Dívka v brnění

168 17 0
                                    

Borel začal být lehce nervózní. Cillo ráno nebyla v posteli a Catirien od včerejška hledal. " Co se děje brácho? " Zeptal se ho mladík s lukem na zádech. " Cillo a Catirien se ztratili Dereku " Zamumlal Borel a rozhlížel se okolo. " Ve svém pokoji měla Catirien jen ty šaty od mámy, to oblečení co měla prvně na sobě a meč." Informoval ho Elrond. " Přece nešla nahá. " přemýšlel Cherol. " Cillo nemá v pokoji nic. " zamumlala vydešeně Hilla. " Tak ta holka, co jsem měl provést horama a naše Cillo zmyzely?" Ujasnoval si situaci Derek. " Ano. " zavrčel nevrle Borel. "Když mi dáte její oblečení, můj hafan ji vyčmuchá. " pohladil Derek svého psa. Borel podal psovi klobouk a ten okamžite chytit stopu. Chodili po lese asi půl hodiny. "Co ta pitomá holka delala? " Zeptal se sám sebe Borel. Další půl hodiny chodili po lese, až najednou došli k paloučku s jezírkem. U jezírka v mechu spokojeně spala Cillo s dívkou v brnění. " Cillo! " vyhrkli Hille slzy a běžela za svou malou sestrou. " Catirien? " klekl si Borel k dívce. Ta otevrela oči. Jestli to byla Catirien, nak se jí něco stalo. Její oči byli rudé. A né zlaté, nebo šedé, jako předtím, ale temně rudé. " B-borele?" Zamumlala Catirien a objala ho. " Co se stalo? " vyzvídal . " Ta Sellyse mě stáhla do vody a pak jsem měla na sobě brnení v rukou Cillo u pasu prázdnou pochvu na meč a nakonec jsi tu ty. " líčila mu Catirien. " Tohle místo normální není. " zamumlal Derek. " Pojďme pryč." Borel pomohl Cat na nohy. " Kdo? Jaká Sellyse? " Zeptal se. " Ale nic. " zamumlala Cat a šla dál. Ta holka začínala být hodně divná. Mluvila řečí kterou Catirien nerozuměla a zdálo se jakoby ji oslovovala Neiritac. " Borele víš co je to Neiritac? " Zeptala se Cat. " Myslím že ve vlčí řeči to je vlčice. " řekl po chvíli přemýšlení Borel. Catirien jen šla dál. "Ať je to cokoliv, já se toho prý nejvíce bojím. "Uvažovala nahlas. " Říkala si něco? " Otočil se na ni Borel. " Ne jen že bychom měly vyrazit. " Řekla Catirien a šla dál. V chýši se naposledy nejedli, vzali si věci, rozloučili se a vyrazili.

Prokletí vlkaKde žijí příběhy. Začni objevovat