien jen mávla rukou. " Nikdo tu nezíval" odpověďela. Šli pěkně dlouho a Cat boleli nohy. Nikdy tak dlouho nešla. Slunce už pomalu zapadalo a osvětlovací pouze vrcholky hor. Catirien to nebavilo, předběhla Dereka a Vyšplhala na strom. V brnění se lezlo špatně, ale i tak se tam vyškrabala a nechala se hladit teplými slunečními paprsky. Zamžourala a rozhledla se okolo. Bylo vidět velké jezero pod horami a lesem kde stál Borelův dům. Na druhé straně se tyčil černý hrad. " Člověk tam mohl jít roky." Řekl jí Derek. " Ale ti co nejsou lidmi znají skratky a dostanou se tam i za hodinu. " " Jak se tam dosteneme teda mi?" Křikla na něj. " Noc nás zavede kam potřebujeme. " s ťemito slovy šel Derek spát.

Prokletí vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat